top icon
Επικαιρότητα

H Toyota είναι η μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία

Σύμφωνα με την καθιερωμένη ετήσια έρευνα της Interbrand, η Toyota παραμένει η αυτοκινητοβιομηχανία με τη μεγαλύτερη αξία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η φετινή ήταν η 20η έρευνα “Best Global Brands” που διεξήγαγε η Interbrand, μια συμβουλευτικού χαρακτήρα εταιρεία από τις ΗΠΑ, η οποία αξιολογεί τα 100 πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο σύμφωνα με τρία διαφορετικά κριτήρια: την «οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», το «ρόλο του εμπορικού σήματος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων» και τη «δύναμη της μάρκας με σκοπό τη διαφύλαξη των μελλοντικών εσόδων της εταιρείας». Ακολουθώντας την πιστοποιημένη μεθοδολογία σύμφωνα με το πρότυπο ISO 10668: 2010, η ετήσια έρευνα της Interbrand αποτελεί ένα διεθνές «εργαλείο» για τον καθορισμό της νομισματικής αξίας κάθε μάρκας.

Στο χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητιστικής σκηνής, η Toyota εξακολουθεί να κρατά τα ηνία με αξία για τη φετινή χρονιά της τάξης των 56,246 δις $. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Mercedes, με 50,832 δις $, ενώ το βάθρο συμπληρώνει η BMW, με 41,440 δις $. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Honda (24,422 δις $), Ford (14,325 δις $), Hyundai (14,156  δις $), VW (12,921 δις $),  Audi (12,689 δις $), Porsche (11,652 δις $) και Nissan (11,502 δις $), με τις Ferrari, Kia, Land Rover και Mini να ακολουθούν (σ.σ: στη σχετική φωτογραφία που ακολουθεί αναγράφεται και η θέση κάθε μάρκας σε σχέση με το σύνολο των 100 πρώτων εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο).

Best Global Brands Automotive

Συνολικά, η Νο 1 εταιρεία σε αξία σε όλη την υφήλιο είναι η Apple, με αξία 234,241 δις δολάρια. Δεύτερη κατατάσσεται η Google με 167,713 δις δολάρια και τρίτη η Amazon με 125,263 δις δολάρια._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ