21 Φεβ 2019

VW I.D. R: Δοκιμές εξέλιξης στο Circuit de Almería ενόψει… Nurburgring

Με νέο συνεργάτη στον τομέα των ελαστικών, η VW Motorsport πραγματοποίησε με το ηλεκτρικό I.D. R ένα 4ήμερο «σετ» δοκιμών στην Ανδαλουσία, στο Circuit de Almería, στα πλαίσια της προετοιμασίας της ίδιας αλλά και του Romain Dumas για την κατάρριψη ενός ακόμα ρεκόρ. Που; Στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή του Nurburgring Nordschleife.

VW I.D. R

H VW Motorsport σχεδιάζει να επισκεφθεί μέσα στο προσεχές κιόλας καλοκαίρι την πίστα του Nurburgring-Nordschleife προκειμένου να επιχειρήσει σε αυτή με το ηλεκτροκίνητο I.D. R την κατάρριψη ενός ακόμα ρεκόρ μετά από εκείνο που κατάφερε να «σπάσει» ο Romain Dumas στις αρχές του χρόνου στο φετινό Pikes Peak Hillclimb. Θυμίζουμε πως ο απόλυτος γύρος στην κατηγορία των EV’s στη γερμανική πίστα των 20+ χλμ. ανήκει στο κινεζικής προέλευσης και κατασκευής Nio EP9, το οποίο έχει «γράψει» στο ‘Ring χρόνο 6:45.900. Εντούτοις, ο ταχύτερος-απόλυτος μέχρι στιγμής χρόνος στο εν λόγω τερέν είναι το 5:19.546 (μ.ω.τ.: 233,70 χλμ./ώρα), το οποίο κατάφερε να «γράψει» ο Timo Bernhard (δείτε εδώ το on-board βίντεο) πίσω από το πηδάλιο μίας τροποποιημένης έκδοσης της παροπλισμένης σε αγωνιστικό επίπεδο Porsche 919 Hybrid Evo.

Σύμφωνα με δηλώσεις μη κατονομαζόμενου στελέχους της VW Motorsport, η γερμανική εταιρεία έχει «δει» στις προσομοιώσεις που έχει ήδη πραγματοποιήσει με το I.D. R χρόνους μικρότερους των 5μιση λεπτών για έναν πλήρη γύρο:

«Είμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο προετοιμασίας, αλλά έχουμε ήδη δει τους χρόνους κάτω από 5:30 στον προσομοιωτή».

Αν μη τι άλλο, η επίτευξη ενός καλού χρόνου, ή ακόμα και ενός νέου ρεκόρ, στην Πράσινη Κόλαση στα τέλη της προσεχούς άνοιξης, αναμένεται να αποτελέσει για τους Γερμανούς της VW ένα πολύ καλό «όπλο» σε επίπεδο μάρκετινγκ, μιας και την περίοδο εκείνη η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσημα και για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα ευρείας παραγωγής της γκάμας της: το I.D. Hatchack.

Στα πλαίσια της προετοιμασίας της για το ως άνω εγχείρημα, η VW Motorsport πραγματοποίησε ένα 4ήμηρο «σετ» δοκιμών στο Circuit de Almería, στις οποίες η εταιρεία επιχείρησε την προσαρμογή του λογισμικού που ελέγχει την ισορροπία-αναλογία μεταξύ του μηχανικού φρένου και της ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση.

«Σε μια πίστα, όπως το Nürburgring-Nordschleife, μπορείς να πιέσεις πολύ πιο κοντά στο όριο απ΄ότι στο Pikes Peak», δήλωσε ο Romain Dumas. «Μπορώ να φρενάρω πιο δυνατά και πιο επιθετικά. Με την προσαρμογή του λογισμικού, οι επιδόσεις των ηλεκτρικών κινητήρων θα συντονιστούν καλύτερα για τη νέα προσπάθειά μας στο Nurburgring».

 Συν τοις άλλοις, η πολυήμερη δοκιμή στην ισπανική πίστα αποτέλεσε για την VW Motorsport μία πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε τόσο η ίδια όσο και ο Romain Dumas να γνωρίσουν τις δυνατότητες του νέου τους συνεργάτη στον τομέα των ελαστικών – της Bridgestone, η οποία παρέλαβε τη σκυτάλη από τη γαλλική Michelin.

«Δοκιμάσαμε διάφορες εκδόσεις των ελαστικών Potenza Sport προκειμένου να βρούμε το βέλτιστο για την προσπάθειά μας στο Nordschleife», δήλωσε ο Romain Dumas._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • VW I.D. R
  • VW I.D. R
  • VW I.D. R