top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε: Fiat 500 facelift

Οκτώ χρόνια ζωής, μετά την απόλυτα επιτυχημένη αναβίωσή του, με περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις και πλέον σύμφωνα με τους Ιταλούς… “1.800 καινοτόμες λεπτομέρειες” στην ανανεωμένη γενιά του. Ελάτε μαζί μας μέχρι το Τορίνο, αλλά και το ιστορικό Lingotto(!) για την οδηγική παρουσίαση του Fiat 500 facelift.

Μην περιμένετε αναφορά και στις “1.800”, οι περισσότερες μάλιστα από τις οποίες, δύσκολα εντοπίζονται… Ποιες είναι όμως οι ορατές και οι σημαντικότερες; Σημειώστε λοιπόν τους ανασχεδιασμένους προβολείς οι οποίοι πλέον έχουν μια πιο δυναμική κλίση αλλά και τα νέα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ έχουν επανασχεδιαστεί και τα πίσω φωτιστικά. Επιπλέον, το τραπεζοειδές ρύγχος ξεχωρίζει περισσότερο την ίδια ώρα που περισσότερο χρώμιο είναι αισθητό στο κάτω μέρος της μάσκας. Δεκατρία τα διαθέσιμα χρώματα στο αμάξωμα, ένα νέο σχέδιο ζάντας αλουμινίου αλλά και δύο δίχρωμες εκδόσεις (μαύρο-κίτρινο & μαύρο-κόκκινο) είναι επίσης διαθέσιμες στην facelift εκδοχή του.

Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η εφαρμογή του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας “Uconnect” το οποίο διαθέτει 5άρα οθόνη αφής η οποία αποτελεί και το highlight στα εντός. Το ταμπλό έχει ανανεωθεί αν και εξακολουθεί να είναι το χαρακτηριστικό του “500”, με τα κουμπιά και τον χώρο πάνω από αυτό να έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και το τιμόνι και τα χειριστήρια. Σημειώστε ακόμη ότι οι πίσω θέσεις, στην έκδοση Lounge μπορεί να είναι διαιρούμενες 50:50 και αναδιπλούμενες.

Τι γίνεται όμως με τα κινητήρια σύνολα; Το ανανεωμένο “500ράκι”, στις δύο εκδόσεις του με βάση το αμάξωμα (κλειστό και κάμπριο), περιλαμβάνει στην γκάμα του τον κινητήρα 0.9 TwinAir (85 ίππων – 90 γρ./χλμ. CO2 & 105 ίππων – 99 γρ./χλμ CO2) και τον 1.2 με τους 69 ίππους. Μετά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμος και ο 1.3 16v Multijet των 95 ίππων που εκπέμπει μόλις 89 γρ./χλμ. CO2 όντας προδιαγραφών Euro 6. Τα μοτέρ συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5 και 6 σχέσεων, όπως και με ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων Dualogic.

Το λανσάρισμα του Fiat 500 facelift στην ελληνική αγορά θα γίνει στα μέσα Σεπτέμβριου 2015 ενώ όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη αναμένονται πρώτα οι βενζινοκίνητες εκδόσεις 1,2 λίτρων με 69 ίππους και 0,9 λίτρων με 85 και 105 ίππους, και στις αρχές του 2016 αναμένεται η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,3 λίτρων 95 ίππων. Η τιμή εκκίνησης θα είναι τα 13.400 ευρώ (12.620 με απόσυρση) για την έκδοση 1,2 λίτρων “POP” 69 ίππων.

Με δεδομένο όμως ότι το πετρελαιοκίνητο 500 το περιμένουμε από τον Ιανουάριο του 2016, η ελληνική αντιπροσωπεία FCA Greece έχει προχωρήσει σε κάποιες σημαντικές προσφορές που αφορούν το υπάρχον μοντέλο σε βενζίνη ή diesel. Ενδεικτικά αναφέρουμε: Fiat 500 POP, 1.2 69 ίππων, από 11.240 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) με εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, ESP και Hill Holder αλλά και Fiat 500 Sport 1.3 MΤJ 95 ίππων, από 13.590 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και με πλούσιο εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων πλευρικά μαρσπιέ, πίσω αεροτομή, 7 αερόσακους, σπορ δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, 15άρες σπορ ζάντες αλουμινίου και πλήρες ηχοσύστημα με bluetooth._Μ.Σαλ.

 

Διαβάσατε για το ανανεωμένο #Fiat500 εδώ:http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysiaseis/odigoyme-fiat-500-faceliftΤώρα, δείτε και το βίντεο…

Posted by 4Troxoi on Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2015

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ