Η γερμανική εταιρεία μας προϊδεάζει για το νέο τετραθέσιο πρωτότυπο της.

Ουσιαστικά, η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου που κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία Mercedes-AMG GT4, θα παραλάβει στις αρχές του 2019 τη σκυτάλη από την CLS Shooting Brake αποτελώντας την πρόταση του αστεριού της Στουτγάρδης σε μια αμιγώς… γερμανοκρατούμενη κατηγορία πολυτελών οχημάτων. Η νέα GT4 δεν θα βασίζεται, όπως αρχικά προβλεπόταν, στο αλουμινένιο δάπεδο της GT, παρ' ότι θα δανείζεται από αυτή αρκετά στοιχεία της εξωτερικής της περιβολής, αλλά σε εκείνο στο οποίο «πατούν» σήμερα οι C63, E63 και S63, με τις απαραίτητες βέβαια τροποποιήσεις στις βασικές του διαστάσεις. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, σε κεντρικά σημεία της δομής του δαπέδου MRA θα χρησιμοποιούνται ελαφρά υλικά, με σημείο αναφοράς το αλουμίνιο, ούτως ώστε το βάρος του αμαξώματος να συγκρατηθεί σε λογικά για την κατηγορία επίπεδα.

Την κίνηση στην GT4 θα παρέχει ο γνώριμος V8 4λιτρος κινητήρας των Γερμανών, ο οποίος θα υιοθετεί για την περίσταση την τεχνολογία twin scroll στους δύο υπερσυμπιεστές του. Θα είναι διαθέσιμος μάλιστα σε δύο εκδόσεις, τις 4Matic+ και S 4Matic+, με τη μέγιστη ισχύ της δεύτερης να υπερβαίνει τους 600 ίππους. Πολύ πιθανό είναι η συγκεκριμένη κινητήρα μονάδα να συνδυάζεται και μ’ έναν ηλεκτροκινητήρα που θα είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων παρέχοντας επιπλέον ισχύ (20 περίπου ίπποι) για σύντομα χρονικά διαστήματα. Η όλη αυτή διάταξη εκτιμάται ότι θα συνεργάζεται με κύκλωμα 48V, κάτι που μάλλον προεξοφλεί την ύπαρξη μπαταρίας ιόντων λιθίου.

Στο εγγύς μέλλον, στη γκάμα αναμένεται να προστεθεί και μια έκδοση με τον νέο 3λιτρο κινητήρα βενζίνης της Mercedes, ο οποίος θα διαθέτει 6 κυλίνδρους σε σειρά._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά