Η Porsche έθεσε σε λειτουργία δύο νέες μονάδες παραγωγής καθαρής ενέργειας στο Zuffenhausen ενισχύοντας έτσι το φιλικό προς το περιβάλλον ενεργειακό μίγμα του εργοστασίου που θα παράγει μεταξύ άλλων από τα τέλη του τρέχοντος έτους την ηλεκτρική Taycan.

Οι νέες μονάδες παραγωγής θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας, κάθε μία από τις οποίες έχει παραγωγή περίπου 2 ΜW, λειτουργούν αποκλειστικά με βιοαέριο και υπολειμματικά προϊόντα που παράγονται από οργανικά απόβλητα. Σε αντίθεση με τις συμβατικές μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, τα εργοστάσια «συνδυασμένης παραγωγής» χρησιμοποιούνται παράλληλα για την παραγωγή θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας. Στην πράξη, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Porsche στις επίσημες ανακοινώσεις της, οι μονάδες αυτές δεν εκπέμπουν τη θερμότητα που παράγεται στο πλαίσιο της παραγωγής ενέργειας στο περιβάλλον, αλλά τη χρησιμοποιούν για τη θέρμανση. Η αποτελεσματικότητά τους μπορεί να μεγιστοποιηθεί με τη λειτουργία τους κοντά στην περιοχή όπου απαιτείται συνεχώς θερμότητα, όπως, για παράδειγμα, στο τμήμα βαφής, στα λουτρά εμβάπτισης των οχημάτων και στις περιοχές ξήρανσής τους, όπου απαιτείται σταθερή θερμότητα.

Την ίδια στιγμή, περίπου το 90% της παραγόμενης θερμότητας θα χρησιμοποιηθεί για τη θέρμανση και την παροχή ζεστού νερού στα κτίρια των γραφείων και στις εγκαταστάσεις παραγωγής στο Zuffenhausen, όπου εργάζονται περίπου 12.000 άτομα.

«Τα νέα εργοστάσια έχουν συνολική απόδοση άνω του 83%», εξηγεί ο Stephan Hartmann, που εργάζεται στο τμήμα περιβαλλοντικής και ενεργειακής διαχείρισης της Porsche.

Οι δύο νέες μονάδες θα συμπληρώσουν εκείνες που ήδη υπάρχουν στο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στη Στουτγάρδη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, στις οποίες η Porsche χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη το φυσικό αέριο – αυτές οι μονάδες «μεταπηδούν» πλέον και αυτές στο βιοαέριο. Επιπλέον, η Porsche ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει τη βιοενέργεια από το εργοστάσιο παραγωγής οργανικών αποβλήτων της πόλης, μόλις ο Δήμος της Στουτγάρδης δώσει το πράσινο φως το 2021.

Η επέκταση των μονάδων «συνδυασμένης παραγωγής» στο Zuffenhausen πραγματοποιείται παράλληλα με την ανάπτυξη της γραμμής παραγωγής της νέας Taycan - της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης Porsche που θα κυκλοφορήσει στην αγορά στα τέλη του 2019.

«Στόχος μας δεν είναι απλά να παράγουμε ένα αυτοκίνητο με ουδέτερες εκπομπές CO2, αλλά να διασφαλίσουμε αντίστοιχο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Για το σκοπό αυτό έχουμε ως όραμα τη δημιουργία ενός “εργοστασίου μηδενικού αντίκτυπου”. Τα νέα εργοστάσια συμπαραγωγής ενέργειας αποτελούν σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση», δηλώνει χαρακτηριστικά η Porsche._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά