top icon
Επικαιρότητα

Τετρακίνητες εκδόσεις για το Mini Clubman

Μια αναμενόμενη κίνηση για το… 6πορτο γερμανικό μοντέλο με τη βρετανική καταγωγή, που αποσκοπεί στην αύξηση της παρεχόμενης ασφάλειας σε συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση.

Σε αντίθεση με το σύστημα τετρακίνησης ALL4 των Countryman και Pacemant, στην περίπτωση του Clubman η εμπλοκή των πίσω τροχών γίνεται ηλεκτροϋδραυλικά και όχι ηλεκτρομαγνητικά. Σύμφωνα με την Mini, το τετρακίνητο Club, υπό «φυσιολογικές» συνθήκες είναι… 100% προσθιοκίνητο, γεγονός που εξασφαλίζει μειωμένες έως και 30% απώλειες. Ωστόσο, όταν η κεντρική μονάδα ελέγχου της όλης διάταξης αναγνώσει απώλεια πρόσφυσης, τότε ο συμπλέκτης βάζει αστραπιαία στο… παιχνίδι και τους πίσω τροχούς κατανέμοντας τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ο υπολογισμός της τελευταίας πραγματοποιείται αφού προηγουμένως ληφθούν υπόψη τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω των αισθητήρων του αυτοκινήτου, τα οποία αφορούν στη γωνία του τιμονιού, στην ταχύτητα του οχήματος, στο ρυθμό περιστροφής των τροχών αλλά και στην επιτάχυνση που αναπτύσσεται κατά τον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα.

Τα νέα Mini Clubman ALL4 φιλοξενούν κάτω από το καπό τους μόνο τους 4κύλινδρους κινητήρες της εταιρείας και συγκεκριμένα τον 2λιτρο τούρμπο (Cooper S), ο οποίος αποδίδει 192 ίππους, καθώς και τον 2λιτρο, επίσης, πετρελαιοκινητήρα της έκδοσης SD, απόδοσης 190 ίππων.

Η… επιβάρυνση στο συνολικό βάρος των τετρακίνητων Clubman σε σύγκριση με τα προσθιοκίνητα αδέλφια τους κυμαίνεται από 60 έως και 90 κιλά, ανάλογα με την έκδοση και το κιβώτιο με το οποίο συνεργάζονται κάθε φορά οι δύο διαθέσιμοι κινητήρες –αυτόματου με 8 σχέσεις ή χειροκίνητου με 6._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ