top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό BMW iNext στις 9 Νοεμβρίου

Η BMW θα αποκαλύψει την ερχόμενη βδομάδα την έκδοση παραγωγής του iNext, του «μεγάλου» ηλεκτρικού της SUV.

Μετά το ντεμπούτο του i3 και την επερχόμενης μέσα στο 2021 νέας iX3, η BMW προχωρά σε μία περίπου εβδομάδα από σήμερα στην αποκάλυψη του τρίτου EV της. Ο λόγος το νέο iNext, το οποίο θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα των Βαυαρών στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοντέλων –τόσο από πλευράς μεγέθους όσο και τεχνολογίας- και συνάμα το τέταρτο μοντέλο του BMW Group, μετά το Mini Cooper SE, που κινείται αποκλειστικά με την αρωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες το νέο EV των Βαυαρών, το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2021, θα φέρει την ονομασία iNext διαθέτοντας τρεις εκδόσεις ως προς την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων του. Η πιο αδύναμη έκδοση θα αποδίδει 230 kW, δηλαδή 308 ίππους, ενώ η αμέσως μεγαλύτερη 390 kW (522 ίππους). Στην κορυφή της πυραμίδας η νέα BMW iX θα προσφέρει… το κάτι παραπάνω αποδίδοντας 455 kW, δηλαδή 610 ίππους. Όπως όλα μαρτυρούν, το ηλεκτρικό iNext θα τοποθετείται από πλευράς μεγέθους ανάμεσα στις Χ3 και X5, προσφέροντας προηγμένες τεχνολογίες, όπως η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και αυτονομία κίνησης με μια πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών ενέργειας που θα φτάνει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP την διόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 600 χλμ. στην έκδοση με τη χαμηλότερη ισχύ.

Το νέο BMW iΝext προωθεί μία νέα εποχή στον τομέα της οδηγικής απόλαυση αποτελώντας σύμφωνα με τους δημιουργούς του «το πρώτο μοντέλο του BMW Group στο οποίο ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να αναλάβει την ευθύνη της οδήγησης, συγχρόνως όμως μπορεί να πάρει ξανά τον έλεγχο του οχήματος ανά πάσα στιγμή». Για το λόγο αυτό, είναι εφοδιασμένο μ’ ένα εντελώς νέο πολυγωνικό τιμόνι, με επίπεδο άνω και κάτω τμήμα, επιλογή που βελτιώνει την ευκολία εισόδου στο όχημα, καθώς και την καλύτερη θέαση προς τις ενδείξεις που προβάλλονται στην οθόνη.

Με την εντυπωσιακή και σύγχρονη γεωμετρία του, το τιμόνι του iNext προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όταν ο οδηγός αλλάζει από την αυτοματοποιημένη στην ενεργή οδήγηση. Σε σύγκριση με το παραδοσιακό στρογγυλό τιμόνι, το πολυγωνικό σχήμα καθιστά πολύ πιο εύκολη την αναγνώριση της γωνίας διεύθυνσης με βάση τη θέση του πηδαλίου. Έτσι, τη στιγμή που ο οδηγός αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος θα μπορεί άμεσα να ανιχνεύσει την τρέχουσα γωνία διεύθυνσης – τόσο οπτικά όσο και με άγγιγμα – έτσι ώστε να συνεχίσει να ταξιδεύει με ασφάλεια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ