Η DS Automobiles αποκαλύπτει τον πλήρη φάκελο της υβριδικής έκδοσης E-Tense του DS7 Crossback.

Δεν έχουν περάσει λίγες ώρες από την ώρα που το PSA Groupe παρουσίασε και επίσημα το υβριδικό σύστημα κίνησης για τα Peugeot 3008 (Hybrid4) και 508/508 SW (Hybrid) και τώρα έρχεται η ώρα για την αποκάλυψη του πλήρη τεχνικού φακέλου της αντίστοιχης έκδοσης του DS7 Crossback, που για την περίσταση «συνοδεύεται» από τη χαρακτηριστική ονομασία E-Tense. Όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του ομόσταβλου 3008, το πολυτελές SUV της DS Automobiles κινείται με την αρωγή ενός «μικτού» συστήματος, το οποίο απαρτίζεται από έναν θερμικό κινητήρα 1,6 λίτρων της γενιάς PureTech με απόδοση 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, που αποδίδουν από 110 ίππους -ένας στον εμπρόσθιο άξονα και έναν στον πίσω. Συνδυαστικό, η απόδοση ανέρχεται στους 300 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 450 Nm. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου των 13,2 kWh εξασφαλίζουν αυτονομία 50 χλμ. σύμφωνα με την πιστοποίηση του WLTP όταν το DS7 Crossback E-Tense κινείται αποκλειστικά με την αρωγή των δύο ηλεκτροκινητήρων του.

Σε αυτή την περίπτωση η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 135 χλμ./ώρα, ενώ με το συνδυασμό και των τριών μονάδων αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις ίδιες, επίσημα πιστοποιημένες μετρήσεις, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του αυτοκινήτου είναι 50 gr ανά χλμ. με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να μην ξεπερνά τα μόλις 2,2 λιτ./100 χλμ. Το «0-100» ολοκληρώνεται σε μόλις 6,5 δλ. και η κάλυψη των πρώτων 1.000 μ. σε 27 δλ. Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Zero Emission, Sport, Hybrid και 4WD, ενώ χάρη στο σύστημα E-Save που επιτρέπει την περεταίρω εξοικονόμηση ενεργείας -που φυσικά αποθηκεύεται στην μπαταρία βάρους 120 κιλών- ώστε το όχημα να μπορεί να διανύσει επιπλέον 10 με 20 χλμ. Τέλος, για τη φόρτιση των μπαταριών απαιτούνται 8 ώρες μέσω φορτιστή 6,6 kW ή 2 ώρες  μέσω wallbox των 32Α._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά