Επικαιρότητα Κόσμος

Volvo: Πρωτότυπη παρουσία στο LA

Στο περίπτερο της Volvo στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, μια σειρά από διαδραστικές επιδείξεις τεχνολογίας θα βρίσκονται στις θέσεις που άλλοτε παρουσιάζονταν νέα μοντέλα.

Η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία: ούτε ένα αυτοκίνητο στο περίπτερό της. Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το όραμά της, φιλοδοξώντας να δώσει νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου.

Οι προσδοκίες των ανθρώπων αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία. Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη: εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο.

«Ονομάζοντας την έκθεση Automobility LA, οι οργανωτές της αναγνωρίζουν εξαρχής τις συνταρακτικές αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο μας», δήλωσε ο Μόρτεν Λέβενσταμ (Mårten Levenstam), υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars. «Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου».

Παράλληλα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo. «Ο κλάδος μας αλλάζει. Αντί απλώς να κατασκευάζουμε και να πωλούμε αυτοκίνητα, θα παρέχουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να μετακινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο», δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. «Προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο, συμπεριλαμβάνοντας νέες ελκυστικές υπηρεσίες όπου και όποτε τις επιθυμούν».

Η Volvo Cars από κοινού με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών. Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move –ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο– η Volvo δείχνει το δρόμο που έχει επιλέξει για το μέλλον. Έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου