Ο γερμανικός όμιλος αύξησε την κερδοφορία του στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, παρά τη μείωση των πωλήσεων του.

Σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις του VW Group, τα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου του ομίλου αυξήθηκαν κατά 30%, παρά τη μείωση των πωλήσεών του. Στις σχετικές διευκρινήσεις τους για τη φαινομενική αυτή αντίθεση οι ιθύνοντες του γερμανικού γκρουπ αναφέρουν πως η αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στο υψηλότερο περιθώριο κέρδους που «αφήνουν» τα SUV μοντέλα της μητρικής εταιρείας καθώς και οι αυξημένη δημοτικότητα των προτάσεων των Porsche και Skoda.

«Τα  SUV αποτέλεσαν το 25% των συνολικών πωλήσεων πέρυσι και τώρα φτάνουν στο 35%. Μέχρι το 2020 πιθανότατα να κερδίσουμε ένα επιπλέον 5%», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Frank Witter.

Αναλυτικότερα, τα λειτουργικά κέρδη του VW Group αυξήθηκαν στα 5,13 δις € έναντι 3,94 δις € στο β’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Στον αντίποδα, οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων του VW Group μειώθηκαν σε ποσοστιαία βάση κατά 1,8%.

Η VW επανέλαβε την εκτίμησή της ότι οι παραδόσεις νέων οχημάτων το 2019 θα υπερβούν εκείνες του προηγούμενου έτους και ότι τα έσοδα από τους κλάδους των επιβατικών και εμπορικών οχημάτων θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 5%. Επίσης, ο όμιλος δήλωσε ότι αναμένει το περιθώριο λειτουργικού κέρδος να κυμανθεί στο πέρας της χρονιάς μεταξύ 6,5% και 7,5%.

Το πρώτο εξάμηνο, το περιθώριο λειτουργικού κέρδους για το VW Group σε 7,2%, από 6,8% την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Μεταξύ των μαρκών του ομίλου, η Bentley αύξησε την κερδοφορίας της – σε αντίθεση με την Audi που έπεσε στα 2,3 δις € από 2,8 δις € πέρσι – κάτι που συνέβη και στην περίπτωση της VW, η οποία βελτίωσε την κερδοφορία της από 2,1 σε 2,3 δις €.

Η Skoda, με τη σειρά της, είδε τα κέρδη της να βελτιώνονται μόλις κατά 3 εκ. € φτάνοντας στα 824 εκ. €. Η δε Seat αύξησε τα λειτουργικά κέρδη κατά 1,9% (216 εκ. €), με την Porsche να κερδίζει 2,1 δις €._Χ.Α.