Πρόκειται για το μοναδικό ίσως αντίτυπο της 530 Motorsport Limited Edition που διατηρείται σήμερα «ζωντανό».

Όταν η BMW Νοτίου Αφρικής θέλησε να λάβει μέρος σε αγώνες στα μέσα της δεκαετίας του ’70, και συγκεκριμένα στο θεσμό Modified Production Series, εξασφάλισε τις υπηρεσίες του διάσημου οδηγού αγώνων και επικεφαλής της BMW Motorsport, Jochen Neerpasch επιστρατεύοντας για τις ανάγκες του όλου εγχειρήματος τη Σειρά 5 της εποχής εκείνης που ήταν γνωστή με την «εσωτερική» κωδική ονομασία Ε12. Όμως, για να πάρει την απαραίτητη έγκριση συμμετοχής - κάτι σαν τη γνωστή σε όλους ομολογκασιόν - στον ως άνω θεσμό, η BMW Ν. Αφρικής έπρεπε να πουλήσει σε απλούς πελάτες του μοντέλου τουλάχιστον 100 αντίτυπα «βόλτας». Και κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκε η περιορισμένης παραγωγής πολιτική έκδοση 530 Motorsport Limited Edition (MLE).

BMW 530 MLE

Μέχρι και το πέρας του 1976, η «τοπική» BMW κατασκεύασε 110 αντίτυπα της 530 MLE (Type 1), ενώ άλλα 117 (Type 2) βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής της μονάδας του Rosslyn την αμέσως επόμενη. Για την περίσταση, την κίνηση προσέφερε ένας 3λιτρος κινητήρας με ροπή 277 Nm και ισχύ 200 ίππων, ο οποίος εξασφάλιζε τελική ταχύτητα 208 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 9,3 δλ.

BMW 530 MLE

Η εικονιζόμενη BMW 530 MLE – η μοναδική που έχει «διατηρηθεί» μέχρι σήμερα – έχει αριθμό πλαισίου 770100 και διαθέτει πλούσιο αγωνιστικό pedigree καθώς ανήκε στον οδηγό και επικεφαλής της ομάδας 530 MLE, Peter Kaye-Eddie. Το εν λόγω αυτοκίνητο, το οποίο αναπαλαιώθηκε από την BMW Ν. Αφρικής και τους Luis Malhou, William Mokwape, Walter Mahlangu, Jacob Matabane και Cassie Calaca σε χρονικό διάστημα ενός μόλις έτους, φέρει διάτρητα πεντάλ, παράθυρα με μανιβέλα και τροχούς της Mahle, ενώ χαρακτηριστική είναι η απουσία κλιματισμού, ούτως ώστε να μειωθεί έτι περαιτέρω το συνολικό βάρος της κατασκευής._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά