Η BMW με την X2 M35i δεν προσφέρει απλώς μία ταχύτερη έκδοση του premium SAC, αλλά μία αναβαθμισμένη σε κάθε επίπεδο κατασκευή, με γονίδια από το M Division.

Με τη χρήση των μηχανικών μερών του M Division, η BMW παρουσίασε την κορυφαία εκδοχή της X2 με τον κωδικό M35i, η οποία απέκτησε σπορτίφ χαρακτηριστικά, αλλά και τον τίτλο του ταχύτερου premium Sports Activity Coupe. Βέβαια, όπως συνηθίζουν οι Γερμανοί, όταν τοποθετούν το φημισμένο γράμμα σε κάποιο από τα μοντέλα τους, φροντίζουν να το αναβαθμίσουν σε κάθε επίπεδο, έτσι ώστε να είναι σύμφωνο με τα υψηλά στάνταρντ, αλλά και τις προσδοκίες του απαιτητικού οδηγού.

Η αρχή έγινε με την τοποθέτηση ενός ισχυρού συνόλου κάτω από το εμπρός καπό της X2. Σε αντίθεση με τον κανόνα που θέλει τις κορυφαίες εκδόσεις M Performance να εφοδιάζονται με 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, η M35i διαθέτει έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο Twin Power, που μετά τις απαραίτητες περιποιήσεις του M Division αποδίδει 306 ίππους, όντας και ο ισχυρότερος 2λιτρος 4κύλινδρος που προσφέρει σήμερα η γερμανική εταιρεία. Η ισχύς του μπορεί να μην ακούγεται εντυπωσιακή σε σχέση με όσα νούμερα ακούμε σήμερα, αλλά όποιος τολμήσει να υποτιμήσει την M35i, μάλλον θα δαγκώσει τη γλώσσα του μπροστά στα 450 Nm ροπής, και μάλιστα διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 4.500 σ.α.λ. Χαρακτηριστικές είναι οι επιδόσεις του, με τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε μόλις 5,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

Μία σημαντική διαφοροποίηση και προσθήκη στην M35i, είναι η τετρακίνηση Xdrive, με την οποία και θα εφοδιάζεται αποκλειστικά η κορυφαία X2. Πρόκειται για το γνωστό σύστημα της βαυαρικής εταιρίας, το οποίο και μπορεί να μεταφέρει έως και 50% στους πίσω τροχούς. Εκτός από την τετρακίνηση, η M35i δεν θα διαθέτει χειροκίνητο έκδοση, αλλά θα είναι διαθέσιμη μόνο με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, Steptronic. Μία καινοτομία όμως που συναντάμε είναι η τοποθέτηση στον εμπρός άξονα του μηχανικού διαφορικού με την ηλεκτρονική διαχείριση, τύπου Torsen της Μ Sport, το οποίο αναλαμβάνει να μεταφέρει ιδανικά την ισχύ του κινητήρα ανάμεσα στους δύο εμπρός τροχούς.

Όσον αφορά την ανάρτηση, η ρύθμιση αμορτισέρ και ελατηρίων είναι πιο σκληρή, ενώ το αμάξωμα έχει έρθει κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι στον επιπλέον εξοπλισμό μπορεί να επιλέξει κανείς τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, με δύο προγράμματα λειτουργίας. Απολύτως φυσιολογικά, αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα, αφού η M35i φέρει μεγαλύτερους δίσκους της “M”, ενώ διαφοροποιημένη χαρτογράφηση έχει και το σύστημα διεύθυνσης.

Σχεδιαστικά, οι όποιες αλλαγές είναι αρκετά περιορισμένες, μαρτυρώντας το χαρακτήρα της, αλλά φυσικά χωρίς να προκαλούν. Αν και στην περίπτωση μας, το μπλε χρώμα της M35i που είχαμε στη διάθεση μας δεν μας επέτρεψε να περάσουμε απαρατήρητοι. Οι διαφοροποιημένοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα πλαϊνά μαρσπιέ, οι τροχοί των 19 ιντσών και η μεγάλη πίσω αεροτομή, είναι τα πρώτα ευδιάκριτα στοιχεία αλλαγής. Όμως, η παρουσία αλουμινίου, του «Cerium Grey Aluminum» όπως το αποκαλούν, στα χαρακτηριστικά «νεφρά», στους αεραγωγούς μπροστά, και στους καθρέφτες, όπως και οι δύο ξεχωριστές απολήξεις της εξάτμισης συνθέτουν την εικόνα της M35i.

Στο εσωτερικό, με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις κερδίζουν τα νέα τύπου μπάκετ καθίσματα, που σχεδιαστικά μοιάζουν με αυτά της Z4 και ουσιαστικά εκτός από την ξεχωριστή εικόνα, προσφέρουν και πολύ καλή πλευρική στήριξη. Φυσικά, η ποιότητα κατασκευής είναι υπεράνω κριτικής, ενώ ο εξοπλισμός υπερπλήρης, όπως θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο της κατηγορίας.

Αρχικά, το πρόγραμμα περιελάμβανε μία διαδρομή στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Στο πρόγραμμα Comfort όλα κυλούν αρμονικά, με τον ήχο του κινητήρα να σε προδιαθέτει ευχάριστα. Το 8άρι κιβώτιο επιλέγει στις χαμηλές στροφές την επόμενη σχέση, με τη ροπή να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην πόλη. Η ανάρτηση, αν και πιο σφιχτή σε σχέση με των απλών Χ2, δεν είναι σε καμία περίπτωση κουραστική, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση, όπου η M35i ήταν εφοδιασμένη με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση.

Επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport και βρισκόμενοι σε επαρχιακό δρόμο με χαμλή κυκλοφορία, διαπιστώνουμε τις αρετές του ισχυρού 2λιτρου συνόλου των 306 ίππων. Σε καμία περίπτωση δεν τρομάζει τον οδηγό με την εκρηκτικότητά του, αφού αποδεικνύεται εξαιρετικά γραμμικός. Από τις 1.800 σ.α.λ. αισθάνεσαι συνεχή επιτάχυνση, χωρίς ξεσπάσματα ισχύος. Μάλιστα, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας ανεβάζει πρόθυμα στροφές μέχρι τις 6.800 σ.α.λ., χωρίς κενά και πτώση ισχύος, θυμίζοντας ισχυρό σύνολο πολλών κυβικών. Τις εντυπώσεις, όμως, κλέβει η ροπή των 450 Nm. Το παραμικρό πάτημα του πεντάλ της βενζίνης έχει ανταπόκριση στην επιτάχυνση της X2, με αποτέλεσμα οι μικρές ευθείες ανάμεσα από τις στροφές να καλύπτονται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

Στο ίδιο πρόγραμμα, το σπορ δηλαδή, σημαντική είναι η διαφοροποίηση και της ανάρτησης. Είναι αισθητά πιο σφιχτή, χωρίς να κοπανάει βέβαια, αλλά «διαβάζοντας» όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Βέβαια, στους γερμανικούς δρόμους τίποτα δε διαταράσσει την ισορροπία της X2, η οποία χαρακτηρίζεται από τα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Αυστηρά ουδέτερη, σου επιτρέπει να κινηθείς πολύ γρήγορα σε κλειστά ή γρήγορα κομμάτια, εμπνέοντας ασφάλεια και αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Κάποιες μικρές κλίσεις του αμαξώματος που θα εμφανιστούν στο όριο, σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζουν.

Η M35i είναι η κορυφαία της σειράς και ουσιαστικά συνδυάζει όλα τα προτερήματα της Χ2 με σπορτίφ στοιχεία. Με διττό χαρακτήρα, μπορεί να συνδυάζει την καθημερινότητα, αλλά και να ικανοποιήσει αυτόν που θέλει το κάτι παραπάνω, πάντα βεβαίως με το ανάλογο τίμημα, αφού στη χώρα μας η τιμή της αγγίζει τα 66.400 ευρώ._ Π. Τ.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά