Ο Valtteri Bottas πήρε την τρίτη του νίκη στη φετινή σεζόν στη Suzuka, με τον Sebastian Vettel να κρατά στο τέλος πίσω του τον Lewis Hamilton, και τη Mercedes να πανηγυρίζει τον τίτλο των κατασκευαστών.

Στην εκκίνηση, ο Bottas ξεκίνησε εξαιρετικά και πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, αφήνοντας στο 2-3 τις Ferrari και στην 4η θέση τον Hamilton. Στα replay φάνηκε πως ο Vettel έκανε jump start, σταμάτησε και συνέχισε ξανά, και οι αγωνοδίκες το έθεσαν υπό εξέταση.

Ο Verstappen είχε επαφή με τον Leclerc και έκανε τετακέ στην Κ2, με τον Μονεγάσκο να φέρει ζημιά στην εμπρός πτέρυγα. Κι αυτό το ζήτημα τέθηκε υπό εξέταση, αλλά για μετά τον αγώνα.

Παραδόξως, δεν μπήκε στα pits άμεσα για επιδιορθώσεις, με δική του προτροπή, κι έμεινε έξω, κρατώντας πίσω του τον Hamilton. Στον 4ο γύρο μπήκε για να αλλάξει εμπρός πτέρυγα, κι έπεσε τελευταίος.

Πίσω, ο Albon έδωσε μάχη με τον Norris για την 5η θέση, με τον Άγγλο να έχει επαφή με τον έτερο rookie, στο τελευταίο σικέιν.

Στη μάχη της δεκάδας, ο Ricciardo είχε μπει στους βαθμούς μέχρι τον 7ο γύρο μετά τις κάκιστες κατατακτήριες.

Ο Leclerc είχε αρχίσει την επάνοδό του, όντας με τη μέση γόμα. Παράλληλα, ο Vettel δεν τιμωρήθηκε για την άκυρη εκκίνηση.

Στον 16ο γύρο, ο Verstappen εγκατέλειψε, και ο teammate του έγινε ο πρώτος εκ των πρωτοπόρων που μπήκε στα pits.

Έναν γύρο μετά μπήκε κι ο Vettel, για τη μαλακή γόμα. Αυτό σήμαινε βέβαιο δεύτερο pit stop.

Τον ακολούθησε μετά ο Bottas, αλλά αυτός με τη μέση γόμα. Τον ενημέρωσαν, όμως, πως έχει κι άλλο stop.

Κι ενώ ο Φινλανδός είχε πιο σκληρά ελαστικά, είχε ανοίξει τη διαφορά του από τον Γερμανό στα 10 δλ.

Ο Hamilton έμενε έξω, ακολουθώντας στρατηγική μίας αλλαγής. Ο ρυθμός του ήταν κακός και έχανε χρόνο από το ομόσταυλό του, και μπήκε στον 21ο γύρο για τη μέση γόμα.

Έτσι, μετά και τη δική του αλλαγή, ο Bottas ήταν 1ος, με τον Vettel 2ο, 11 δλ. μακριά, και τρίτο τον Hamilton.

Στο midfield γίνονταν όλα, με τέσσερις οδηγούς να παλεύουν για τον 1 βαθμό της δέκατης θέσης, την ώρα που ο Leclerc θα έμπαινε στα pits για τη μέση γόμα, με 26 γύρους να απομένουν.

Ο 4ος Sainz μπήκε στα pits στον 27ο γύρο, κι έπεσε 6ος, πίσω από Albon και Ricciardo. Ο Αυστραλός, όμως, δεν είχε μπει ακόμα να αλλάξει τη μέση γόμα.

Ο Leclerc είχε πλέον βρεθεί πίσω από τον Perez με στόχο την 9η θέση, και τον πέρασε. Ο Ricciardo μπήκε για τη μαλακή γόμα και έπεσε 11ος.

Μπροστά, ο Hamilton παραπονιόταν για την στρατηγική της ομάδας του, αλλά παράλληλα μείωνε και τη διαφορά από τον Vettel.

Τότε ήταν που ο Γερμανός μπήκε για τη μέση γόμα, κι έπεσε 3ος, 20 δλ. πίσω από τον Hamilton.

Ο Βρετανός πλέον είχε στα 13 δλ. τον πρωτοπόρο Bottas. Το ερώτημα είναι πότε θα έμπαινε ο ένας, και πότε ο άλλος.

Ο Φινλανδός έκανε τη δική του αλλαγή πρώτος, στον 36ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα, και βγήκε 2ος. Δεν είχε τον ρυθμό να πιάσει τον teammate του, κι όταν ρώτησε την ομάδα του αν θα μπει ξανά ο Hamilton στα pits, εκείνη τον διαβεβαίωσε πως θα μπει.

Πράγματι, ο Βρετανός μπήκε στον 43ο γύρο, και έπεσε πίσω κι από τον Vettel, 5.3 δλ. μακριά. Είχε, όμως, τη μαλακή γόμα κι άρχισε να πιέζει.

Στον 47ο είχε φτάσει σε απόσταση βολής από τον Γερμανό της Scuderia, ενώ ο Leclerc έμπαινε ξανά στα pits για να βάλει φρέσκια γόμα και να γράψει τον ταχύτερο γύρο. Έμεινε στην 6η θέση.

Hamilton και Vettel έδωσαν μία τρομερή μάχη στους τελευταίους γύρους του αγώνα, με τον Γερμανό να κρατιέται καλά χάρη και στην δύναμη από τη μονάδα ισχύος της Ferrari. Για αυτό άντεξε και μέχρι το τέλος.

Ο Bottas, όμως, μπροστά έπαιρνε την καρώ σημαία και επέστρεφε στις νίκες, προσπαθώντας να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για τον τίτλο.

Παράλληλα, η Mercedes έγινε η δεύτερη ομάδα στην ιστορία του σπορ με 6 συνεχόμενες τίτλους κατασκευαστών, μετά τη Ferrari που το έπραξε το 1999-2004.

Επόμενος αγώνας στο Μεξικό, το τριήμερο 25-27 Οκτωβρίου._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 338

2. V. Bottas - 274

3. C. Leclerc - 223

4. M. Verstappen - 212

5. S. Vettel - 212

6. C. Sainz - 76

7. P. Gasly - 73

8. A. Albon - 64

9. D. Ricciardo - 40

10. N. Hulkenberg - 36

11. L. Norris - 35

12. D. Kvyat - 33

13. S. Perez - 33

14. K. Raikkonen - 31

15. L. Stroll - 20

16. K. Magnussen - 20

17. R. Grosjean - 8

18. A. Giovinazzi - 4

19. R. Kubica - 1

20. G. Russell - 0

 

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 612, Ferrari 435, Red Bull 323, McLaren 111, Renault 76, Toro Rosso 59, Racing Point 53, Alfa Romeo 35, Haas 28, Williams 1

 

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά