top icon
Παρουσιάσεις

Kia Picanto

Το Picanto αποτελεί μοντέλο -«κλειδί» για την Kia αφού εισάγει την κορεάτικη εταιρεία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης

Τριπλασιασμός του όγκου πωλήσεων: συγκεκριμένος και πράγματι υψηλός είναι ο στόχος της Kia σε ότι αφορά την ευρωπαϊκή αγορά και μάλιστα χρονικά προσδιορισμένος μέχρι το 2005. Το Picanto αποτελεί ένα μοντέλο -«κλειδί» όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει o Jean-Carles Lievens αντιπρόεδρος της Kia Motor Europe, καθώς εισάγει την κορεάτικη εταιρεία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι νεανικός και σε γενικές γραμμές αποδεκτός, αν και κάποιες λεπτομέρειες όπως η εμπρόσθια μάσκα «προδίδουν» την καταγωγή του.

Εσωτερικά, τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται και γενικότερα η ποιότητα κατασκευής ικανοποιούν με τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ ο σχεδιασμός του ταμπλό δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο βαρύς από όσο χρειάζεται ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Η ευρυχωρία είναι ικανοποιητική για τέσσερις κανονικού αναστήματος επιβάτες. Σε περίπτωση όμως που ο οδηγός ή ο συνοδηγός είναι υψηλόσωμοι, ο χώρος περιορίζεται αρκετά για τα γόνατα. Το σημείο όμως που είναι πράγματι περιορισμένο, είναι ο χώρος για τις αποσκευές. Με χωρητικότητα μόλις157 λίτρων συγκαταλέγεται στους μικρότερους της κατηγορίας και σίγουρα δεν μπορεί να συναγωνιστεί για παράδειγμα το Panda(206 λίτρα) ή το Atos (220 λίτρα). Βέβαια, οι πλάτες του πίσω καθίσματος αναδιπλώνονται σε ποσοστό 60/40 αυξάνοντας έτσι το χώρο στα 882 λίτρα.

Το Picanto εφοδιάζεται με δυο κινητήρες στα 1,0 και 1,1 κ.εκ. απόδοσης 61 και 65 ίππων αντίστοιχα. Το πλαίσιο υιοθετεί στον εμπρός άξονα γόνατα McPherson και ημιάκαμπτο άξονα πίσω ενώ και στις δυο περιπτώσεις υπάρχουν αντιστρεπτικές δοκοί. Η ρύθμιση των ελατηρίων και των αμορτισέρ κατά την συνήθεια των κορεατών, είναι πιο σφικτή και κατάλληλα ρυθμισμένη για τις απαιτήσεις των ευρωπαίων καταναλωτών. Πάντως, το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε στους δρόμους γύρω από την Φλωρεντία έδειχνε αρκετά μαλακό. Δεν ήταν λίγες φορές που τελείωνε η διαδρομή της πίσω ανάρτησης, στις στροφές εμφανίζονταν πλεύσεις στο αμάξωμα και φυσικά δεν επέτρεπε καλύτερους συνειρμούς σε περίπτωση πλήρους φορτίου.

Από την άλλη μεριά η άνεση είναι αρκετά καλή και η ανάρτηση δεν χτυπάει ακόμα και όταν τερματίζει. Τέλος πρέπει να σημειώσουμε στα θετικά της κορυφαίας έκδοσης που οδηγήσαμε, τα φρένα. Με δίσκους σε όλους τους τροχούς, παρείχαν καλή αίσθηση μέσω του πεντάλ αλλά και απόδοση στην πράξη.

Στην ελληνική αγορά το Picanto θα λανσαριστεί τον Απρίλιο και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τον μεγαλύτερο κινητήρα των 1.100 κ.εκ. αρχικά και σε τρία επίπεδα εξοπλισμο. Η τιμή εκκίνησης υπολογίζεται κοντά στα 8.500 ευρώ._Σ.Σ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ