top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα στις 17 Ιουλίου για την κεντρομήχανη Chevrolet Corvette C8

Η Chevrolet επιβεβαίωσε σήμερα το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την παρουσίαση της νέας και κεντρομήχανης Corvette C8, δίνοντας συγχρόνως στη δημοσιότητα και τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της.

Η νέα Chevrolet Corvette C8 σηματοδοτεί μία σημαντική στροφή για την αμερικάνικη εταιρεία στην 66ετή ιστορία του εμβληματικού της κουπέ. Και αυτό, γιατί η νεότερη γενιά του, η οποία θα αποκαλυφθεί επίσημα στις 17 Ιουλίου, εγκαταλείπεται τη γνώριμη διάταξη που βρίσκει τον κινητήρα να βρίσκεται στο εμπρός μέρος της κατασκευής έναντι της πιο σπορτίφ και… επιθετικής που θέλει τον V8 της GM να είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος. Κάτι που καταδεικνύεται με σαφήνεια και από το επίσημο φωτογραφικό υλικό το οποίο η Chevrolet έδωσε στη δημοσιότητα για πρώτη φορά σήμερα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της. 

Από τις φωτογραφίες αυτές εύκολα γίνεται αντιληπτός ο «μετατοπισμένος» προς τα εμπρός σχεδιασμός ο οποίος απελευθερώνει τον απαραίτητο χώρο στο πίσω μέρος για την εγκατάσταση της κινητήριας μονάδας. Προς το παρόν, η GM κρατά ερμητικά κλειστό το στόμα αναφορικά με τις επιλογές της στον τομέα αυτό. Μέχρι και αυτή τη στιγμή, τα σενάρια είναι τρία: το πρώτο αφορά στην υιοθέτηση του «αειθαλούς» και ατμοσφαιρικού LT-8κύλινδρου κινητήρα των 6,2 λίτρων, που με τις πρέπουσες αναβαθμίσεις και αλλαγές αναμένεται να αποδίδει περί τους 500 ίππους – κάτι που θα έρθει να υποδηλώσει και την απαραίτητη συνέχεια σε σχέση με την «τρέχουσα» Corvette που θα παραμείνει στην παραγωγή.

Πιθανό, όμως, είναι ο αναβαθμισμένος σε τεχνικές προδιαγραφές αυτός κινητήρας – με επικεφαλής εκκεντροφόρους, πλέον – να συνδυάζεται με σύστημα υπερτροφοδοότησης, με διπλό μάλιστα τούρμπο, το οποίο θα «εκτοξεύει» τη μέγιστη απόδοση σε επίπεδα κοντά στους 750 ίππους – όσα αποδίδει δηλαδή και ο supercharged κινητήρας της ZR1. Το τρίτο και πιο… ακραίο σενάριο θέλει τους αμερικανούς να «αθροίζουν» στον V8 κινητήρα τους έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα βρίσκεται εγκατεστημένος στον εμπρός άξονα προσδίδοντας έτσι χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Και δυνητικά, μία συνδυαστική απόδοση κοντά στους 1.000 ίππους…

Μία ακόμα σημαντική αλλαγή που φημολογείται πως θα φέρει μαζί της η νέα Chevrolet C8 είναι η εγκατάλειψη της λύσης του χειροκίνητου κιβωτίου και η υιοθέτηση ενός «box» με δύο συμπλέκτες και 8 στο σύνολο σχέσεις, το οποίο θα εξελίξει η εξειδικευμένη στο είδος εταιρεία Tremec. Από εκεί και πέρα, θέλοντας να κρατήσουν το κόστος σε χαμηλά επίπεδα, ώστε η τελική τιμή του αυτοκινήτου να ανταγωνίζεται εκείνη των ανταγωνιστών της (McLaren, Lamborghini, Ferrari), το πλαίσιο θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, και όχι από carbon. Εντούτοις, το υλικό αυτό εκτιμάται ότι θα χρησιμοποιείται στο σύστημα πέδησης, ως στοιχείο όμως του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα super car της «αμερικανικής σχολής», με ό,τι αυτό σημαίνει και συνεπάγεται, η νέα Chevrolet Corvette C8 έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά στάνταρ στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Άλλωστε, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι η επιλογή της πίστας-ειδικής διαδρομής του Nurburgring των 20+ χλμ., στην οποία η νέα C8 έχει ουκ ολίγες φορές έχει θεαθεί να πραγματοποιεί τις καθιερωμένες σε αντίστοιχες περιπτώσεις δοκιμές εξέλιξης. Το πόσο «ευρωπαϊκή» θα ειναι εντέλει η συμπεριφορά της νέας Corvette C8, μένει να αποδειχτεί στην πράξη._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ