Το ευρωπαϊκό παρακλάδι της Honda δίνει μια «δεύτερη ευκαιρία» στις μπαταρίες των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων της που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους.

Η Honda Motor Europe ανακοίνωσε σήμερα ότι επεκτείνει τη συνεργασία της με την SNAM (Société Nouvelle d’Affinage des Métaux) προκειμένου να προωθηθεί η βιώσιμη χρήση των συσσωρευτών ενέργειας που έφτασαν στο τέλος του προβλεπόμενου κύκλου ζωής τους. Η πανευρωπαϊκή αυτή δράση προβλέπει ότι η SNAM θα συλλέξει και θα ανακυκλώσει τις μπαταρίες που ολοκλήρωσαν τον πρώτο κύκλο τους στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα της Honda, χρησιμοποιώντας εν συνεχεία του εν λόγω συσσωρευτές, εφόσον κριθούν κατάλληλοι, για την αποθήκευση ενέργειας που προέρχεται από ανανεώσιμες, και επομένως φιλικά προσκείμενες προς το περιβάλλον, πηγές ενέργειας.

Honda

Η Honda και η SNAM συνεργάζονται από το 2013 με στόχο τον «εντοπισμό» αλλά και την απόρριψη, σύμφωνα με τα αυστηρά περιβαλλοντικά πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των μπαταριών που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους. Όπως είναι προφανές, με την σημερινή επέκταση της συνεργασίας των δύο μερών, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου και νικελίου υδριδίου μετάλλου (NiMH) που θα συλλέγονται από το δίκτυο αντιπροσώπων της Honda και τις εξουσιοδοτημένες εγκαταστάσεις της σε 22 χώρες, θα «αναλύονται» από την SNAM προκειμένου να εκτιμηθεί ποιες από αυτές μπορούν να τοποθετηθούν για χρήση σε οικιακές και βιομηχανικές εφαρμογές.  

Honda

Στην περίπτωση πως τα στοιχεία της μπαταρίας είναι κατεστραμμένα - και κατ' επέκταση ακατάλληλες για χρήση σε εφαρμογές «δεύτερου κύκλου» - υλικά όπως το κοβάλτιο και το λίθιο θα μπορούν να εξαχθούν, χρησιμοποιώντας τεχνικές υδρομεταλλουργίας. Τα εν λόγω υλικά, όπως είναι φυσικό, μπορούν στη συνέχεια να επαναχρησιμοποιηθούν στην παραγωγή νέων μπαταριών, την ώρα που άλλα, όπως ο χαλκός και διάφορα πλαστικά μέρη, θα ανακυκλώνονται.

Honda

Όπως ανακοίνωσε η Honda Motor Europe, οι επίσημοι έμποροι μπορούν οι ίδιοι να ζητήσουν τη συλλογή, επεξεργασία και ανακύκλωση των εν λόγω μπαταριών στο τέλος του κύκλου ζωής τους χρησιμοποιώντας την ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα της SNAM. Η όλη δράση αφορά τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία μονάφων κίνησης σε υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα και όχι τους μικρότερους συσσωρευτές ενέργειας που χρησιμοποιούνται στα συμβατικά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά