16 Ιουλ 2013

Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla

Πρώτη επαφή με την ενδέκατη γενιά της Corolla, στη διάρκεια της δημοσιογραφικής της παρουσίασης, στο θέρετρο της Majorca στην Ισπανία.

Η νέα Toyota Corolla, που όπως είναι γνωστό έχει δεχθεί έντονες σχεδιαστικές επιρροές από το Furia concept και το νέο Auris, είναι ένα μοντέλο διαφοροποιημένο πλήρως από αυτό που είχαμε συνηθίσει να αποκαλούμε «η τετράθυρη εκδοχή-υπομοντέλο του μικρομεσαίου της ιαπωνικής εταιρείας». Έχει πλέον τον δικό της ανεξάρτητο χαρακτήρα και το μήνυμα που στέλνει, μέσω της εξωτερικής της εμφάνισης, είναι πως έτσι θα πορευτεί και στο μέλλον. Οι διαστάσεις της είναι μεγαλύτερες από το μοντέλο που αντικαθιστά, με το μεταξόνιό της να είναι επίσης αυξημένο κατά 100 χλστ., ενώ παράλληλα το ύψος της είναι χαμηλωμένο κατά 5 χλστ. σε σχέση με εκείνη. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται πλέον στα 452 λίτρα, με τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 92 χλστ.
 
Όλα αυτά έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στα επίπεδα της άνεσης που προσφέρει το αυτοκίνητο, ενώ και η αύξηση του μεταξονίου φαίνεται στο δρόμο. Η νέα γενιά με αεροδυναμικό συντελεστή (Cd) 0,27 έχει αυξημένη επίσης την ποιότητα κύλισης, ενώ και το τιμόνι του αυτοκινήτου με την απόκρισή του είναι σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με τη δέκατη γενιά της Corolla που αντικαθιστά. Επί της ουσίας, πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο, με πολύ βελτιωμένα χαρακτηριστικά και αναβαθμισμένο ρόλο εφ όλης της ύλης.
 
Τα μηχανικά σύνολα που το κινούν μας είναι ήδη γνωστά από την υπόλοιπη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, παρά ταύτα όμως έχουν και αυτά τις δικές τους βελτιώσεις. Βασικός κινητήρας βενζίνης είναι ο 1.33 λίτρων με ισχύ 99 ίππων, η μέση κατανάλωση του οποίου σύμφωνα με την Toyotaφθάνει τα 5, 6 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα ανέρχονται στα 129 γρ./χλμ. Το μοντέλο συνοδεύεται και από τον βενζινοκινητήρα 1.6 Valvetronic, ο οποίος ανέβηκε από τους 129 στους 132 ίππους, η μέση κατανάλωση του οποίου σύμφωνα με την Toyota φθάνει τα 5, 6 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα ανέρχονται στα 130 γρ./χλμ. Ως πετρελαιοκίνητη επιλογή υπάρχει ο 1.4 D-4D των 90 ίππων και των 20,8 χλγμ. ροπής διαθέσιμης από τις 1.800 σ.α.λ., ο οποίος με μέση κατανάλωση τα 3,8 λτ./100 χλμ. εκπέμπει πλέον 99 γρ./χλμ., εντάσσοντας την Corolla στην κατηγορία των αυτοκινήτων που δεν πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων των έξι σχέσεων, με τον 1.6 Valvematic να διαθέτει και κιβώτιο CVT.
 
Στόχος της εταιρείας είναι οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του μοντέλου να φθάσουν τις 90.000 μονάδες το 2014, από τις 70.000 που υπολογίζονται για φέτος και τις 63.500 του 2012.

Η νέα Corolla, που παράγεται σε 16 εργοστάσια σε ολόκληρο τον κόσμο, θα βρίσκεται στη χώρα μας στις αρχές Αυγούστου, με την τιμή της βασικής της έκδοσης (1.33) να ανέρχεται στα 15.000 ευρώ με απόσυρση._Σπ.Χατ.
 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.620 χλστ.
Πλάτος: 1.775 χλστ.
Ύψος: 1.465 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.700 χλστ.

 

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Κανονικός πίνακας";
mso-style-parent:"";
font-size:10.0pt;"Times New Roman","serif";}

Περισσότερες φωτογραφίες:
Δείτε Τιμές και Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Ετικέτες: