top icon
Παρουσιάσεις

Alfa Romeo 166

Μετά το πρόσφατο facelift της 156 ήρθε η ώρα για την ανανέωση και της μεγαλύτερης αδελφής που αποτελεί την κορωνίδα στην γκάμα της Alfa Romeo

Άλλωστε η 166 βρίσκεται στην παραγωγή από το 1998, διάστημα που θα μπορούσε να δικαιολογήσει ακόμα και την δημιουργία ενός ολοκληρωτικά νέου μοντέλου. Οι Iταλοί προτίμησαν όμως να επιμηκύνουν την εμπορική καριέρα του μεγάλου σεντάν, ανανεώνοντάς το εξωτερικά, δίνοντας ένα πιό ποιοτικό αέρα στο εσωτερικό και εμπλουτίζοντας την γκάμα των κινητήρων. Εξωτερικά, το εμπρός τμήμα δέχτηκε τις περισσότερες επεμβάσεις του Style Center (κέντρου σχεδιασμού) που ευθύνεται για την νέα εμφάνιση της 166. Ο σχεδιασμός στο σημείο αυτό ακολουθεί το πρότυπο της 156, τόσο σε ό,τι αφορά τα φωτιστικά σώματα και τις ακμές του καπό οι οποίες καταλήγουν στην εταιρική μάσκα που βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, ενώ ο προφυλακτήρας διαθέτει και αυτός νέο σχήμα. Από εκεί και πέρα ο κορμός της 166 και το πίσω τμήμα διατηρούνται ως είχαν, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο εσωτερικό. Εδώ το βάρος δόθηκε αφενός στα ποιοτικότερα υλικά και τους χρωματισμούς και στην ηχομόνωση της καμπίνας. Συνολικά έξι θα είναι οι κινητήρες οι οποίοι θα κινούν την 166. Την γκάμα των βενζινοκινητήρων που αριθμεί τέσσερα μηχανικά σύνολα, εκτός από τον δίλιτρο Twin Spark που αποδίδει 150 ίππους και τους V6 στα 2,5 και τα 3,0 λίτρα 188 και 220 ίππων αντίστοιχα θα συμπληρώνει ο επίσης εξακύλινδρος σε σχήμα V των 3,2 λίτρων με ισχύ 240 ίππους. Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμοι δυο πεντακύλινδροι ντιζελοκινητήρες. Ο κλασικός, 10βάλβιδος, common rail 2,4 JTD ισχύος 150 και ο νέος 20βάλβιδος Multijet ο οποίος προέρχεται από τον προηγούμενο έχει ίδια χωρητικότητα και αποδίδει 174 ίππους και 39,3 χλγμ ροπής.

Εκτός του 3,0 V6, που διατίθεται αποκλειστικά με το τεσσάρων σχέσεων αυτόματο κιβώτιο Sportronic, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 ταχυτήτων, ενώ η έκδοση της 166 με τον Multijet εκτός του μηχανικού και με το νέο αυτόματο 5αρι που παρέχει την δυνατότητα σειριακής επιλογής των σχέσεων. Σε ότι αφορά τις αναρτήσεις αυτές δεν έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά. Το σύστημα πολλαπλών συνδέσμων εξακολουθεί να βρίσκεται στον πίσω άξονα της 166 ενώ τώρα οι βραχίονες στα διπλά ψαλίδια των εμπρόσθιων τροχών έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα ώστε να εξασφαλίζεται η κατακόρυφη θέση των τροχών σε σχέση με την επιφάνεια του δρόμου σε κάθε περίπτωση. Στο δρόμο, η 166 συμπεριφέρεται σαν πραγματική Alfa Romeo με ουδέτερα χαρακτηριστικά, σχετικά σφικτή για την κατηγορία και με το ιδιαίτερα γρήγορο και άμεσο τιμόνι να κερδίζει τις εντυπώσεις. Στην ελληνική αγορά θα λανσαριστεί το Νοέμβριο ένα μήνα δηλαδή αργότερα από τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις Impression, Progression και Distinctive, ενώ προαιρετικά μπορεί να ντυθεί με το «πακέτο» TΙ που «αγριεύει» συγκρατημένα την εμφάνισή της. ΟΙ τιμές στην εγχώρια αγορά δεν είναι ακόμα προσδιορισμένες.
 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ