top icon
Επικαιρότητα

Στη Γενεύη το νέο DS5

Αποστασιοποιημένο από το μαμά Citroen, το νέο DS5 πραγματοποιεί την πρώτη του δημόσια εμφάνιση λίγες μόλις μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στη Γενεύη.

Αποστασιοποιημένο από το μαμά Citroen,  το νέο DS5 πραγματοποιεί την πρώτη του δημόσια εμφάνιση λίγες μόλις μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στη Γενεύη.

Πρόκειται για την πρώτη ουσιαστικά προσπάθεια της avant-garde υπο-μάρκας «DS» να σταθεί από μόνη της, χωρίς την άμεση αρωγή της μαμάς Citroen, στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα. Το νέο και πάντοτε φινετσάτο DS5, το οποίο αποτελεί σήμερα το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, διαθέτει, όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, ένα ανανεωμένο παρουσιαστικό, στο οποίο δεσπόζουν η επιβλητική μάσκα, στις άκρες της οποίας βρίσκονται τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και τα «δανεικά» από τα ανανεωμένα DS3 φλάς. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα ανασχεδιασμένα επίσης φώτα, καθώς και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, οι οποίες «ενσωματώνονται» στον νέο προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, η κυρίαρχη αλλαγή είναι η υιοθέτηση ενός νέου συστήματος infotainment, κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές του μοντέλου να καταργήσουν πάνω από 12 κουμπιά που μέχρι τώρα συναντούσε κανείς στην κεντρική κονσόλα. Το εν λόγω σύστημα προσφέρει πλέον τη λειτουργία Mirror Screen, το οποίο παρέχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα απεικόνισης των λειτουργιών του κινητού στο παρπρίζ. Επιπρόσθετα, αναβαθμισμένος εμφανίζεται και ο εξοπλισμός ασφάλειας, που ανάμεσα στʼ άλλα περιλαμβάνει τα συστήματα lanedeparture warning, automatic high beam function για τα φωτιστικά σώματα, intelligent traction control, reversing camera και hill-start assist.

 

Ιδιαίτερο ασφαλώς ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές που αφορούν στους κινητήρες (πέντε στο σύνολο, όλοι προδιαγραφών Euro 6) που φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό. Για τους οπαδούς της πετρελαιοκίνησης, διαθέσιμος είναι ο BlueHDi 120, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Από εκεί και πέρα, το παρόν δηλώνει ο 2λιτρος BlueHDi 150 καθώς και BlueHDi 180. Κορυφαία έκδοση είναι ασφαλώς η υβριδική (Hybrid 4×4 Diesel), η οποία κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 163 ίππων και έναν ηλεκτρικό, με ισχύ 37 ίππων. Μοναδική προς το παρόν βενζινοκίνητη επιλογή είναι η THP 165, ενώ από τα τέλη της χρονιάς θα προστεθεί η THP 210._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ