top icon
Επικαιρότητα

Οι τιμές του νέου Renault Megane RS στη Γαλλία

Ανακοινώνοντας τις τιμές αλλά και το κόστος των πρόσθετων αξεσουάρ που το συνοδεύουν, η Renault είναι έτοιμη να ανοίξει στη Γαλλία το βιβλίο παραγγελιών της κορυφαίας έκδοσης RS του νέου Megane. 

Λίγες μόλις μέρες απομένουν από την επίσημη οδηγική παρουσίαση του νέου Renault Megane RS και μόλις ένας μήνας πριν ανοίξουν και επίσημα οι παραγγελίες του στη γαλλική αγορά. Με αφορμή όλα τα παραπάνω, η Renault κατέστησε γνωστό πριν λίγα 24ώρα πως η βασική έκδοση Sport του «καυτού» της hatchback με το χειροκίνητο «6άρι» κιβώτιο, θα κοστίζει στη Γαλλία 37.600 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη με το EDC (διπλού συμπλέκτη), 39.400 ευρώ. Πέραν αυτών, όμως,  οι δημιουργοί του δηλώνουν πως η ακόμα πιο σπορτίφ έκδοση Cup, η οποία εφοδιάζεται με σπορ ανάρτηση, μπλοκέ διαφορικό και κόκκινες δαγκάνες της Brembo, θα κοστίζει 1.500 επιπλέον ευρώ, το έγχρωμο head-up display αποτιμάται στα 400 ευρώ, οι 19άρες ζάντες στα 1.000 ευρώ, οι επενδύσεις από αλκαντάρα στην καμπίνα στα 1.500 ευρώ, το σύστημα Easy Parking Pack στα 500 ευρώ, το έξτρα ηχοσύνολο της Bose στα 600 ευρώ, το Adaptive Cruise Control στα 300 ευρώ, το πορτοκαλί χρώμα των εξωτερικών επιφανειών (Orange Tonic) στα 1.600 ευρώ, όσα και το κίτρινο (Sirius Yellow), ενώ η επίσης έξτρα ηλιοροφή, στα 800 ευρώ.

Προς το παρόν, οι τιμές στη χώρα μας παραμένουν άγνωστες.

Θυμίζουμε πως ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1,8 λίτρων που κινεί την κορυφαία έκδοση της οικογένειας Megane αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. (σ.σ.: το όριο περιστροφής είναι οι 7.000 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 390 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 2.400 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, η Renault αναφέρει πως για το «0-100» απαιτούνται 5,8 δλ., ενώ για την κάλυψη του πρώτου χιλιομέτρου από στάση 25 δλ. Από πλευράς διαστάσεων, η γαλλική εταιρεία αναφέρει πως το εμπρός και πίσω μετατρόχιο είναι διευρυμένο κατά 60 και 45 χλστ. αντίστοιχα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις της οικογένειας. Μια από τις σημαντικότερες «ατραξιόν» του αυτοκινήτου είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control που ενσωματώνει –κάτι που είδαμε ασφαλώς και στο Megane GT. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους πίσω τροχούς να «γυρνούν» με γωνία έως και 2,7 μοίρες, ούτως ώστε να βελτιώνεται τόσο η ευελιξία του οχήματος μέσα στην πόλη, όσο και η κατευθυντικότητά του στις στροφές σε υψηλότερους ρυθμούς κίνησης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ