Επικαιρότητα Κόσμος

Toyota: Θέλουμε πίσω και την Celica και το MR2

Η νέα Supra, όπως όλα δείχνουν, δεν είναι παρά μόνο η αρχή για την Toyota.

Με τη νέα Toyota Supra να βρίσκεται προ των πυλών, ολοένα και πληθαίνουν οι πληροφορίες αναφορικά με τη στρατηγική που αναμένεται να ακολουθήσουν τα προσεχή χρόνια οι Ιάπωνες στην κατηγορία των σπορ κατασκευών. Με τον Tetsyua Tada, τον υπεύθυνο εξέλιξης του νέου κουπέ της Toyota και επικεφαλής της Gazoo Racing, να αναφέρει σε συνέντευξή του στο βρετανικό ειδικό Τύπο πως η Porsche Cayman αποτέλεσε για την Toyota το σημείο αναφοράς στην εξέλιξη της νέας Supra, σήμερα είναι η σειρά του Masayuki Kai, του ανώτατου βοηθού εξέλιξης του μοντέλου, να ταράξει τα νερά με δηλώσεις που έκανε στους συναδέλφους του αμερικανικού Road&Track.

«Θέλουμε να έχουμε πίσω τη Celica, θέλουμε πίσω και το MR2. Τώρα που επαναφέραμε την Supra, ένα αυτοκίνητο που ήταν το Νο1 σε ζήτηση, αυτό που θα έρθει μετά εξαρτάται από τις ανάγκες της αγοράς».

Σύμφωνα με τον Kai, η νέα Celica μπορεί να είναι ένα τετρακίνητο κουπέ, το οποίο θα συνδέει τη νέα γενιά του μοντέλου με τις προηγούμενες AWD παραλλαγές του και την εμβληματική, ασφαλώς, GT-Four. Ποια πλατφόρμα, όμως, θα μπορούσε να «φιλοξενήσει» τη νέα Celica, με δεδομένη την υφιστάμενη συνεργασία της Toyota με τις Subaru (βλ. GT86) και BMW (βλ. νέα Supra);

«Το σπορ αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και πιο δαπανηρό να εξελιχθεί. Έτσι, μια εταιρεία δεν μπορεί να επενδύσει σε αυτό, επειδή ο όγκος πωλήσεων ενός σπορ αυτοκινήτου είναι πολύ μικρός. Ένα σπορ αυτοκίνητο απαιτεί πολλά ειδικά εξαρτήματα που δεν μπορείς να τα μοιραστείς με άλλα αυτοκίνητα. Την ανάρτηση, για παράδειγμα, της Supra δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σε μια Corolla. Όπως επίσης ξέρετε, η διαδικασία της πιστοποίησης γίνεται όλο και πιο δύσκολη και περίπλοκη».

Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεών του, ο Ιάπωνας δε δίστασε να αναφερθεί στη Mazda και στο MX-5.

«Πιστεύω ότι έχουν συγκεντρώσει αρκετή τεχνογνωσία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του MX-5 όλα αυτά τα χρόνια. Αντίθετα, η Toyota δεν ήταν παρούσα στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης για πάνω από μια δεκαετία».

Και προσέθεσε:

«Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να μάθουμε από τη Mazda. Δεν σταμάτησαν ποτέ να εξελίσσουν το MX-5 και ανέπτυξαν συνεχώς αυτό το μοντέλο. Αν δεν το κάνεις αυτό -όπως η Toyota, σταματώντας την Supra για 16 χρόνια- είναι εξαιρετικά δύσκολο να το επαναφέρεις μόνος σου»._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου