Η Toyota αποκάλυψε σήμερα το Mirai Concept, ένα πρωτότυπο που «φωτογραφίζει» τη νέα γενιά του υδρογονοκίνητου μοντέλου της.

Το «τρέχον» Toyota Mirai, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014, αποτέλεσε τον καταλύτη ώστε η υδρογονοκίνηση και οι κυψέλες καυσίμου, γενικότερα, να μπουν για τα καλά στο σύγχρονο αυτοκινητικό λεξιλόγιο. Αν μη τι άλλο, το σημαντικότερο επίτευγμα του ιαπωνικού σεντάν ήταν ότι ανέδειξε την υδρογονοκίνηση ως μία βιώσιμη και απόλυτα «καθαρή» λύση απέναντι στα «παραδοσιακά» ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία, η οποία με τις κατάλληλες κινήσεις και υποδομές υποστήριξης των οχημάτων του είδους κάλλιστα μπορεί να αποτελέσει το δεύτερο βασικό πυλώνα για τη δημιουργία μιας αυτοκίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Πρακτικά, το Toyota Mirai πρώτης γενιάς είναι ένα τεχνικά πολύπλοκο αυτοκίνητο, αλλά εξαιρετικά πρακτικό στην καθημερινότητα, εξασφαλίζοντας εύκολο ανεφοδιασμό μέσα σε λίγα μόλις λεπτά - όπου υπάρχουν οι κατάλληλοι σταθμοί – εκπομπές που περιορίζονται σε… νερό και αυτονομία κίνησης της τάξης των 500 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως από την πρώτη του εμφάνιση πριν πέντε χρόνια, περίπου 10.000 Toyota Mirai έχουν πωληθεί ανά τον κόσμο – αριθμός που σίγουρα αποτελεί μια καλή αρχή.

Toyota Mirai Concept

Σήμερα, λίγες μόλις μέρες πριν ανοίξουν και επίσημα οι πύλες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Toyota αποκαλύπτει την πρωτότυπη μορφή του Mirai δεύτερης γενιάς, το οποίο θα παρουσιαστεί και θα ξεκινήσει να διατίθεται μέσα στο 2020, αρχικά στην Ιαπωνία, τη Β. Αμερική και την Ευρώπη, διαθέτοντας έως και 30% μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει.

«Επιδιώξαμε να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που οι πελάτες θα αισθάνονται ότι θέλουν να οδηγούν συνέχεια, ένα αυτοκίνητο που έχει συναισθηματικό και ελκυστικό σχεδιασμό αλλά και μια δυναμική απόκριση στο δρόμο που μπορεί να φέρει το χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Chief Engineer του νέου Mirai.

Toyota Mirai Concpet

Το νέο Mirai θυμίζει περισσότερο… Lexus παρά Toyota, χάρη στις χαμηλές γραμμές, τις κομψές αναλογίες και τους μεγάλους τροχούς διαμέτρου 20 ιντσών που σε συνδυασμό δημιουργούν μία ξεχωριστή εμφάνιση. Μάλιστα, το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί στο Τόκιο, το οποίο αποκαλύφθηκε σήμερα «φωτογραφίζοντας» την έκδοση παραγωγής, θα φέρει ένα μπλε χρωματισμό που χρησιμοποιεί πολλαπλά στρώματα χρώματα για περισσότερη φωτεινότητα και βάθος.

Σύμφωνα με την Toyota, η ελευθερία των σχεδιαστών να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο με πιο συναισθηματικό εξωτερικό σχεδιασμό αποτελεί απόρεια της νέας πισωκίνητης πλατφόρμας στην οποία βασίζεται το νέο Mirai – η τελευταία σχεδιάστηκε ευθύς εξαρχής προκειμένου να είναι σε θέση να φιλοξενήσει διαφορετικού είδους κινητήριες μονάδες. Επιπλέον, το δάπεδο αυτό εξασφαλίζει στο νέο Mirai υψηλότερο βαθμό ακαμψίας και χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το παρελθόν._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά