Η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στον τομέα των μεταφορών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, απομακρύνει τη Γερμανία από τους στόχους που έχει θέσει για το 2020.

 

Πιο συγκεκριμένα, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Περιβάλλοντος της χώρας ανακοίνωσε πως οι εκπομπές του 2016 ανήλθαν στους 909 εκατομμύρια τόνους ισοδυνάμου διοξειδίου του άνθρακα, παρουσιάζοντας άνοδο κατά 2,6 εκατομμύρια τόνους από το 2015. Οι εκπομπές του τομέα των μεταφορών έφτασαν τα 167 εκατομμύρια τόνους, εξαιτίας της αύξησης των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, αλλά και του αυξημένου αριθμού των ιδιωτικών βαρέων οχημάτων. Με δεδομένο ότι η Γερμανία έχει υπολογίσει πως το 2030 το μέγεθος αυτό δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια τόνους, παρουσιάζεται μια επιτακτική ανάγκη βελτίωσης της ποσόστωσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με ταυτόχρονη μείωση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων.

Παρά το γεγονός ότι η Γερμανία έχει μειώσει τις εκπομπές της κατά 27,3% σε σύγκριση το 1990, είναι φανερό πως δεν θα κατορθώσει να ανεβάσει το ποσοστό αυτό στο 40% μέχρι το 2020. Επομένως, θα χρειαστεί αναθεώρηση σε χαμηλότερο στόχο.

 

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά