top icon
Επικαιρότητα

To Nio eT7 διαθέτει αυτονομία 1.000 χλμ.

Η κινεζική Nio παρουσίασε το eΤ7, ένα νέο ηλεκτρικό σεντάν που διαθέτει άφθονες τεχνολογίες και αυτονομία στην τρίτη και κορυφαία έκδοση που φτάνει τα 1.000 χλμ.

Όπως είχε προαναγγελθεί, η Nio παρουσίασε σήμερα στην Κίνα το πρώτο σεντάν μοντέλο της, που φυσικά είναι ηλεκτρικό και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς.

Το σημαντικότερο ίσως στοιχείο που υπόσχεται το νέο eΤ7 είναι η κορυφαία αυτονομία της τρίτης και μεγαλύτερης έκδοσής του, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη του 2022 και θα αντλεί ενέργεια από μία solid state μπαταρία με χωρητικότητα 150 kWh και ενεργειακή πυκνότητα 360 wh/kg.

Σύμφωνα με την Nio, η αυτονομία της συγκεκριμένης εκδοχής του μοντέλου με μία φόρτιση θα είναι 1.000 χλμ.

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο ακόμα εκδόσεις, με μπαταρία 70 kWh και 100 kWh.

Nio eT7

H μικρότερη από αυτές θα κοστίζει στην Κίνα 56.600 ευρώ, χωρίς την μπαταρία, την οποία ο ιδιοκτήτης/χρήστης θα μπορεί να χρησιμοποιεί με leasing – ή ακόμα και να την ανταλλάσει με μία μεγαλύτερη – μέσω των καινοτόμων προγραμμάτων Battery as a Service που έχει ήδη λανσάρει η Nio στη μεγαλύτερη από πλευράς όγκου αγοράς του πλανήτη.

Η έκδοση με την «100άρα» μπαταρία, χωρίς… την μπαταρία, κοστίζει 64.000 ευρώ.

Προς το παρόν, άγνωστη παραμένει η τιμή της κορυφαίας έκδοσης.

Η μέγιστη ισχύς που μπορεί να αποδίδει το Nio eT7 είναι 652 ίπποι με τη ροπή να αγγίζει σε αυτή την περίπτωση τα 850 Nm. Εδώ, το «0-100» θα ολοκληρώνεται σε χρόνο 3,9 δλ., ενώ για την επιβράδυνση από τα 100 στα 0 χλμ./ώρα θα απαιτούνται 33,5 μ.

Το Nio eT7 εξοπλίζεται με σύστημα αυτόνομης οδήγησης που φέρει την ονομασία NAD (Nio Autonomous Driving), το οποίο βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Aquila Nio Super Sense, σε συνδυασμό με αισθητήρα LiDAR 1.550nm που βρίσκεται ενσωματωμένο στο παρμπρίζ. Τα Aquila συνεπικουρείται από 11 κάμερες των 8MP, 12 Ultrasonic αισθητήρες και δύο μονάδες GPS+IMU.

Nio eT7

Όλοι οι αισθητήρες είναι συνδεδεμένοι με ένα σύστημα της Nvidia, με 7 φορές μεγαλύτερη ταχύτητα επεξεργασίας σε σχέση με εκείνο της Tesla, που φέρει την ονομασία Adam.

Tο εσωτερικό προσφέρει συνδεσιμότητα 5G και μπορεί να εξοπλιστεί με ηχοσύστημα με 23 ηχεία. Εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται μία οθόνη 10,2 ιντσών και στο μέσον της κονσόλας μια ακόμα με τεχνολογία OMLED και διαγώνιο 12,8 ιντσών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κινεζική εταιρεία από την Σαγκάη έχει ήδη στο δυναμικό της τρία ηλεκτρικά μοντέλα, τα ES8 (7θεσιο ή 6θεσιο SUV), ES6 (5θεσιο SUV) και ΕC6 (5θέσιο CUV), ενώ στις τάξεις της ανήκει και το EP9, το οποίο το 2017 κατέρριψε με χρόνο 6:45.90 το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ