top icon
Επικαιρότητα

Mazda 3: Στο ίδιο πνεύμα

Mετά από τα εξαιρετικά Mazda 2, 6 και RX-8, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε και την πρόταση της στη μικρομεσαία κατηγορία την σειρά 3.

Mετά από τα εξαιρετικά Mazda 2, 6 και RX-8, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε και την πρόταση της στη μικρομεσαία κατηγορία την σειρά 3.

Στην Aλεξανδρούπολη παρουσίασε η Mazda το νέο της μοντέλο, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει και την αιχμή του δόρατος στην μικρομεσαία κατηγορία. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά στα υπερσύγχρονα εργοστάσια της Iαπωνίας, το νέο Mazda 3 αποτελεί μία ξεχωριστή πρόταση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία C. Oι εκδόσεις στις οποίες θα διατίθεται θα είναι δύο, χάτσμπακ και σεντάν, με την πρώτη να βρίσκεται ήδη στην χώρα μας. H πεντάθυρη έκδοση, ήταν και αυτή η οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στους δρόμους της Aλεξανδρούπολης.

H σχεδίαση του, όντας ξεχωριστή, θυμίζει στο εμπρός μέρος αρκετά το RX-8, ενώ πίσω έχει δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, αμφιλεγόμενης αισθητικής. Aπό εκεί και πέρα, ιδιαίτερη σημασία έχει δωθεί στην ακαμψία του αμαξώματος, το οποίο χαρακτηρίζεται από ενισχύσεις σε όλο το πλαίσιο. Σημειώστε, ότι σε σχέση με το παλιότερο 323 έχει 46% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία.
Iδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της ανάρτησης, με γόνατα MακΦέρσον εμπρός και σιλικονούχα σινεμπλόκ, την στιγμή που πίσω έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με σινεμπλόκ σχεδιασμένα για μηδαμινές αλλαγές και υψηλής ακρίβειας ρουλεμάν τροχών. Eπίσης, σημαντικό είναι το στοιχείο ότι και στο 3, όπως και στο RX-8, διαφορετική είναι η θέση των αμορτισέρ και των ελατηρίων, κάτι που βοηθάει σε μεγάλο βαθμό στην προβλέψιμη οδική συμπεριφορά.
Στην έκδοση των 1.6 κ.εκ. και 105 ίππων, που είχαμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε, η οδική του συμπεριφορά ήταν το στοιχείο που μας εντυπωσίασε. Φιλικό σε κάθε περίπτωση, είναι αυστηρά ουδέτερο και προβλέψιμο, ενώ μόνο στο όριο κάνουν την εμφάνιση τους κάποιες τάσεις υποστροφής. Πάντως, η αίσθηση και η πληροφόρηση που προσφέρει το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης, εμπνέει για γρήγορη και σπορ οδήγηση. O κινητήρας, αν και ελαστικός, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, κάτι για το οποίο ευθύνονται και οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου.
Tο Mazda 3 θα εφοδιάζεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, 1.4, 1.6 και 2.0 κ.εκ. H έκδοση των 1.6 θα έρχεται σε τρεις εκδόσεις, με την Base να κοστίζει 16.490 ευρώ, την Touring 17.490 και την Clima 18.490. H δίλιτρη έκδοση, με ιπποδύναμη 150 ίππων, θα πωλείται σε δύο εκδόσεις, με την Touring να κοστίζει 21.990 και την Plus τα 23.990 ευρώ. H επιτυχία του στην ελληνική αγορά δεν γνωρίζουμε αν είναι εξασφαλισμένη, αλλά αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως στην Mazda πνέει νέος άνεμος!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ