Παρουσιάσεις

Mazda 2: Πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Ελλάδα

Ντεμπούτο στην ελληνική αγορά κάνει το Mazda 2 και μάλιστα με την πανευρωπαϊκή παρουσίασή του να διεξάγεται πέριξ της πρωτεύουσας.

Ως ένδειξη αναγνώρισης της προσπάθειας επανα-λανσαρίσματος της μάρκας στην ελληνική αγορά, η Mazda επέλεξε τη χώρα μας για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Mazda 2, που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Αττική, ξεκινώντας από την κεντρική αντιπροσωπεία, την AutoOne στη Γλυφάδα. Ο μικρότερος εκπρόσωπος της ιαπωνικής φίρμας έχει δεχτεί αισθητικές επεμβάσεις τόσο εκτός όσο και εντός, ακολουθώντας τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά και ποιοτικά πρότυπα του εργοστασίου. Μικρές αλλαγές στη μάσκα, στους προφυλακτήρες και στα φωτιστικά σώματα έχουν φέρει το μικρό “2” πολύ πιο κοντά στο σύγχρονο ύφος των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας, ενώ επιλογές, όπως η χρήση τροχών 16 ιντσών ενισχύουν τη συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα του. Εντός, νέα και με καλύτερη έδραση είναι τα καθίσματα, ενώ τα σκληρά και με καλή συναρμογή πλαστικά του πάνω μέρους του ταμπλό συνδυάζονται με δερμάτινες επιφάνειες στην πρόσοψή του.

Πιο απορροφητικά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στους πίσω θόλους και στην οροφή, ώστε να ενισχυθεί η ηχομόνωση, ενώ στην ανάρτηση έχουν χρησιμοποιηθεί νέα αμορτισέρ και σινεμπλόκ. Ακολούθως, αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πολυμέσων που πλέον υποστηρίζει τις λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto. Σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, η Mazda έχει εντάξει στον εξοπλισμό του “2” προβολείς LED ή/και Adaptive LED Headlights (ALH), Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) με ανίχνευση πεζών, Lane Keep Assist (LAS) και Traffic Sign Recognition (TSR) μαζί με κάμερες 360° και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος.

Από πλευράς κινητήρων, για την αγορά μας προβλέπεται αποκλειστικά ένα δεκαεξαβάλβιδο ατμοσφαιρικό σύνολο Skyactiv-G 1,5 λίτρων, το οποίο συνεπικουρεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Η απόδοσή του ανέρχεται σε 90 ίππους/6.000 σ.α.λ., με τη ροπή να φτάνει τα 148 Nm/4.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, το προδιαγραφών Euro 6d σύνολο που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων χρειάζεται 9,8 δλ. για το “0-100” με την κατανάλωσή του να ανέρχεται σε 5,3 λίτρα.

Στη διαδρομή μας κατά την παρουσίασή του είδαμε και 5,1 λίτρα/100 χλμ. και μάλιστα με το Mazda 2 σε σβέλτο ρυθμό. Σίγουρα πάντως δεν είναι αυτός ο προορισμός του, παρότι είναι αισθητή η αναβαθμισμένη ποιότητα της ανάρτησης, αλλά εκείνος ενός αυτοκινήτου που χάρη στο ελαφρύ τιμόνι του, και τον ακριβέστατο επιλογέα του θα κινηθεί απρόσκοπτα εντός πόλης. Τα 4,065 μ. του μήκους του το “φέρνουν” στην καρδιά των σουπερμίνι όπου θα κληθεί να “αγωνιστεί” από τον επόμενο μήνα, οπότε και η έναρξη της πορείας του στην ελληνική αγορά. Στο αμέσως προσεχές διάστημα αναμένεται και η ανακοίνωση του τιμοκαταλόγου του, ενώ αυτό ου γνωρίζουμε είναι ότι θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου