Επικαιρότητα Κόσμος

Τέσσερις BMW M3 που ποτέ δεν βγήκαν στην παραγωγή

Οι ανησυχίες του M Division δεν γνωρίζουν περιορισμούς. Ας δούμε τέσσερα διαφορετικά πρωτότυπα μοντέλα που πάτησαν τους τροχούς τους στο δρόμο, αλλά ποτέ δεν είδαν, για διαφορετικούς λόγους το καθένα, το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.

Με ένα επίσημο δελτίο Τύπου και αφορμή την επέτειο των 30 χρόνων από τη γέννηση της πρώτης Μ3, η ΒMW μας αποκαλύπτει σήμερα τέσσερα... γενναία σε σύλληψη πρωτότυπα του μοντέλου, τα οποία κατασκευάστηκαν κεκλισμένων των θυρών, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, χωρίς όμως ποτέ να παρουσιαστούν επίσημα στο κοινό. Και φυσικά, να ενταχθούν στη γραμμή παραγωγής.

BMW M3 Pickup (1986)

Το ομολογουμένως… παράδοξο αυτό όχημα κατασκευάστηκε, όπως ευθαρσώς ομολογούν σήμερα οι ιθύνοντες του Μ Division, προκειμένου το συγκεκριμένο «μοντέλο» να αποτελέσει βασικό εργαλείο για τη μεταφορά εξαρτημάτων και ανταλλακτικών εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας! Τη βάση για την έκδοση Pickup της Μ3 Ε30, έδωσε, για προφανείς όπως όλοι αντιλαμβάνονται λόγους, η ανοιχτή έκδοση της σειράς. Καταργώντας για λόγους ευχρηστίας τα φουσκωμένα φτερά των «κανονικών» Μ3 της εποχής εκείνης, η έκδοση pick up της Ε30 «φορούσε» αρχικά έναν 2λιτρο κινητήρα με απόδοση 192 ίππων. Αργότερα, ο τελευταίος αντικαταστάθηκε από έναν 4κύλινδρο με χωρητικότητα 2,3 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 200 ίππους. Αξίζει να αναφέρουμε πως η… ειδικών αποστολών λευκή αυτή Μ3 παροπλίστηκε πριν μόλις τέσσερα περίπου χρόνια(!) παρέχοντας αγόγγυστα τις υπηρεσίες της εντός των κτηριακών εγκαταστάσεων του M Division για 26 περίπου χρόνια.

BMW M3 Compact (1996)

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε με γνώμονα να αποτελέσει το entry-level μοντέλο για τους νεότερους σε ηλικία λάτρεις του M Division. «Ως ένα βαθμό, η πρωτότυπη M3 Compact αποτελεί τον πρόγονο της σύγχρονης Μ2», επισημαίνουν σήμερα η άνθρωποι του M Division. Η Μ3 Compact ήταν κατά 150 κιλά πιο ελαφριά από την Ε36 Μ3, με τον κινητήρα των 3,2 λίτρων της έκδοσης Evo να απέδιδε κάτω από το καπό 321 ίππους. Άγνωστο παραμένει γιατί οι ιθύνοντες της BMW δεν πήραν τελικά την απόφαση να εντάξουν την M3 Compact στη λίστα των διαθέσιμων επιλογών αμαξώματος της κορυφαίας πολιτικής «3άρας».

BMW M3 Touring (2000)

Η συγκεκριμένη Μ3 κατασκευάστηκε εν έτει 2000, καθώς την εποχή εκείνοι οι ιθύνοντες της BMW μελετούσαν σοβαρά το ενδεχόμενο να εντάξουν στους κόλπους του Μ Divison μια αντίστοιχη έκδοση. Σε αντίθεση με την Μ3 Compact, η οποία διατέθηκε επιλεκτικά για δοκιμή-γνωριμία σε εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου ειδικό Τύπο, η Touring έμμεινε ερμητικά… κλεισμένη στις εγκαταστάσεις του Βαυαρού κατασκευαστή. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η συγκεκριμένη εκδοχή της Μ3 Ε46 δεν πήρε ποτέ το «ΟΚ» προκειμένου να μπει στη γραμμή παραγωγής των Βαυαρών.

BMW M3 Pickup (2011)

Το εικονιζόμενο μοντέλο αποτέλεσε τον αντικαταστάτη –θεωρητικά και πρακτικά- της επίσης πρωτότυπης M3 E30 Pickup του 1986 για τις «in house» μεταφορές του M Division. Και εδώ, τη βάση προσέφερε η ανοιχτή έκδοση της Μ3 της εποχής. Όπως πληροφορούμαστε, το λευκό, για μια ακόμα φορά, γερμανικό super pickup, φορούσε τον V8 κινητήρα των 420 ίππων των «κανονικών» Μ3 ζυγίζοντας 50 κιλά λιγότερα από την αντίστοιχη κλειστή εκδοχή του μοντέλου. Το αξιοσημείωτο με το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι ότι χρησιμοποιήθηκε –στην κυριολεξία!- από τους ίδιους τους Βαυαρούς προκειμένου τα στελέχη της BMW να «στήσουν» την πρωταπριλιά του 2011 μια έξυπνη φάρσα, που αφορούσε στη «διαρροή» επίσημων κατασκοπευτικών φωτογραφιών του μοντέλου, το οποίο υποβάλλονταν σε δοκιμές εξέλιξης στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring, ούτως ώστε να μπει στην παραγωγή ως «η τέταρτη κατά σειρά παραλλαγή αμαξώματος, δίπλα στις Coupe, Convertible και Sedan», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε την εποχή εκείνη το συνοδευτικό Δελτίο Τύπου της BMW!_Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου