Επικαιρότητα Κόσμος

Τέλος… παραγωγής για τη BMW M4 GTS

Η BMW M4 GTS φαίνεται πως ολοκλήρωσε τον κύκλο παραγωγής της με 803 τυχερούς πελάτες του M Division να απολαμβάνουν ανά τον κόσμο τις μοναδικές οδηγικές της αρετές.

Σύμφωνα με το πάντοτε ενημερωμένο για θέματα που αφορούν τον γερμανό κατασκευαστή bimmerpost.com, στις 28 Νοεμβρίου κατασκευάστηκε η τελευταία Μ4 GTS, η οποία «απεστάλη» σε διακεκριμένο πελάτη της BMW στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Σε σχετική αναφορά του, το εν λόγω blog αναφέρει πως η «πελατειακή» παραγωγή του μοντέλου ανήλθε στα 803 αντίτυπα, ενώ συνολικά κατασκευάστηκαν 830 M4 GTS, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων προ-παραγωγής, καθώς και τον οχημάτων επίδειξης και δοκιμών. Στον αριθμό αυτό δεν περιλαμβάνονται, σύμφωνα με τη σχετική ανάρτηση, τα αγωνιστικά αντίτυπα με τα οποία θα συμμετάσχουν το 2017 συγκεκριμένοι πελάτες της BMW στο DTM.

Αξίζει να αναφέρουμε πως στην αρχική της ενημέρωση η BMW είχε χαρακτηριστικά αναφέρει πως η συνολική παραγωγή της BMW Μ4 GTS «δεν θα ξεπεράσει τα περίπου 700 αντίτυπα».

Θυμίζουμε πως κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός 3λιτρος straight-six twin turbo κινητήρας των Γερμανών, ο οποίος ενσωματώνει, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το safety car του πρωταθλήματος MotoGP, επιπρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα από τα… κανονικά στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή. Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers). Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο έχει εγκατασταθεί στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες και φυσικά μία ειδικά εξελιγμένη τρόμπα. Ποιο το αποτέλεσμα; Σύμφωνα με την BMW, η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται τώρα στους 500 ίππους και η ροπή τα 600 Nm χαρίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα. Ανεπηρέαστη, σύμφωνα με τους Γερμανούς, είναι τόσο η μέση κατανάλωση καυσίμου (8,3 λιτ./100 χλμ.) όσο και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (193 gr/χλμ.).

Εξαιρετική δουλειά φαίνεται πως έχει γίνει και στον τομέα του βάρους, καθώς η κατασκευή δεν υπερβαίνει τα 1.510 κιλά. Σε σχέση με τις απλές Μ4, στο εσωτερικό τα πίσω καθίσματα λάμπουν δια της απουσίας τους (σ.σ.: τη θέση τους έχει πάρει ένα αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage στην έκδοση Clubsport), τα εμπρός είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, η κονσόλα αποτελείται από ελαφριά, επίσης, υλικά, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το εσωτερικό τμήμα των θυρών. Από CFPR είναι κατασκευασμένα επίσης το ανασχεδιασμένο εμπρός καπό και η οροφή του αυτοκινήτου, ενώ 20 επιπλέον κιλά έχουν… χαθεί χάρη στη νέα εξάτμιση, η οποία είναι κατασκευασμένη με τη σειρά της από τιτάνιο. Από εκεί και πέρα, το παρόν στη νέα M4 GTS δίνουν τα κεραμικά φρένα του Βαυαρού κατασκευαστή, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, καθώς και το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (M DCT).

Σχεδιαστικά, σημείο αναφοράς αποτελούν μεταξύ άλλων η ευμεγέθης αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, το ρυθμιζόμενο splitter στο εμπρός μέρος και φυσικά οι… προκλητικές ζάντες, 19 και 20 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι οποίες, ειδικά για την περίσταση, πάνε… πακέτο με τα ελαστικά τύπου Sport Cup 2 της γαλλικής Michelin σε διαστάσεις 265/35 και 285/30._X.A.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου