top icon
Επικαιρότητα

Toyota Yaris GRMN: Μπλοκέ διαφορικό και 210 ίπποι

Η κορυφαία εκδοχή GRMN του νέου Toyota Yaris ξεκινά σε λίγο καιρό την πολλά υποσχόμενη θητεία του.

Η υπόσχεση της ιαπωνικής εταιρείας για επιστροφή της όχι μόνο στο Π.Π. Ράλλυ, αλλά και στη δημοφιλή αρένα των μικρών χάτσμπακ με σπορ χαρακτήρα, πραγματοποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο με την πρεμιέρα στην 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του Yaris GRMN, ένα αυτοκίνητο που συνοδεύεται από μια ευχάριστη έκπληξη που αφορά στην «καρδιά» που αναλαμβάνει την κίνησή του. Όπως ανακοινώθηκε, κάτω από το καπό του πολυαναμενόμενου Yaris Gazoo Racing Masters of the Nurburgring(!)βρίσκεται ένας κινητήρας με μηχανικό υπερτροφοδότη (supercharger) με χωρητικότητα 1,8 λίτρων, επιλογή που σίγουρα δε συνάδει με τις παγιωμένες «συνήθειες» της κατηγορίας, αλλά και όλων των αντίπαλων μοντέλων. Και σίγουρα, όσον αφορά στη χωρητικότητά του, με τον 1.600άρη κινητήρα που προσφέρει κίνηση στο καθαρόαιμο «όπλο» των Jari-Matti Latvala και Juho Hänninen στις ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Όπως και να ΄χει, ο ιαπωνικός κινητήρας αποδίδει επίσημα, πλέον, 210 ίππους με άγνωστη μέχρι και τώρα ροπή. Οι υπεύθυνοι του όλοι εγχειρήματος δεν ανακοινώνουν στοιχεία που συνδέονται με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου περιοριζόμενοι απλώς στο να διαβεβαιώσουν ότι στο «0-100», αλλά και στην τυποποιημένη ρεπρίζ από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα, το νέο Yaris GRMN θα σημειώνει «κορυφαίους χρόνους σε σχέση με την κατηγορία του». Ίδωμεν, λοιπόν.

Από εκεί και πέρα, ο 1.800άρης θα συνδυάζεται με… παραδοσιακές λύσεις σε ότι αφορά στη μετάδοση συνεργαζόμενος μ’ ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Μόνο θετικά μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς και την επιλογή που αφορά στην εγκατάσταση «εργοστασιακού» μπλοκέ διαφορικού τύπου Τόρσεν. 

Σε ότι αφορά στις αναρτήσει, οι Ιάπωνες αναφέρουν πως τόσο τα ελατήρια όσο και τα αμορτισέρ έχουν εξελιχθεί από τη γνωστή στο είδος εταιρεία Sachs, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πάχος της εμπρόσθιας αντιστρεπτικής δοκού. Σε ότι αφορά στα φρένα, πίσω από τους τροχούς των 17 ιντσών της BBS δεσπόζουν οι 4πίστονες δαγκάνες του συστήματος πέδησης

Το 3θυρο αμάξωμα του νέου Yaris GRMN έχει δεχθεί τόσο τις πινελιές των ανθρώπων της Toyota όπως αυτές παρουσιάστηκαν στα πλαίσια των ευρύτερων αλλαγών που είδαμε στη Γενεύη σε ολόκληρη τη γκάμα του μοντέλου, όσο και εκείνες της Gazoo Racing, η οποία έχει αναλάβει και τη συνολική εξέλιξη του. Έτσι, στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα, η ευμεγέθης αεροτομή στην κορυφή του μεταλλικού καλύμματος του πορτ μπαγκάζ, η κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης αλλά και ο φαρδύτερος και χαμηλότερος προφυλακτήρας, ενώ εμπρός η μεγαλύτερη μάσκα.

Στο εσωτερικό συναντάμε τροποποιήσεις με ανάλογα σπορτίφ ύφος σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια της σειράς, με προεξέχουσες εκείνες που αφορούν στα καθίσματα τύπου μπάκετ, στα αλουμινένια ποδοστήρια καθώς και στο τριάκτινο τιμόνι, το οποίο είναι «δανεικό» από την GT86._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ