Ο Herbert Diess, ο CEO του VW Group, πιστεύει πως αυτή τη στιγμή η Seat έχει περισσότερες πιθανότητες να «χτυπήσει» στα ίσια την Alfa Romeο διαθέτοντας στο prortfolio της μία συγκριτικά πιο ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που απευθύνεται σε νεανικό κοινό.

Ο Όμιλος VW πιστεύει ότι η αναγεννημένη Seat μπορεί να ανταγωνιστεί με περισσότερη πλέον επιτυχία την Alfa Romeo στην Ευρώπη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ισχυρός άνδρας του ομίλου σε ομιλία του κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του VW Group για το πρώτο 6μηνο του 2018, η Seat προσελκύει πλέον ένα κοινό με χαμηλό μέσο όρο ηλικίας, το οποίο δεν θυμάται ή δεν γνωρίζει τις ένδοξες εποχές του παρελθόντος της μιλανέζικης φίρμας.

«Νέα, αθλητική, επιθυμητή, συναισθηματική -με αυτό τον τρόπο τοποθετούμε τη Seat κάπως ψηλότερα. Σήμερα, η Seat έχει πολύ καλύτερη σύνθεση προϊόντων σε σχέση με πριν λίγα χρόνια και συγχρόνως έχει τους νεότερους πελάτες σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου. Πιστεύω ότι αυτό το εμπορικό σήμα έχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες», δήλωσε ο Diess.

Και συμπλήρωσε:

«Για τους ανθρώπους της ηλικίας μας, η Alfa Romeo είναι μία φανταστική μάρκα, αλλά από τότε το μόνο που μπορώ να θυμηθώ είναι ότι έχει πέσει. Εάν ζητήσετε από τους ανθρώπους των 30, 35 ετών να σας απαντήσουν στο ερώτημα “Τι είναι η Alfa;”, θα μείνουν αμήχανοι, γιατί ποτέ δεν ένοιωσαν αυτή τη μάρκα».

Σε άλλη αποστροφή του λόγου του, ο Herbert Diess αποκάλυψε επιγραμματικά ποια θα είναι η μελλοντική στρατηγική του ομίλου αναφορικά με την «τοποθέτηση» της ισπανικής εταιρείας απέναντι στην Alfa Romeo.

«Το υπο-μάρκα Cupra έδειξε έναν τρόπο να αναζωογονήσει τα μοντέλα της εταιρείας, να τα κάνει πιο σπορ, πιο επιθυμητά και συναρπαστικά. Θα επανατοποθετήσουμε την Seat προς τα πάνω, θα αυξήσουμε τις τιμές και θα την φέρουμε στο ίδιο επίπεδο με την Alfa Romeo όσον αφορά στην αντίληψη του κόσμου για τη μάρκα».

Ο CEO του γερμανικού ομίλου προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, προσθέτοντας:

«Η Alfa Romeo έχει φανταστική ιστορία ως κατασκευαστής, αλλά όταν δούμε την ανάπτυξη την Seat, την ελκυστικότητα, την ποιότητα, τα οικονομικά περιθώρια της εταιρείας και τα συναισθήματα που δημιουργεί κάθε μοντέλο, είμαστε πολύ μεγαλύτεροι από την Alfa Romeo»._Δ.Μ.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά