top icon
Επικαιρότητα

Προ των πυλών η νέα Mercedes-AMG SL

Η Mercedes βάζει τις τελευταίες πινελιές πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας SL – ένα μοντέλο που είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας της πριν 69 ακριβώς χρόνια.

Ήταν 12  Μαρτίου του 1952 όταν η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε για πρώτη φορά, σε επιλεγμένους εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου, τη νέα 300 SL, η οποία είχε παραπλεύρως της – ειδικά για την περίσταση – την πολυτελή 300 S, η οποία αποτέλεσε στις αρχές της δεκαετίας του ’50 το μοντέλο-δότη σε επίπεδο τεχνολογίας για την σπορ 300 «Super Light».

Mercedes SL 300

Έκτοτε, πολύ καιρό κύλισε στο αυλάκι για τη γερμανική εταιρεία, η οποία παραμένει μέχρι και σήμερα, παρά τις όποιες αλλαγές και διαφοροποιήσεις, πιστή στη φιλοσοφία του μοντέλου, που πλέον είναι έτοιμο να παραδώσει τη σκυτάλη σε ένα εντελώς νέο.

Κι ενώ οι δοκιμές της πρώτης SL πραγματοποιήθηκαν στον αυτοκινητόδρομο A81 που ενώνει τη Στουτγάρδη με το Χέλιμπρον της Γερμανίας, οι σημερινοί μηχανικοί της Mercedes-AMG ολοκληρώνουν τις δικές τους για τη νεότερη εκδοχή του μοντέλου κάτω από ακόμα πιο «ειδικές» συνθήκες – και συγκεκριμένα στον Αρκτικό Κύκλο και τους χιονισμένους δρόμους της Σουηδίας.

Mercedes-AMG SL

Η ουσιώδης διαφορά του νέας SL είναι η… επάνοδός της στο δόγμα της μαλακής, αναδιπλούμενης οροφής, επιλογή που αναμένεται να προσφέρει στη νεότερη εκδοχή της σειράς χαρακτηριστικά που συναντά κανείς σήμερα στα παραδοσιακά roadster – θυμίζουμε ότι οι προηγούμενες δύο γενιές υιοθετούσαν τη λύση της hard-top οροφής.

Στις επίσημες αναφορές της η γερμανική εταιρεία επιβεβαιώνει σήμερα ότι η νέα SL θα διατίθεται ως «Mercedes-AMG» και όχι ως «απλή» Mercedes, γεγονός που έρχεται να καταδείξει τις προθέσεις του μοντέλου που ξεκάθαρα πλέον «βλέπει» αντίστοιχες σπορ κατασκευές της διεθνούς σκηνής, όπως η Porsche 911 Cabriolet.

Mercedes-AMG SL

Όπως επιβεβαίωσε μέσα από επίσημες ανακοινώσεις του ο Γερμανός κατασκευαστής, η νέα SL θα διατίθεται για πρώτη φορά στην ιστορία της με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης 4Matic+, το οποίο θα εξασφαλίζει με «ενεργό» τρόπο την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Προς το παρόν, η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία που να σχετίζονται με τις κινητήριες μονάδες που θα φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου. Ωστόσο, βέβαιο είναι ότι το νέο, 2+2 θέσεων σπορ κουπέ μοντέλο της Mercedes-AMG, το οποίο θα ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών στη διάσημη πίστα του Nurburgring, θα εξοπλίζεται με εξηλεκτρισμένα μηχανικά σύνολα με 6 και 8 κυλίνδρους σε σειρά και διάταξη V, αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης: Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας SL

Mercedes-AMG SL

Μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι η έκδοση «εισαγωγής» θα είναι η 450 ΕQ Boost, η οποία θα είναι 3λιτρη με απόδοση κοντά στους 365 ίππους, και η κορυφαία η 63 AMG, που αναμένεται να σκαρφαλώνει στους 600 ίππους. «Ενδιάμεσα» θα υπάρχει η έκδοση 53, η οποία θα κινείται από μια δυνατότερη εκδοχή του 6κύλινδρου κινητήρα της 450 EQ Boost, ενώ το «παρών» θα δίνει και η έκδοση 500, με 8κύλινδρη για την περίσταση μονάδα κίνησης και απόδοση κοντά στους 430 ίππους.

Όπως συμβαίνει και με την GT, η νέα SL, η οποία θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε, θα βασίζεται στο προηγμένο δάπεδο Modular Sports Architecture της Mercedes, με την οποία αναμένεται να μοιράζεται πλήθος μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών, καθώς και την ίδια γραμμή παραγωγής που έχει ως έδρα της τη μονάδα του Sindelfingen, στη Γερμανία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ