Επικαιρότητα Κόσμος

Ξεκινά η παραγωγή του Volkswagen ID.4 στο Zwickau

Η Volkswagen ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της SUV, ID.4, στο εργοστάσιο της μάρκας στο Zwickau.

Η οικογένεια ID. της Volkswagen διευρύνεται, καθώς στο εργοστάσιο του Zwickau ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της μάρκας, με την κωδική ονομασία ID.4, που είναι τρόπον τινά, αδελφάκι του Skoda Enyaq iV, που θα παρουσιαστεί την 1η Σεπτεμβρίου και θα αποτελέσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Με την παγκόσμια πρεμιέρα του Volkswagen ID.4, το οποίο ακολουθεί το μικρότερου μεγέθους ID.3, να έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Σεπτεμβρίου, οι Γερμανοί έχουν ήδη... στρωθεί στη δουλειά, δηλαδή στην παραγωγή του νέου τους ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το εγχείρημα της δημιουργίας των ID.3 και ID.4, εντάσσεται στη συνολική φιλοδοξία της Volkswagen, να γίνει ο ηγέτης στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, παγκοσμίως. Σε αυτό πλαίσιο, το Volkswagen Group αναμένεται να επενδύσει 33 δις ευρώ έως το 2024, τα 11 εκ των οποίων προορίζονται για την Volkswagen, που έως το 2025, αναμένεται να προχωρήσει σε παραγωγή 1,5 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Volkswagen ID.4

Το εργοστάσιο του Zwickau, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στα σχέδια της Volkswagen αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι το πρώτο εργοστάσιο που μετατράπηκε ολοκληρωτικά ώστε να εξυπηρετεί τους σκοπούς της ηλεκτρικής κινητικότητας, χάρη σε επένδυση αξίας 1,2 δις ευρώ. Με τις εργασίες να ολοκληρώνονται εντός χρονοδιαγράμματος φέτος, η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2021, αναμένεται να φτάσει στις 300.000. Αυτός ο αριθμός, θα χρίσει το Zwickau ως το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Volkswagen ID.4

Volkswagen ID.4

Όπως είναι αναμενόμενο, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover μοντέλο της Volkswagen, βασίζεται στην αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του Group. Χάρη στον χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,28) και την ποικιλία εκδόσεων χωρητικότητας μπαταρίας, η ηλεκτρική αυτονομία του ID.4 υπολογίζεται από τους ανθρώπους της Volkswagen, πως θα φτάνει έως τα 500 χιλιόμετρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης, έχει τοποθετηθεί σε ειδικό σημείο κάτω από το πάτωμα, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό κέντρο βάρους και η βέλτιστη κατανομή φορτίων στον εκάστοτε άξονα. Αρχικά, το ID.4 θα παρουσιαστεί σε έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 200 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς ενώ αργότερα, θα υπάρξει έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, τετρακίνηση και συνολική ισχύ λίγο πάνω από 300 ίππους.

Volkswagen ID.4

Για την Volkswagen, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID.4, όπως και το ID.3, είναι ιδιαίτερα σημαντικά μοντέλα, αφού ανοίγουν το δρόμο της εταιρείας προς το 2050. Τότε, που οι Γερμανοί έχουν δηλώσει επισήμως ότι στοχεύουν να έχουν μετατραπεί σε μάρκα που θα παράγει οχήματα μηδενικής εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, όπως προβλέπεται από τους κλιματικούς στόχους που έχουν τεθεί μέσω της Συμφωνίας του Παρισιού. Αν και ακόμη δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, θεωρείται δεδομένο πως μετά το ID.4, θα υπάρξει και νέα έκδοση με κωδική ονομασία ID.5, που θα έχει πιο σπορ προσανατολισμό, “κλείνοντας το μάτι” στα coupe-SUV.

“Με το ID.4, η Volkswagen προσθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στην κατηγορία των compact SUV, που είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κόσμο”, δήλωσε ο CEO της Volkswagen, Ralf Brandstätter. “Μετά το ID.3, αυτό είναι το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή ηλεκτρική βάση κίνησης (MEB). Στην πορεία, το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται και θα πωλείται σε Ευρώπη, Κίνα και Η.Π.Α. Έτσι αρθρώνουμε την πλατφόρμα MEB παγκοσμίως και βάζουμε τα οικονομικά θεμέλια για την επιτυχία της οικογένειας ID”.

Από την πλευρά του, ο Thomas Ulbrich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για E-mobility, πρόσθεσε: “Βρισκόμαστε εντός προγράμματος στη διαδικασία μετατροπής της μάρκας Volkswagen όσον αφορά στην ηλεκτρική κινητικότητα. Το ID.3 ακολουθείται τώρα από το ID.4. Με δεδομένες τις κοινωνικές προκλήσεις των τελευταίων μηνών, η επιτυχής έναρξη παραγωγής του ID.4 είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα, οπότε στέλνω την εκτίμηση και τις ευχαριστίες μου στην ομάδα της Volkswagen στη Σαξονία και σε όλα τα μέλη του ID”.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου