top icon
Κόσμος

Volvo και Stellantis εκτός ACEA

Μετά τη Stellantis και η Volvo ανακοίνωσε ότι θα εγκαταλείψει τους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Η Volvo, η οποία στοχεύει να είναι μόνο ηλεκτρική έως το 2030, ανέφερε σε σχετική της δήλωσε χθες ότι η στρατηγική της για τη βιωσιμότητα «δεν είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τη θέση και τον τρόπο εργασίας της ACEA σε αυτό το στάδιο. Ως εκ τούτου, πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο να ακολουθήσουμε μια διαφορετική πορεία για τώρα.».

Από τη μεριά της, η Stellantis ξεκαθάρισε τον περασμένο μήνα ότι θα αποχωρήσει από την ACEA μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους ως μέρος μιας νέας προσέγγισης για την αντιμετώπιση μελλοντικών θεμάτων στον τομέα της κινητικότητας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μία στροφή από την παραδοσιακή δραστηριότητα της σε λόμπι, όπως η ACEA.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η Volvo και η Stellantis αντιπροσωπεύουν το 21,5% των πωλήσεων στην Ευρώπη.

Stellantis - Carlos Tavares

Διαφορετικοί δρόμοι

Η Volvo και η ACEA είχαν πολύ διαφορετικές αντιδράσεις στις προσπάθειες της Ευρώπης να καταργήσει σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι «ανησυχεί» για το γεγονός ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είχε απορρίψει τις προσπάθειες για αποδυνάμωση της πρότασης για μείωση κατά 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα από το 2035, απαγορεύοντας ουσιαστικά τις πωλήσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μετά την ημερομηνία αυτή.

Σε αντίθεση, η Volvo δήλωσε ένθερμος υποστηρικτής της πρότασης.

«Θα γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική εταιρεία πέντε χρόνια νωρίτερα από τη σχεδιαζόμενη σταδιακή κατάργηση, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην δηλώνουμε δημοσίως το είμαστε υπέρ και ότι η απόφαση αυτή κάνει καλό στο επιχειρηματικό μας μοντέλο, στους πελάτες και για στον πλανήτη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo, Jim Rowan.

ACEA

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ