top icon
Επικαιρότητα

VW: Δεν θα υπάρξει «10άρι» DSG κιβώτιο

Ο γερμανικός Όμιλος αποκάλυψε πως δεν σκοπεύει –τελικά- να βγάλει στην παραγωγή ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 10 σχέσεις.

Το φιλόδοξο εγχείρημα της γερμανικής εταιρείας να φέρει στη ζωή ένα 10τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παραπέμπεται και επισήμως πλέον στις καλένδες. Αυτό τουλάχιστον επιβεβαίωσε με πρόσφατες δηλώσεις του στα πλαίσια του 38ου Τεχνολογικού Συμποσίου που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη της Αυστρίας ο Friedrich Eichler, ο άνθρωπος, με άλλα λόγια, που αυτή τη στιγμή είναι υπεύθυνος για την εξέλιξη των κινητήριων μονάδων της VW.

Θυμίζουμε πως η γερμανική εταιρεία είχε προαναγγείλει δια στόματος Martin Winterkorn την έλευση ενός «διπλόδισκου» κιβωτίου με 10 στο σύνολο σχέσεις πριν τέσσερα ακριβώς χρόνια, και μάλιστα στα πλαίσια της ίδιας εκδήλωσης στην οποία φέτος οι Γερμανοί ήρθαν να βάλουν τέλος στο εν λόγω «όνειρο», όπως χαρακτήρισε το συγκεκριμένο εγχείρημα ο ίδιος ο Friedrich Eichler. Αξίζει να αναφέρουμε εδώ πως ο πάλαι ποτέ ισχυρός άνδρας της VW είχε επαινέσει το 2003 την επικείμενη αυτή τεχνολογική κατάκτηση του γερμανικού Ομίλου υπερθεματίζοντας μάλιστα στο εύρος όσον αφορά στη διάταξη των σχέσεων, στην ικανότητα του κιβωτίου να κρατά τον κινητήρα σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής καθώς και στις χαμηλές εσωτερικές τριβές του.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως, διόλου συμπτωματικά, την ίδια ακριβώς εποχή, η General Motors είχε ανακοινώσει ότι θα φέρει στο φως ένα «9άρι» αυτόματο κιβώτιο, το οποίο πέρσι είδαμε να πραγματοποιεί το επίσημο ντεμπούτο του στο Chevrolet Malibu. Στο ίδιο μήκος κύματος, η Ford είχε προαναγγείλει την ίδια χρονιά την έλευση του δικού της αυτόματου «10αριού», που αυτή τη στιγμή κοσμεί τα Camaro ZL1 και Raptor F150.

Μολαταύτα, ο Friedrich Eichler ξεκαθάρισε πως η εταιρεία διατηρεί αυτή τη στιγμή στο αρχείο της όλες τις τεχνικές προδιαγραφές του 10τάχυτου DSG κιβωτίου της που, όπως όλα μαρτυρούν, πάγωσε τελικά εξαιτίας των γνωστών και μη εξαιρετέων πλέον περικοπών κόστους που αυτή την περίοδο συντελούνται στους κόλπους της μητρικής φίρμας του Ομίλου VW –και όχι μόνο._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ