Με 70.000 αντίτυπα να κυκλοφορούν ήδη δρόμους και δύο –προς το παρόν- μοντέλα, η οικογένεια «i» έχει κάθε λόγο να κοιτά με αισιοδοξία το μέλλον.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και με γνώμονα την ανάπτυξη μιας «βιώσιμης κινητικότητας» στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, η BMW λανσάρει για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2013 μια «ιδιαίτερη» και πρωτοποριακή -σε τεχνολογίες και χαρακτήρα- οικογένεια μοντέλων. Το αμιγώς ηλεκτρικό i3, το οποίο αποτέλεσε το πρώτο δείγμα γραφής της συγκεκριμένης προσπάθειας, κατάφερε από την πρώτη κιόλας στιγμή να ταράξει τα νερά, ενώ, τρία χρόνια μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια του, συνεχίζει να αποτελεί το σημείο αναφοράς στο είδος του προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά στην κλάση των premium «μικρών» αυτοκινήτων. Από την άλλη, το i8, το υβριδικό super-car του BMW Group, συνθέτει μια ακόμα πιο ιδιαίτερη και… χαρισματική πρόταση, που συνδυάζει, χάρη στις πρωτοποριακές μεθόδους παραγωγής, την προηγμένη κινητήρια μονάδα και τα προηγμένα υλικά κατασκευής του, τις επιδόσεις με την οδηγική απόλαυση σ’ ένα «πακέτο» με πολύ χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών, το i3 κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη 60.000 αγοραστών και το i8, που παρουσιάστηκε στα μέσα περίπου του 2014, περί τους 10.000.

Στην επίσημη ενημέρωση που διένειμε το BMW Group με αφορμή την επέτειο των τριών χρόνων της οικογένειας «i» δηλώνει για μια ακόμα φορά πως θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παρουσία του στην κατηγορία των ηλεκτρικών-υβριδικών αυτοκινήτων παρουσιάζοντας μέσα στο 2017 την plug-in υβριδική έκδοση του νέου Mini Countryman, το «ανοιχτό» i8 Roadster μέσα στο 2018, το αμιγώς ηλεκτρικό Mini Hatchback το 2019, την αντίστοιχη εκδοχή της BMW X3 το 2020, καθώς και ένα ακόμα μοντέλο που θα φέρει από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας τα λογότυπα της οικογένειας «i». Παράλληλα με την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας eDrive, η BMW ξεκαθαρίζει πως τα προσεχή χρόνια θα εστιάσει την προσοχή της και στις τεχνολογίες που συνδέονται με την αυτόνομη οδήγηση._Χ.Α.