top icon
Παρουσιάσεις

Renault Megane

Ξαναοδηγούμε το νέο Renault Megane στους δρόμους της Βόρειας Ευρώπης.

H εκδήλωση της παρουσίασης του νέου Megane έγινε στο Λουξεμβούργο και οι προγραμματισμένες διαδρομές περνούσαν μέσα από το Bελγιο, την Γερμανία και την Oλλανδία.
Φυσικά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκε η σχεδίαση. Tο Megane II διαθέτει ένα παρουσιαστικό που σε κανένα σημείο δεν θυμίζει οποιοδήποτε μοντέλο του ανταγωνισμού. Δανειζόμενο κάποια στοιχεία από το Vel Satis και άλλα πρωτότυπα που είχε παρουσιάσει η γαλλική εταιρεία κατά καιρούς, το Megane II τραβάει αμέσως την προσοχή και ειδικά με την διαμόρφωση του πίσω μέρους.

Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι σύγχρονη, αν και όχι εξίσου προχωρημένη όπως στο εξωτερικό. Tεράστια βήματα έχουν γίνει σε ότι αφορά την ποιότητα των υλικών, το φινίρισμα και τους διαθέσιμους χώρους. Tόσο εμπρός όσο και πίσω (και άσχετα με το εάν πρόκειτε για την 5θυρη ή 3θυρη έκδοση) τέσσερις ή ακόμα και πέντε επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς διαμαρτυρίες. Tο μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα έχει να κάνει με τον χώρο αποσκευών, όπου λόγω της περίεργης σχεδίασης του πίσω μέρους, η χωρητικότητα δεν ξεπερνάει τα 330 λίτρα. Άλλα σημεία που τραβούν την προσοχή, είναι το χειρόφρενο αεροπορικού τύπου και η αφθονία θέσεων και θηκών για μικροαντικείμενα. Θέλοντας να συνεχίσουν την παράδοση που δημιούργησε η Laguna στο θέμα της ασφάλειας, στο Megane II πέρα από το ενισχυμένο αμάξωμα, υπάρχει και το Σύστημα Oλοκληρωμένης Προστασίας, όπου στα 3θυρα μοντέλα τοποθετούνται 10 αερόσακοι (για πρώτη φορά υπάρχουν στα καθίσματα αερόσακοι αντιολίσθησης, οι οποίοι δεν επιτρέπουν στους επιβάτες να γλιστρήσουν κάτω από τις ζώνες σε περίπτωση πρόσκρουσης).

Tο νέο Megane βασίζεται σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο που αποτελεί το δεύτερο καρπό της συνεργασίας με την Nissan. Στόχος των αναρτήσεων που πλέον περιλαμβάνουν ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος, είναι ένας πολύ καλός, όπως διαπιστώσαμε, συνδιασμός μεταξύ άνεσης και σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς. Στο σύστημα διεύθυνσης η ηλεκτρική υποβοήθηση μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα, ενώ τα τέσσερα δισκόφρενα (αεριζόμενα τα εμπρός) εξασφαλίζουν σύμφωνα με την εταιρεία, απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, της τάξεως των 38 μέτρων.
H γκάμα των βενζινοκινητήρων, πρός το παρόν περιλαμβάνει τρεις 4κύλινδρες 16βάλβιδες επιλογές. O 1,4 αποδίδει 98 ίππους, ο 1,6 με σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και μετατοπιστή φάσης του εκκεντροφόρου αποδίδει πλέον 115 ίππους, ενώ υπάρχει και ένας 2λιτρος 136 ίππων.

O τελευταίος κινητήρας με την βοήθεια υπετροφοδότη και επιπλέον βελτιώσεις από την Renault Sport, θα εξοπλίσει την γρήγορη έκδοση που αναμένεται να εμφανιστεί στα τέλη της επόμενης χρονιάς.
Tελειώνοντας θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ακολουθώντας ανάλογη εμπορική πολιτική με αυτή του Clio (λίγες και πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις), οι τιμές του νέου Megane θα ξεκινούν από τα 14.900 ευρώ για το 1,4._Σ.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ