top icon
Αγώνες

Ράλλυ Εσθονίας: Νικητής ο Tanak

Ο Ott Tanak ήταν ο νικητής του Ράλλυ Εσθονίας, 7ου γύρου του ERC, όντας με το Ford Fiesta R5 ο 6ος διαφορετικός νικητής σε 7 αγώνες του φετινού θεσμού.

Στις ειδικές διαδρομές της Εσθονιάς πραγματοποιήθηκε ο 7ος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο αγώνας είχε σημαντικό ενδιαφέρον, αφού αρκετοί οδηγοί έλαβαν μέρος στο Ράλλυ ως προετοιμασία τους εν όψει του Ράλλυ Φινλανδίας την επόμενη εβδομάδα. Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι οι ειδικές της Εσθονίας μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό με αυτές που θα συναντήσουν επί φινλανδικού εδάφους. Εκεί, ο Ott Tanak οδηγώντας ένα Ford Fiesta R5 της ομάδας του πρώην εργοστασιακού οδηγού Markko Martin, κυριάρχησε στον αγώνα της πατρίδας του επικρατώντας με διαφορά της τάξεως του ενός λεπτού από τον δεύτερο. Ο Εσθονός οδηγός κέρδισε τις 10 από τις 14 ειδικές, όντας επικεφαλής από την αρχή του αγώνα ως το τέλος, ενώ κατάφερε και να ξεπεράσει κάποια μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Για τους περισσότερους, όμως, άνθρωπος του αγώνα ήταν ο συμπατριώτης του Alexey Lukyanuk με το Mitsubishi Lancer EVO X. Ο Εσθονός, γνωστός για την ταχύτητα του σε όσους γνωρίζουν, κατάφερε με το Lancer να τερματίσει δεύτερος στον αγώνα, παρά το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν υπολείπονται έναντι των R5 και S2000. Ο Lukyanuk εκμεταλλεύτηκε την υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα των ειδικών διαδρομών και την τελική του EVO και κατάφερε να κερδίσει τη μάχη από τον συμπατριώτη του Timmu Korge με το δεύτερο Fiesta R5 της ομάδας του Markko Martin!

Όπως είναι λογικό, ο Lukyanuk επικράτησε φυσιολογικά και στην κατηγορία Παραγωγής. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι αυτή ήταν η πρώτη φορά φέτος που ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν ανέβηκε στο πόντιουμ ενός αγώνα του ERC, γεγονός που οδήγησε την οργανωτική επιτροπή στην απόφαση να απονείμει στον Lukyanuk το Colin McRae Trophy. Τέταρτος, ακολούθησε ο Rainer Aus με ακόμα ένα Lancer δέκατης γενιάς, ο οποίος περιόρισε με αυτόν τον τρόπο τον επικεφαλής της βαθμολογίας Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 στη πέμπτη θέση της γενικής. Ο Karl Kruuda με το Peuegot 208 T16, ο οποίος έλαβε μέρος εν όψει της προετοιμασίας του για το Ράλλυ Φινλανδίας, κατάφερε να ξεπεράσει τον Sepp Wiegand με το Skoda Fabia S2000 στη μάχη της έκτης θέσης. Ακόμα ένας οδηγός που έλαβε μέρος για τον ίδιο λόγο στον αγώνα, ο Sebastien Chardonnet με το Citroen DS3 R5, τερμάτισε ένατος μακριά από τη μάχη της κορυφής._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ