Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού η Porsche παρουσίασε την αγωνιστική έκδοση της «μικρής» Cayman GT4.

Όπως σας είχαμε αποκαλύψει με πρόσφατη ανάρτησή μας, η Porsche παρουσίασε και επίσημα στη Διεθνή Έκθεση του Λ. Άντζελες την καθαρόαιμη έκδοση Clubsport της Cayman GT4. Από το απογυμνωμένο της… κορμί, ασφαλώς και δε λείπουν όλα τα αυτονόητα στοιχεία που θα εξασφαλίσουν στο χειριστή της υψηλά επίπεδα ασφάλειας κατά τη διάρκεια ενός αγώνα σε κλειστή διαδρομή, όπως είναι το roll cage και το αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης. Από τον έξτρα «εξοπλισμό» της Clubsport δεν θα μπορούσε να λείπει και το μεγαλύτερο δοχείο αποθήκευσης του καυσίμου χωρητικότητας 100 λίτρων, το οποίο, κατόπιν σχετικής… αίτησης, αντικαθιστά το «βασικό» των 70 λίτρων.

Σύμφωνα με την Porsche, η νέα Cayman GT4 Clubsport ζυγίζει μόλις 1.300 κιλά, κάτι που δεν αποτελεί αποτέλεσμα της εξαντλητικής «δίαιτας» στο εσωτερικό, αλλά και της υιοθέτησης της ανάρτησης της 911 GT3 Cup (σ.σ.: θυμίζουμε πως η street legal Cayman GT4 δανείζεται εκείνη της πολιτικής 911 GT3!).

Η σημαντικότερη, ωστόσο, είδηση όσον αφορά στη νέα Cayman GT4 Clubsport είναι ότι ο γνωστός από τις Carrera S επίπεδος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 385 ίππους, συνδυάζεται όχι με χειροκίνητο κιβώτιο, όπως συμβαίνει με την έκδοση δρόμου του «μικρού» γερμανικού κουπέ, αλλά με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche.

Από εκεί και πέρα, η κίνηση μεταδίδεται –που αλλού;- στους πίσω τροχούς μέσω ενός ειδικά «μελετημένου» για τις ανάγκες κίνησης σε πίστες μπλοκέ διαφορικού. Αγωνιστικών προδιαγραφών είναι και το λογισμικό του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης, καθώς και εκείνο του ABS, το οποίο διαθέτει 12(!) διαφορετικές χαρτογραφήσεις.

Τα φρένα της νέας Cayman GT4 Clubsport αποτελούνται από δίσκους 380 χλστ. σε συνδυασμό με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω.

Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών ομολογκαρίσματος, η νέα Cayman GT4 Clubsport θα μπορεί να συμμετάσχει και επίσημα στους θεσμούςVLN Long Distance Championship Nürburgring, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada και PCA Club Racing Cayman GT4 Clubsport Trophy East._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά