Οι Ιάπωνες θεωρούν ότι η παρουσία μιας χειροκίνητης έκδοσης στη γκάμα της «αναγεννημένης» Toyota Supra εξαρτάται άμεσα από την ύπαρξη ή μη της αντίστοιχης ζήτησης.

Η νέα Toyota Supra σηματοδοτεί τη δυναμική επάνοδο της ιαπωνικής φίρμας στην κατηγορία των κουπέ αυτοκινήτων αλλά και ευρύτερα σε εκείνη των σπορ κατασκευών. Αποτελώντας τον κοινό καρπό συνεργασίας της εταιρείας με τους Βαυαρούς της BMW, θα κινείται, ως γνωστόν, από έναν γερμανικής έμπνευσης και εκτέλεσης 3λιτρο κινητήρα τούρμπο με 6 κυλίνδρους εν σειρά, ο οποίος θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Προς το παρόν, δεν υπάρχει πρόβλεψη για χειροκίνητη έκδοση, απόφαση όμως που είναι πολύ πιθανό να διαφοροποιηθεί στο εγγύς μέλλον υπό μία και μόνο προϋπόθεση: ότι το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται η νέα Supra το ζητήσει.

«Εξαρτάται αποκλειστικά από την αντίδραση της αγοράς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Masuyaki Kai, ο επικεφαλής βοηθός εξέλιξης του μοντέλου, μιλώντας σε εκπροσώπους του αμερικανικού Τύπου κατά τη διάρκεια της πρώτης δημοσιογραφικής πρεμιέρας της νέας Supra που πραγματοποιήθηκε εντός πίστα στην πόλη της Μαδρίτης πριν λίγες μέρες με την αρωγή καμουφλαρισμένων μοντέλων προ-παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Η Porsche Cayman αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για τη νέα Toyota Supra

Και προσέθεσε:

«Αν, για παράδειγμα, οι πελάτες των ΗΠΑ θέλουν μία έκδοση της Supra με χειροκίνητο κιβώτιο, τότε θα το πράξουμε. Τεχνικά, είναι πολύ πιθανό. Το πρόβλημα είναι αν θα επενδύσουμε λεφτά για να το κάνουμε. Κι αυτό γιατί υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές στις οποίες μπορούμε να βάλουμε τα λεφτά αυτά. Εξαρτάται λοιπόν από την ανταπόκριση του κόσμου».

Ερωτώμενος ποια ακριβώς είναι η επένδυση που πρέπει να γίνει ώστε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων να βρει θέση στη νέα Supra, ο Masuyaki Kai, απάντησε:

«Αυτό μπορεί να κοστίσει αρκετά χρήματα… Αλλά, αν περιορίσουμε τον αριθμό των αυτοκινήτων, ας πούμε σε μερικές εκατοντάδες, τότε θα χρειαστεί να ξοδέψουμε λιγότερα στον εξοπλισμό και στα εργαλεία που χρειάζονται για την κατασκευή του κιβωτίου».

Διαβάστε επίσης: Οι πέντε γενιές της Toyota Supra κάτω από την ίδια στέγη

Και συμπλήρωσε:

«Μπορούμε λοιπόν να παρουσιάσουμε μια ειδική έκδοση του μοντέλου, με κάποιο ειδικό χρώμα ή τροχούς ή κάτι σχετικό. Μπορούμε σε αυτή να συνδυάσουμε το χειροκίνητο κιβώτιο».

«Πρέπει να παρουσιάζουμε κάτι νέο αρκετά συχνά, αλλιώς το ενδιαφέρον για το αυτοκίνητο μειώνεται. Εδώ, υπάρχουν πολλές επιλογές. Τις μελετάμε όλες»._Χ.Α.

Διαβάστε επίσης: Toyota Supra (1993) – η ιαπωνική υπέρβαση

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά