top icon
Επικαιρότητα

Υβριδική τεχνολογία και για τα μοντέλα της RenaultSport

Είναι απλά ζήτημα χρόνου, δήλωσε χαρακτηριστικά  o επικεφαλής του σπορτίφ παρακλαδιού της Renault.

Πριν μερικά μόλις χρόνια, στο άκουσμα και μόνο πως ένα αμιγώς σπορ μοντέλο, και δη γαλλικό, θα είναι εφοδιασμένο με ένα οποιουδήποτε τύπου υβριδικό σύστημα κίνησης, η πρώτη αντίδραση θα ήταν ένα… φαρδύ ειρωνικό μειδίαμα. Τα πάντα ρει, όμως. Πολλώ δε μάλλον όταν μοντέλα-υπερκατασκευές, όπως η Porsche 918 Spider αλλά και η Ferrari LaFerrari, κατάφεραν σε σύντομο χρονικό να γκρεμίσουν το μύθο του «ασυμβίβαστου» ανάμεσα στον σπορ χαρακτήρα και την υβριδική/καθαρή τεχνολογία. Έτσι, θέλοντας και μη, η ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων αλλά και οι αυξημένες ανάγκες για υψηλή απόδοση που δεν στέκονται εμπόδιο προκειμένου να επιτευχθούν… γήινες καταναλώσεις, οδηγεί τους κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων τον έναν μετά τον άλλο στο να… προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα μελετώντας τα επόμενα βήματά τους στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας.

Ένας από αυτούς είναι και η RenaultSport, «Σε 5 με 10 χρόνια, τα εν λόγω συστήματα θα είναι έτοιμα για χρήση σε σπορ μοντέλα μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Patrice Ratti, ο οποίος ηγείται σήμερα του πάντοτε δραστήριου αυτού… παρακλαδιού των Γάλλων. Παρά την αισιοδοξία τους, όμως, οι ιθύνοντες της RenaultSport εξακολουθούν να είναι σκεπτικοί απέναντι στο ενδεχόμενο υιοθέτησης της συγκεκριμένης τεχνολογίας, καθώς το έξτρα βάρος που υποχρεωτικά «χρεώνουν» στο αμάξωμα, η περιπλοκότητα, η περιορισμένη (προς το παρόν) αυτονομία των συσσωρευτών ενέργειας, αλλά και το υψηλό κόστος, αν μη τι άλλο, αποτελούν συνδυαστικά μια διόλου ευκαταφρόνητη τροχοπέδη. Από την άλλη, όμως, δύσκολα μπορεί κανείς να αγνοήσει τα (προφανή) πλεονεκτήματα μιας τέτοιας λύσης. «Η υβριδική τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει την κορυφαία επιτάχυνση που προσφέρει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Patrice Ratti σε πρόσφατες δηλώσει του στον βρετανικό τύπο.

Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία των Γάλλων στους «ηλεκτρικούς» αγώνες της Formula E, σε συνδυασμό με τις… στενές σχέσεις τους με τη Nissan, η οποία πρωταγωνιστεί στο χώρο με αιχμή του δόρατος το Leaf, αναμένεται να αξιοποιηθούν και από τη RenaultSport. Αν όχι στο εγγύς, σίγουρα όμως στο απώτερο μέλλον._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ