Το 2017 η Audi είχε διαθέσει για περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το πισωκίνητο R8 Coupe RWS. Πλέον, η εκδοχή του γερμανικού μοντέλου με κίνηση στους πίσω τροχούς εντάσσεται κανονικά και με περισσότερες μάλιστα αναβαθμίσεις στη γκάμα της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων, τόσο σε έκδοση Coupe όσο και σε Spyder.

Θέλοντας να υπενθυμίσει τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με το R8 LMS GT4, η Audi είχε παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017 μια ειδική έκδοση του «κλειστού» R8 με κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία διέθετε τη διακριτική ονομασία RWS και ήταν διαθέσιμη σε μόλις 999 συλλεκτικά αντίτυπα. Σήμερα, η γερμανική εταιρεία προχωρά ένα βήμα παραπάνω  ανακοινώνοντας πως το πισωκίνητο R8 – και μάλιστα τόσο σε έκδοση Coupe όσο και σε Spyder - αποτελεί πλέον και επίσημα επίλεκτο μέλος της οικογένειας Audi διαθέτοντας  παράλληλα σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με την έκδοση RWS.

Audi R8 Coupe V10 RWD

Η σχεδίαση του νέου Audi R8 V10 RWD συνάδει απόλυτα με εκείνη των τετρακίνητων παραλλαγών του, με την Singleframe μάσκα να είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη και τις εισαγωγές κάτω από το καπό να παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι τελευταίες, το εμπρός σπόιλερ και ειδικά οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει αισθητά πιο φαρδιές. Την ίδια στιγμή, ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις του συστήματος εξαγωγής, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Στο χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι κατασκευασμένο είτε από πλαστικό, είτε από ανθρακόνημα.

Audi R8 Coupe V10 RWD

Η καρδιά του Audi R8 V10 RWD χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών, στο κέντρο του αμαξώματος. Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λίτρων ανήκει στην οικογένεια FSI και αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 540 Nm, που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Σύμφωνα με την εταιρεία, το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται για την έκδοση Coupe σε 3,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για την Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα.

Audi R8 Coupe V10 RWD

Το νέο Audi R8 V10 RWD διατίθεται με μαύρους σφυρήλατους τροχούς με διάμετρο 19 ιντσών σε συνδυασμό με ελαστικά 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω. Αξίζει να σημειωθεί πως διαθέσιμοι είναι και τροχοί 20 ιντσών σε συνδυασμό με σπορ ελαστικά, που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, την πρόσφυση και την επιβράδυνση. 

Audi R8 Spyder V10 RWD

Το R8 V10 RWD κατασκευάζεται, όπως και οι υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου, στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στο Neckarsulm. Η βασική τιμή της έκδοσης Coupé στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ για την Spyder το κόστος θα ξεκινά, στην ίδια πάντα χώρα, από τα 157.000 ευρώ.

Audi R8 Spyder V10 RWD

Το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT4

Το αγωνιστικό GT4, που έχει άμεση σχέση με το μοντέλο παραγωγής με περίπου 60% κοινά εξαρτήματα, κατασκευάζεται όπως και το τελευταίο στο Böllinger Höfe στη Neckarsulm και απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες οδηγούς. Από το 2018, ο προκάτοχός του έχει κερδίσει συνολικά 17 τίτλους σε αγώνες σε όλο τον κόσμο, ενώ τώρα αντικαθίσταται από την ανανεωμένη εκδοχή του. Με αισθητικές αλλαγές που προέρχονται απευθείας από το μοντέλο παραγωγής και τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, που αποδίδει σύμφωνα με τους κανονισμούς μέχρι και 495 ίππους, το R8 LMS GT4 εντυπωσιάζει με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά που για μια ακόμα φορά έχουν γίνει βελτιωθεί σημαντικά._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά