top icon
Επικαιρότητα

Toyota C-HR: Έρχεται για να ταράξει τα νερά..

Μετά από δύο concept με το έμβλημα της Toyota και άλλο ένα με το σήμα της Scion, το crossover C-HR έφτασε τελικά στην έκδοση παραγωγής του, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

 

Πυρετός στην κατηγορία subcompact crossover, αφού το Toyota C-HR έχει έναν άσσο στο μανίκι τoυ, καθώς είναι το πρώτο μοντέλο που θα προσφέρεται με ένα πλήρες υβριδικό σύστημα. Φυσικά, πρόκειται για το ίδιο που κινεί και το Prius, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να αντιπροσωπεύεται από το μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1.8 λίτρων και ισχύ 122 ίππων.

Για όσους δεν πετάνε τη σκούφια τους για τα υβριδικά συστήματα, η Toyota θα πουλήσει το C-HR με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1.2 λίτρων που χρησιμοποιεί και το Auris. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 115 ίππους και συνδυάζεται είτε με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή με ένα συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Επιπλέον, το ιαπωνικό crossover σε επιλεγμένες αγορές με ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2.0 λίτρων (προφανώς, σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται η χώρα μας). Σε ό, τι αφορά το στιλ, η Toyota θέλησε να δώσει το C-HR τη γραμμή οροφής ενός coupe, διατηρώντας ανέπαφα τα χαρακτηριστικά του crossover οχήματος, όπως είναι το πλαστικό περίβλημα και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Το C-HR είχε προγραμματιστεί να διανεμηθεί ως Scion στις ΗΠΑ, αλλά με δεδομένο ότι η Toyota αποφάσισε τον ξαφνικό θάνατο αυτού του ονόματος, το αυτοκίνητο θα πωληθεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με το δικό της λογότυπο. Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στην Τουρκία και θα αρχίσει να πωλείται στη γηραιά ήπειρο στο δεύτερο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς. Οι Αμερικάνοι, θα υποχρεωθούν να περιμένουν μέχρι το 2017.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ