Νέα εμφάνιση, περισσότερες τεχνολογίες και αναβαθμίσεις στο σύνολο των μηχανικών μερών για το νέο Isuzu D-Max.

Το νέο Isuzu D-Max παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στην Ταϊλάνδη, όπου και παράγεται, με την εμπορική διάθεσή του στην τοπική αγορά να ξεκινά άμεσα. Στην Ευρώπη ωστόσο το ιαπωνικό pick-up θα ξεκινήσει την καριέρα το αργότερο έως τα μέσα της επόμενης χρονιάς.

Σχεδιαστικά, η Isuzu ανανέωσε το παρουσιαστικό του pick up μοντέλου της ύστερα από 8 χρόνια προσδίδοντάς του, ειδικά στις πλούσιες διπλοκάμπινες εκδόσεις, μια σαφώς πιο δυναμική και επιβλητική αισθητική χροιά. Η μάσκα είναι εμφανώς μεγαλύτερη, σε αντίθεση με τα φωτιστικά σώματα που «συρρικνώθηκαν» αποκτώντας πιο κομψό σχεδιασμό.

Isuzu D-Max

Όπως και στο παρελθόν, το νέο D-Max θα διατίθεται στις εκδόσεις με δύο ή τέσσερις πόρτες (Spacecab και Double Cab) καθώς και στη V-Cross, η οποία ξεχωρίζει για τα τονισμένα τόξα των τροχών, τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πολύ περισσότερες. Πλέον, ο οδηγός είναι πλήρως διασυνδεμένος μέσω ενός νέου συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, το οποίο υποστηρίζει κινητά τηλέφωνα και tablets συνεργαζόμενο με μια οθόνη αφής με διαγώνιο 7 ή 9 ίντσες. Από εκεί και πέρα, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει από διζωνικό κλιματισμό και keyless entry έως και δερμάτινα καθίσματα.

Isuzu D-Max

Δομικά, το αμάξωμα των 5,265 μ. είναι ενισχυμένο έτι περαιτέρω διαθέτοντας καλύτερη αντοχή στη διάβρωση και δυνατότητα διέλευσης από νερό με βάθος έως και 800 χλστ. Από εκεί και πέρα, το πλαίσιο του νέου D-Max (τύπου σκάλας, ασφαλώς) είναι πιο άκαμπτο κατά 20% σε σχέση με το παρελθόν, χάρη στην εκτενέστερη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ διορθωτικές κινήσεις έχουν γίνει επίσης στην ανάρτηση, το σύστημα πέδησης και το τιμόνι.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας 3λιτρος κινητήρας ντίζελ ο οποίος φέρει την ονομασία 4JJ3 παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από τον 4JJ1. Λειτουργεί δε με την αρωγή μιας τουρμπίνας με μεταβλητή γεωμετρία αποδίδοντας ισχύ 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή 450 Nm σταθερά από τις 1.600 έως και τις 2.600 σ.α.λ. (εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα: 181 gr/km). Αξίζει να σημειωθεί πως ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Για τον γνωστό και για τα ελληνικά δεδομένα 1.900άρη κινητήρα ντίζελ (RZ4E) η Isuzu αναφέρει επιγραμματικά πως έχει αναβαθμιστεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ισχύς του έχει διαμορφωθεί πλέον στους 150 ίππους και η ροπή στα 350 Nm. Σε αντίθεση με τον 3λιτρο, ο μικρός πετρελαιοκινητήρας της γκάμας του νέου D-Max θα μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά