Το ID.R της VW απέσπασε το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο Nurburgring Nordschleife με χρόνο 6:05.336 καταναλώνοντας μόλις 24,7 kWh.

Ακριβώς δύο μήνες έχουν περάσει από τότε που η VW ανακοίνωσε πως κατέκτησε με το πρωτότυπο ID.R το ρεκόρ του ταχύτερου ηλεκτρικού οχήματος στον πλανήτη στην «Πράσινη Κόλαση» των 20,8 χλμ. σταματώντας τα χρονόμετρα με οδηγό τον Romain Dumas στο 6.05.336 και σήμερα ήρθε η ώρα ώστε το γερμανικό εργοστάσιο να μας αποκαλύψει μερικές ενδιαφέρουσες πτυχές του νέου της «κατορθώματος» που σχετίζονται με την κατανάλωση ενέργειας. Και όχι μόνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψαν οι τεχνικοί της VW Motorsport κατά τη διάρκεια του flat-out γύρου, το γερμανικό θηρίο των 680 ίππων κατανάλωσε ενέργεια ίση με 24,7 kWh - μόλις το ένα τέταρτο εκείνης που απαιτούν οι καθαρόαιμες αγωνιστικές κατασκευές της κατηγορίας GT3 -  αναπτύσσοντας μέγιστη πλευρική επιτάχυνση της τάξης των 3,49 g.

VW ID.R - Nurburgring

«Δύο μεγάλες διαφορές μεταξύ του ID.R και του αγωνιστικού που οδηγώ στους 24ωρους αγώνες είναι η σημαντικά υψηλότερη ταχύτητα στις στροφές και οι μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. Η τιμή των 3,49 g αναπτύχθηκε στο τμήμα της πίστας που είναι γνωστό με την ονομασία Kallenhard. Η πιο υψηλή τιμή επιβράδυνσης, στα 2,7 g, ήταν στα φρένα πριν την είσοδο στην Aremberg», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Romain Dumas.

Η μέση ωριαία ταχύτητα κατά τη διάρκεια του γύρου-ρεκόρ ήταν 204,96 χλμ./ώρα, με την υψηλότερη τελική (273 χλμ./ώρα) να καταγράφεται στο τμήμα Fuchsrohre και η χαμηλότερη (83 χλμ./ώρα) στην είσοδο της Karussell.

Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας, ο Γάλλος οδηγός χρειάστηκε να ενεργοποιήσει το σύστημα DRS συνολικά 23 φορές. Έτσι, το τελευταίο βρέθηκε στη θέση «on» συνολικά για 88,82 δλ., ήτοι στο 24,3% της διάρκειας του γύρου._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά