Η Hyundai ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής του ανανεωμένου i30 στη μονάδα που συντηρεί ο κορεάτης κατασκευαστής στην Τσεχία.

Το Hyundai i30 είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα, σε εμπορικό επίπεδο, μοντέλα της εταιρείας στη γηραιά ήπειρο (συγχρόνως μάλιστα και το όχημα που εγκαινίασε πρώτο τη νέα ονοματολογία της μάρκας που «εκκινεί» με το γράμμα «i»), καθώς από το 2007 μέχρι και σήμερα έχουν διατεθεί σε αυτή περισσότερα από 1 εκατ. αντίτυπά του. Αξιοποιώντας τη δοκιμασμένη συνταγή του παρελθόντας, η ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, η οποία αποκαλύφθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου σε εκδόσεις Hatchback, Fastback και Wagon, μπαίνει πλέον στην παραγωγή στη μονάδα της Hyundai που βρίσκεται στην Τσεχία.

Το εν λόγω εργοστάσιο (Hyundai Motor Manufacturing Czech – HMMC) εγκαινιάστηκε το 2008 και απασχολεί σήμερα περισσότερους από 3.300 υπαλλήλους. Η κατασκευαστική δυναμική του ανέρχεται σε 1.500 αυτοκίνητα ημερησίως, ενώ στο σύνολο ενός έτους η παραγωγή του μπορεί να ανέλθει στις 300.000 μονάδες. Πέρσι, από τις εγκαταστάσεις του εξήλθε το 3.000.000ό όχημα, ένα Hyundai i30 N, ενώ πρόσφατα παρήχθη σε αυτό και το 1.000.000ό Tucson. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα που παράγει η HMMC διατίθενται σε πέντε ηπείρους, σε περισσότερες από 70 διαφορετικές χώρες – στις εγκαταστάσεις του παράγεται επίσης και το Kona Electric.

Hyundai i30

Το μικρομεσαίο μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας ξεχωρίζει για το φρεσκαρισμένο προσωπείο του, στο οποίο δεσπόζουν η φαρδύτερη και τρισδιάστατη, όπως την χαρακτηρίζουν οι ιθύνοντές της, γρίλια, τα λεπτότερα σε σχήμα φωτιστικά σώματα, καθώς και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες. Η έκδοση N-Line ξεχωρίζει για την πιο τονισμένη μάσκα, ενώ αξιοσημείωτη είναι η προσθήκη νέων εξωτερικών χρωματισμών σε όλα τα ανανεωμένα i30. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σημείο αναφοράς είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών, καθώς και η οθόνη (10,25 ίντσες) του συστήματος διασύνδεσης και επικοινωνίας. Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνει σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου, αλλά και μία πλουσιότερη παλέτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, με νέα στοιχεία που περιλαμβάνουν τα Lane Forward Assist, Rear Collision Avoidance Assist και Leading vehicle Departure Alert.

Στα μηχανικά μέρη η Hyundai ανακοινώνει πως ο 3κύλινδρος 1.000άρης T-GDI βενζινοκινητήρας των 120 ίππων μπορεί να συνδυαστεί δυνητικά με ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης των 48V καθώς και με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας, πέραν του κλασικού χειροκίνητου των 6 σχέσεων. Με το ίδιο mild-hybrid σύστημα κίνησης συνδυάζεται και ο 1.600άρης ντίζελ των 136 ίππων, ενώ νέος στη γκάμα είναι ο πρωτοεμφανιζόμενος 1,5 T-GDI, ο οποίος αποδίδει 160 ίππους (και αυτός συνδυάζεται στάνταρ με mild-hybrid χαρακτηριστικά).

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά