top icon
Blog

Mε Ford Focus ST & VW Golf GTI Performance

Καθόλου σεμνά, σε καμία περίπτωση ταπεινά και με μοναδικό γνώμονα την οδηγική ευχαρίστηση. Ανάμεσα σε Ford Focus ST και VW Golf GTΙ δεν υφίσταται καμία μορφή διαπραγμάτευσης – συμφωνία δεν πρόκειται να υπάρξει!

ΥΠΑΡΧΟΥΝ διάφορες μορφές διαπραγμάτευσης, σε κάθε περίπτωση όμως υφίσταται διάλογος και προσπάθεια εξεύρεσης κοινής γραμμής, έστω και αν κάπου στη μέση αυτά απομακρύνονται. Και ενώ αυτές τις ημέρες η λέξη «διαπραγμάτευση» χρησιμοποιείται εύλογα κατά κόρον στην καθημερινότητα, στην κατηγορία των καυτών χάτσμπακ έχει πάρει τη μορφή ενός συναρπαστικού debate! Μπορεί οι κατασκευές του είδους να μην κάνουν τη διαφορά σε πωλήσεις, νούμερα και έσοδα, αλλά αναμφίβολα δημιουργούν και χτίζουν την εικόνα τους αναφορικά με το χαρακτήρα και τη φιλοσοφία τους. Οι διάφορες εκδοχές παρουσιάζονται με καταιγιστικούς ρυθμούς και η καθεμία από αυτές έχει κάτι ξεχωριστό να προτείνει. Ήδη, όπως διαβάσατε σε προηγούμενες σελίδες, πήραμε μια πρώτη γεύση από το νέο Honda Civic Type R, που φιλοδοξεί να πάρει τα σκήπτρα στην κατηγορία, ενώ στη χώρα μας είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση ST του νέου Ford Focus. Αν νομίζετε ότι πρόκειται για ένα απλό φρεσκάρισμα, κάνετε λάθος, αφού οι μηχανικοί της Ford εστίασαν στο στήσιμο της τελευταίας γενιάς, προφανώς επηρεασμένοι από την ανταπόκριση που είχε στο κοινό και στον ειδικό Τύπο το Fiesta ST. Με δεδομένο το γεγονός ότι ο «βασιλιάς» της κατηγορίας, το Megane R.S., δεν είναι διαθέσιμο προς δημοσιογραφική χρήση, προτιμήσαμε να το φέρουμε αντιμέτωπο με το VW Golf GTI, την κορυφαία all-around κατασκευή στην κατηγορία, και μάλιστα στην έκδοση με τον κωδικό «Performance». Από την αρχή γνωρίζαμε ότι συμφωνία δεν πρόκειται να υπάρξει. Ούτε καν διαπραγμάτευση…

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 16 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: FORD FOCUS ST, VW GOLF GTI PERFORMANCE

ΟΔΗΓΟΙ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ΑΘΗΝΑ – ΘΗΒΑ – ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ – ΚΥΡΙΑΚΙ – ΕΛΙΚΩΝΑΣ

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ: 280 ΧΛΜ.

Eurogroup!

Χωρίς Βαρουφάκη και Σόιμπλε, αλλά με Μ.Σ. και Θ.Η. Ραντεβού νωρίς το πρωί και, όπως είναι λογικό, μια δοκιμή του είδους μόνο ευνοϊκά μπορεί να επιδράσει στην ψυχολογία μας, μακριά από Ίντερνετ, ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδες και κάθε είδους τρομοκρατικό κλίμα. «Αγχολυτικό!», αναφωνήσαμε χαρακτηριστικά και, με τάσεις φυγής, απομακρυνθήκαμε από την Αθήνα. Η επιλογή της διαδρομής δεν ήταν τυχαία, αφού σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε κρύψει ότι προτιμούμε αυτές με… αγωνιστικό άρωμα! Κάπως έτσι «έπεσε» η ιδέα της ανάβασης της Αγίας Άννας με το γλιστερό οδόστρωμα και, εν συνεχεία, από τη γρήγορη και μέσα στα έλατα διαδρομή προς Κυριάκι, να καταλήξουμε στον Ελικώνα με τον υψηλό δείκτη πρόσφυσης και τη Λιβαδειά.

Παρατηρώντας τα αμφότερα, είναι φανερό ότι φροντίζουν να διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες, πιο ταπεινές εκδόσεις. Στο νέο Focus ST οι κύριες διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά εντοπίζονται στη νέα εμπρός μάσκα, αλλά και στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ακολουθώντας τις σχεδιαστικές προσταγές της τελευταίας εξέλιξης του μοντέλου. Από εκεί και πέρα, η φιλοσοφία είναι αντίστοιχη με το παρελθόν, με τα πλαϊνά μαρσπιέ, τους τονισμένους θόλους, την αεροτομή στην πέμπτη πόρτα αλλά και την… ιδιαίτερη απόληξη στο πίσω μέρος να του χαρίζουν διαφορετική και, φυσικά, πιο άγρια εικόνα, που συνδυάζεται ιδανικά με τις ανθρακί ζάντες των 18 ιντσών. Αναμφίβολα το αποτέλεσμα είναι θελκτικό, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια του υπερβολικού, αν και δεν είναι μυστικό ότι ένα 3θυρο αμάξωμα θα πρoσέθετε ακόμα περισσότερο στη σπορ εικόνα της κατασκευής.

Στον αντίποδα, το VW Golf GTI έχει να επιδείξει την απόλυτη γοητεία της απλότητας. Οι μεγάλοι τροχοί, η κυψελωτή μάσκα, οι τονισμένοι θόλοι και οι δύο μονές απολήξεις της εξάτμισης είναι στοιχεία αρκετά για να του χαρίσουν δυναμισμό και να το διαφοροποιήσουν σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Βέβαια, σε κατασκευές του είδους, αυτό στο οποίο δίνουμε μεγαλύτερη σημασία είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι προδιαγραφές, αφού αυτές διαμορφώνουν και το χαρακτήρα τους. Στη Ford, έχοντας παρουσιάσει από την προηγούμενη γενιά τον 2λιτρο EcoBoost άμεσου ψεκασμού με τους 250 ίππους και τα 37,7 χλγμ. ροπής, εστίασαν την προσοχή τους στο στήσιμο του νέου ST. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι πιο σφιχτά, ενώ έχει ενισχυθεί η ακαμψία του εμπρός μέρους, χάρη στην αύξηση του πάχους δύο δομικών στελεχών στο χώρο του κινητήρα. Παράλληλα, τοποθετήθηκαν πιο σκληρά σινεμπλόκ στα εμπρός ψαλίδια και στους πίσω συνδέσμους, ενώ αμετάβλητο παρέμεινε το πάχος των αντιστρεπτικών. Νέα είναι η χαρτογράφηση του συστήματος διεύθυνσης, το οποίο και είναι ελαφρώς πιο βαρύ, ενώ βελτιωμένο είναι και το ETVC, ουσιαστικά το σύστημα που προσομοιάζει τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού.

Στο Golf συναντάμε τον γνωστό μας 2λιτρο άμεσου ψεκασμού TSΙ, όπου στην περίπτωση του Performance η ισχύς έχει σκαρφαλώσει στους 230 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 35,7 χλγμ. Εκτός από την αυξημένη ιπποδύναμη, η αναβαθμισμένη έκδοση του GTI διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και μεγαλύτερα αεριζόμενα φρένα εμπρός και πίσω, διάστασης 340 χλστ. και 310, αντίστοιχα. Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά είναι και το λογότυπο «GTI» στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, αλλά και το κατά 15 χλστ. χαμηλότερο αμάξωμα. Οι επιδόσεις μεταξύ τους δε διαφοροποιούνται σημαντικά, με το Golf να υπερέχει ελάχιστα στις επιταχύνσεις από στάση, παρά τους 20 λιγότερους ίππους. Στον όχι και τόσο σημαντικό για την κατηγορία, αλλά νευραλγικό τομέα της κατανάλωσης, το GTI υπερέχει αισθητά, αφού η μέση τιμή κυμάνθηκε στα 10,8 λίτρα/100 χλμ., την ώρα που στο ST άγγιξε τα 12,3. Μάλιστα, σε συνθήκες πίεσης και με το πόδι στο πάτωμα, το Ford χρειάστηκε 15,7 λίτρα/100 χλμ., την ώρα που το Golf έφτασε το μέγιστο στα 13.

Σύνοδος κορυφής!

Κάθε πλευρά παρέθεσε τις απόψεις-προτάσεις της, και το μόνο που απέμενε ήταν να εξεταστούν από τις αρμόδιες επιτροπές… Το έχουμε αναφέρει πολλάκις στο παρελθόν ότι όσα αναφέρουν τα χαρτιά συχνά δεν αποτυπώνονται με αντίστοιχο τρόπο… επί τάπητος – επί του προκειμένου, στο δρόμο. Σε αυτόν που οδηγεί από τον κεντρικό Θήβας-Λιβαδειάς ακολουθούμε τη διασταύρωση προς Αγία Άννα και, με την κυκλοφορία μειωμένη, αρχίζουμε να απολαμβάνουμε τη διαδρομή και τις κατασκευές που έχουμε στη διάθεσή μας.

Στο Golf κάθεσαι ιδανικά. Μπορεί η θέση οδήγησης να μην είναι το ίδιο «πολεμική» με του Focus, με την εξαιρετική πλευρική στήριξη, αλλά βρίσκεσαι χαμηλά, με όλα τα όργανα και χειριστήρια στη σωστή θέση, έτοιμος να… πυροβολήσεις. Η εικόνα και η ποιότητα των υλικών είναι υπεράνω κριτικής και αντίστοιχη με αυτήν που μας έχει συνηθίσει το γκρουπ, αν και παραμένει μια εξέλιξη του Golf V. Από την πρώτη στιγμή που θα πατήσεις το γκάζι στο GTI, συνειδητοποιείς πόσο γεμάτος είναι ο 2λιτρος TSI. Με 35,7 χλγμ. ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., το γερμανικό χάτσμπακ επιταχύνει εντυπωσιακά και σχεδόν «ηλεκτρικά», με δύναμη μέχρι και κοντά στο όριο περιστροφής του. Την ίδια ώρα, η πυκνή διάταξη στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό μας DSG με τις 6 σχέσεις, φροντίζει ώστε η επιτάχυνση να είναι συνεχής και χωρίς κενά. Το τιμόνι μπορεί να μην είναι βαρύ, αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά γρήγορο, μετουσιώνοντας τις εντολές του χειριστή σε πράξη χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η λειτουργία της ηλεκτρονικής ανάρτησης είναι εξαιρετική, αποσβένει τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρει στο GTI εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τη δυνατότητα για πολλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα στο τιμόνι του. Με το ESC στην ένδειξη Sport, προσπαθείς να παίξεις στη γλιστερή ανάβαση της Αγίας Άννας, αλλά η κίτρινη προειδοποιητική λυχνία, που αναβοσβήνει μόλις χαθεί η πρόσφυση και μαρτυρά την είσοδο του συστήματος ευστάθειας, χαλάει τη γιορτή που προσπαθείς να στήσεις…

Με το Golf μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα και, το σημαντικότερο, χωρίς να ιδρώσεις. Ακόμα και ο λιγότερο μυημένος και γνώστης, βασισμένος στο εξαιρετικό πλαίσιο και στη λειτουργία της ανάρτησης, μπορεί να γράψει χρόνους χωρίς να ρισκάρει και να αισθανθεί ότι χάνει τον έλεγχο. Την ίδια ώρα, ακόμα και στα κλειστά κομμάτια, αν το παρακάνεις, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό θα φροντίσει να κλείσει την τροχιά του εμπρός μέρους, αποφεύγοντας τον όποιο κίνδυνο παραμονεύει στην έξοδο της στροφής. Βέβαια, εκτός από το μη απενεργοποιούμενο ESC (επιμένουμε να θεωρούμε τουλάχιστον περίεργο το γεγονός πως το σύστημα ευστάθειας απενεργοποιείται σε μικρότερες εκδόσεις του Group, και όχι στο GTI), υφίσταται και το θέμα του DSG. Το 6άρι αυτόματο κιβώτιο μπορεί να αποδεικνύεται ιδανικό για σβέλτη μετακίνηση μέσα στην πόλη, όταν όμως αποφασίσεις να πιέσεις, μπερδεύεται το ίδιο αλλά και ο οδηγός, μετατρέποντας τη χρήση του σε σπαζοκεφαλιά.

Με το Focus αισθάνεσαι σαφώς πιο «πολεμικά» από την πρώτη στιγμή. Το μπάκετ της Recaro αγκαλιάζει το σώμα και η θέση οδήγησης, αν και όχι τόσο χαμηλή όσο στο Golf, προσφέρει πολύ καλή ορατότητα και γενικότερη αίσθηση. Αντίστοιχη εικόνα και στο εσωτερικό, με την οθόνη αφής να δεσπόζει στο κέντρο, ενώ τα τρία μικρά όργανα μέτρησης στην κορυφή της κονσόλας αποτελούν και πάλι σήμα κατατεθέν του ST. Ο επιλογέας είναι θετικός, με καλή αίσθηση και ακριβής, κάνοντας ευχάριστη τη διαδικασία. Δεν είναι, ωστόσο, το ίδιο ευχάριστη και η ποιότητα κύλισης. Όπως και στο Fiesta με το ίδιο αρκτικόλεξο, έτσι και στο Focus η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης έχει ως αποτέλεσμα να διαβάζει όλες τις ανωμαλίες του δρόμου και να τις μεταφέρει στο εσωτερικό, χωρίς βέβαια ξερές αντιδράσεις, αλλά προοδευτικές. Ουσιαστικά, αισθάνεσαι τη λειτουργία τους ανά πάσα στιγμή. Αυτό μπορεί να έχει ένα τίμημα στο ταξίδι και στην καθημερινή μετακίνηση, αλλά σε διαδρομές όπως αυτή στο Κυριάκι απλώς απολαμβάνεις τη χαρά της οδήγησης!

Το εμπρός μέρος είναι σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν, με καλύτερο turn-in και λιγότερο σπινάρισμα από τους εμπρός τροχούς. Βέβαια, οι 250 ίπποι στους γλιστερούς δρόμους της Αττικής θα προκαλέσουν έντονη υποστροφή, αλλά στην τραχιά άσφαλτο πάνω από τον Ελικώνα αισθάνεσαι το ηλεκτρονικό μπλοκέ να τραβάει το εμπρός μέρος στο εσωτερικό της στροφής. Το τιμόνι είναι βαρύ και έχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ τα μέγιστα βοηθάει η κοντή κρεμαγιέρα, με μόλις 1,8 στροφές από άκρη σε άκρη! Σημείο-κλειδί στο σπορ χαρακτήρα καθώς και φιλοσοφία της κατασκευής αποτελεί το πλήρως απενεργοποιούμενο ESP. Το σύστημα ευστάθειας έχει τρία στάδια λειτουργίας: στο πρώτο είναι απόλυτα λειτουργικό, στο δεύτερο (Sport) επιτρέπει στο αμάξωμα να ανοίξει λίγο την τροχιά του πριν επέμβει, ενώ υπάρχει και η ένδειξη «OFF», όπου το ST ξεδιπλώνει τις αρετές του, όντας σπορ. Σε αυτό συμβάλλει το συμμετοχικό πίσω μέρος, το οποίο επιτρέπει να προκαλέσεις την υπερστροφή πριν από τη στροφή, βοηθώντας είτε στην ανόθευτη διασκέδαση είτε στην τοποθέτηση πριν από την είσοδο, οδηγώντας σαφώς λιγότερο με το εμπρός μέρος, όπως στην περίπτωση του Golf. Αναμφίβολα είναι πιο σπορ και σαφώς πιο ευχάριστο οδηγικά, αν και, με τα ηλεκτρονικά εκτός, θέλει σεβασμό και γνώση για να κινηθείς γρήγορα και να απολαύσεις τις δυνατότητες του συνδυασμού ανάρτησης-πλαισίου.

It's all about music!

Πολλές φορές το συμπέρασμα είναι πολύ απλό και ευδιάκριτο. Μιλώντας με μουσική, το Golf GTI τείνει περισσότερο στον Ντέιβιντ Γκέτα και στη μοντέρνα mainstream σκηνή. Ένα άκουσμα για όλους, που μπορεί να προσφέρει χαλάρωση και ευθυμία. Φιλικό προς τον χρήστη, είτε οδηγεί στους δρόμους της Αθήνας είτε σε κάποιον επαρχιακό με γλιστερό οδόστρωμα, βασιζόμενος πάντα στο εξαιρετικό πλαίσιο. Από την άλλη, το Focus ST είναι πιο κοντά στον Άλις Κούπερ και στο Bed of Nails. Αυτό το τραγούδι ακούς νοερά στο εσωτερικό του οδηγώντας στο όριο, στρίβοντας και προσπαθώντας να τιθασεύσεις το εμπρός ή το πίσω μέρος.

Σύμφωνοι, με το Golf θα συμβιώσεις καθημερινά, χωρίς υποχωρήσεις και έχοντας τη δυνατότητα να οδηγήσεις ίσως πιο γρήγορα από ό,τι υπολόγιζες σε ορισμένες συνθήκες. Το Focus ST έχει απαιτήσεις, και πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς. Η κατανάλωση χτυπάει κόκκινο αν υπερβάλεις, οι εγκάρσιες ανωμαλίες στη Λεωφόρο Κηφισίας θα ταλαιπωρήσουν εσένα και τους επιβαίνοντες, ενώ, αν απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά, θα πρέπει να έχεις γνώση του τι μπορεί να ακολουθήσει. Παράλληλα, η τιμή του είναι σχεδόν απαγορευτική σε σχέση με του Golf -και όχι μόνο-, αφού αγγίζει τα 35.000 ευρώ με απόσυρση, την ώρα που το Performance κοστολογείται στα 30.150 ευρώ!

Δεν παύει, παρ' όλα αυτά, να είναι μια σπορ κατασκευή, και μάλιστα με πιο φιλικό χαρακτήρα -σε σχέση με του απόλυτου Megane R.S.-, ικανή να προσφέρει έντονες συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι της. Δεν είναι τυχαίο ότι το Golf διαθέτει πέντε διαφορετικά mode οδήγησης, την ώρα που το Focus διαθέτει ένα κουμπί που απλώς απενεργοποιεί πλήρως το ESP. Οι πιο απλές λύσεις κερδίζουν, αναμφίβολα, το απαιτητικό κοινό αυτής της κατηγορίας. Από την άλλη, στη VW μετά την πέμπτη γενιά του Golf άλλαξαν τον προσανατολισμό τους αναφορικά με την έννοια «GTI», προσπαθώντας να προσελκύσουν ένα πιο ευρύ κοινό, δημιουργώντας ένα κορυφαίο everyday GT. Αντίθετα, στη Ford αναθεώρησαν, στόχευσαν στον πλέον ειδικό και πλησίασαν τα στάνταρντ της σπορ κατασκευής._ Π. Τ.

Η εξέλιξη του ST

1998

Από την πρώτη γενιά του Focus, η κορυφαία έκδοση πριν από την παρουσίαση της σκληροπυρηνικής RS ήταν αυτή με τον κωδικό «ST». Εκείνη η πρώτη εκδοχή ήταν ατμοσφαιρική, είχε κυβισμό 2.000 κ.εκ. και το 4κύλινδρο σύνολο απέδιδε 170 ίππους και περίπου 20 χλγμ. ροπής. Για αυτόν το λόγο αναφερόταν, μάλιστα, ως «ST170». Οι επιδόσεις του ήταν εντυπωσιακές για την εποχή (7,9 0-100) και η οδική συμπεριφορά του κέρδισε τους φίλους της γρήγορης οδήγησης.

2006

Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς, η Ford άλλαξε άρδην τη σχεδίαση του ST, κάνοντάς το πιο επιθετικό σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά και πιο ισχυρό! Για πρώτη φορά συναντάμε τον 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 220 ίππων, με τη συγκεκριμένη γενιά να έχει χαρακτήρα γρήγορου GT, παρά GTI.

2008

Χωρίς σημαντικές αλλαγές, το ST του 2008 αλλάζει εμπρός μάσκα και δέχεται ένα απαραίτητο φρεσκάρισμα, συμβαδίζοντας και με την ανανέωση της σειράς. Μηχανικά δεν υπέστη σημαντικές αλλαγές, διατηρώντας τον GT χαρακτήρα του και με το RS να παίρνει τα σκήπτρα του σκληροπυρηνικού!

2012

Συμβαδίζοντας με το σχεδιαστικό φρεσκάρισμα που υπέστη η σειρά, το Focus ST αποκτά ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα, και μάλιστα από μια τελείως νέα μονάδα. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το ίδιο σύνολο που δίνει ζωή και στη σημερινή εκδοχή, τον 2λιτρο EcoΒoost απόδοσης 250 ίππων. Η αίσθηση σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι σαφώς πιο σπορ, με το συνδυασμό πλαισίου-ανάρτησης να παίζει το ρόλο του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 

FORD FOCUS ST

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.999 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ 250 ίπποι/5.500 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ 36,7 χλγμ./2.000-4.500 σ.α.λ.

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Στους εμπρός τροχούς

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική

ΠΙΣΩ Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική

ΔIAΣTAΣEIΣ 

MHK.xΠΛ.xYΨ. 4.362×1.823×1.471 χλστ.

METAΞONIΟ 2.648 χλστ. 

BAPOΣ 1.362 κιλά

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 6,5 δλ.

0-1.000 ΧΛΜ 26,7 δλ. (198,7 χλμ./ώρα)

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 248 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 12,3 λίτρα/100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 159 γρ./χλμ.

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 4Τ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 

VF GOLF GTI Performance

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.984 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ 230 ίπποι/4.700 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ 35,7 χλγμ./1.500 σ.α.λ.

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Στους εμπρός τροχούς

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική

ΠΙΣΩ Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική

ΔIAΣTAΣEIΣ 

MHK.xΠΛ.xYΨ. 4.268×1.790×1.442 χλστ.

METAΞONIΟ 2.631 χλστ. 

BAPOΣ 1.402 κιλά

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 6,3 δλ.

0-1.000 ΧΛΜ 26,1 δλ. (202,3 χλμ./ώρα)

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 248 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 10,8 λίτρα/100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 149 γρ./χλμ.

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 4Τ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ