top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο VW Golf R στις 4 Νοεμβρίου

Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα του νέου VW Golf R έχει αρχίσει.

Μετά την πρεμιέρα του νέου Golf GTI Clubsport πριν λίγες ημέρες, η VW έρχεται να προσθέσει την προσεχή Τετάρτη 4 Νοεμβρίου ένα ακόμα μέλος στην οικογένεια του δημοφιλούς της μοντέλου  με τις περισσότερες από 35 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως. Και μάλιστα, την κορυφαία εκδοχή του, η οποία θα κοσμείται από το γνωστό διακριτικό γράμμα R.

Όπως ανακοινώθηκε, το νέο VW Golf R θα εξοπλίζεται από «ένα καινοτόμο σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς με σύστημα ελέγχου της κατανομής της ροπής στον πίσω άξονα». Το σύστημα θα ελέγχεται από το Vehicle Dynamics Manager, το οποίο συνεργάζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό στον εμπρός άξονα (ΧDS) και το Adaptive Chassis Control.

To νέο VW Golf θα εξοπλίζεται με την πιο ισχυρή έκδοση του 2λιτρου TSI κινητήρα με τον κωδικό EA888, ο οποίος ενσωματώνει άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και σύστημα ψύξης με νερό των καυσαερίων που κατευθύνονται προς τον υπερσυμπιεστή που με τη σειρά του βρίσκεται στην κυλινδροκεφαλή. Προς ώρας πάντως η VW δεν ανακοινώνει στοιχεία που να αφορούν την απόδοσή του στο νέο Golf R.

Αναδρομή στο παρελθόν

Το πρώτο Golf R32 παρουσιάστηκε το 2002 και με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 3,2 λίτρων να αποδίδει 241 ίππους, ήταν το πιο ισχυρό Golf που είχε δημιουργήσει η VW μέχρι εκείνη τη στιγμή. Το Golf R32 διέθετε τετρακίνηση, επιταχύνοντας από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Το 2003 το Golf R32 κατέστη το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας παγκοσμίως που εξοπλίζονταν με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG).

Το 2005, η δεύτερη γενιά του Golf R32 ανέβασε τον πήχη και μαζί την ισχύ του κινητήρα του στους 250 ίππους. Τέσσερα χρόνια αργότερα η VW παρουσίασε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το διάδοχο μοντέλο με βάση την 6η γενιά Golf. Εδώ, η μεγάλη αλλαγή ήταν η εγκατάλειψη του ατμοσφαιρικού V6 κινητήρα με έναν 2λιτρο 4κύλινδρο της οικογένειας TSI. Έτσι, το R32 μετονομάστηκε σε…. σκέτο R, με την απόδοση της τρίτης κατά σειράς εκδοχής του μοντέλου να ανεβαίνει στους 270 ίππους. Τον Σεπτέμβριο του 2013, το φως της δημοσιότητας είδε η τέταρτη γενιά του Golf R και με σημείο αναφοράς το Golf VII, η απόδοση της κινητήριας μονάδας «σκαρφάλωσε» στους 300 ίππους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ