15/11/18 15:11

B M W Χ 3 2.0D,ΓΝΩΜΕΣ

Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις

B M W Χ 3 2.0D,ΓΝΩΜΕΣ

Δημοσίευσηαπό GTZ » 02/02/06 12:25

Είμαι κάτοικος επαρχίας κάτοχος Laguna 2.0t κοντά στα 190ps (πειραγμένη κάπως :D ).
Εχω κι ενα GolfV 1.4 75PS.
Σκέφτομαι να δώσω το Golf και να πάρω τη X3 2.0D 150ps 330 Nm.
Πάω αρκετές εκδρομές στα βουνά,κάνω και λίγο σκι με τα πιτσιρίκια.
Για καθημερινό αυτοκίνητο θα έχω τη Χ3.Πρόβλημα πάρκιν δεν έχω και δεν τίθεται θέμα μεγέθους με τη Χ3.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ποιότητα του πετρελαίου στην Ελλάδα και η σκληρότητα της ανάρτησης που λένε όλοι,ιδίως στην έκδοση sportive...
Για το μοτέρ δεν τίθεται θέμα:
0-100 10,2",80-120 με 5η 8,2" και με 6η 10.3"
Ροπη λοιπόν απο το ρελαντί αλλά και αξιοπρεπής (για SUV) Vmax=198km/h.
Αυτονομία έως και 800 χλμ :o με 67 λίτρα πετρέλαιο μου είπε κάποιος...
Το αυτοκίνητο μου αρέσει,απλά σκέφτομαι αυτά τα δυό πραγματάκια (άνεση-ποιότητα πετρελαίου).
Test drive δεν υπάρχει στον τόπο μου για να δω την ανάρτηση,οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να πάρω την έκδοση sportive ή να πάρω την exclusive (πιο ακριβή) με πιό μαλακή ανάρτηση και ψηλότερο προφίλ ελαστικών.
Πως τη βλέπετε την περίπτωση;;;
Any comments?
Τελευταία επεξεργασία από GTZ και 01/04/06 0:47, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
GTZ (GEORGE)
Laguna 2.0Τ initiale 282Hp,430Νm
X3 2.0D Exclusive 195ps,412Nm
Άβαταρ μέλους
GTZ
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 28/01/03 12:46
Last Visit: 19/01/17 23:43

Δημοσίευσηαπό bebes » 02/02/06 12:36

Ψάξε για τεστ ντραιβ!
Η αγορά είναι πολύ σημαντική για να βασιστείς στο τι θα σου πω εγώ ή κάποιος άλλος, μια που ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια για άνεση :wink:
Αυτοκίνητο για τεστ έχει στη Θεσσαλονίκη ο Αδαμίδης και νομίζω και στη Λάρισα.
Αν στείλεις ένα mail στη BMW μάλλοςν θα στο κανονίσει με τον κοντινότερο σε σένα έμπορο.
Για το πετρέλαιο το σταυρό σου και προσοχή να γεμίζεις απο συγκεκριμένα βενζινάδικα.
Ρώτα τους επαγγελματίες της περιοχής σου (Αυτοί με τα καινούρια ΜΒ CDI μπορεί να ξέρουν καλύτερα γιατί οι τρόμπες τους είναι πιο ευαίσθητες)
Καλή τύχη :wink:
ΕικόναΕικόνα[/url]
“…Όταν κλέβεις το κράτος είναι φοροδιαφυγή.
Όταν σε κλέβει το κράτος είναι...νομοσχέδιο

Για τις διακοπες μας φέτος προωθούμαστε υποχρεωτικά στο πρακτορείο ταξιδίων που μας στέλνει διακοπές στα σπίτια μας ,

ΕΝΦΙΑ ΤΟΥΡΣ

Άβαταρ μέλους
bebes
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4134
Εγγραφή: 11/05/05 7:38
Last Visit: 09/11/18 8:50
Τοποθεσία: Πάνω στο ...αγούρι του ΔΝΤ

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 02/02/06 12:40

Φίλος που αγόρασε την X3 με την σπορ ανάρτηση έχοντας προηγουμένως δοκιμάσει με και χωρίς σε πολλαπλά test drives ισχυρίζεται ότι πρόκειται για μύθο και ότι είναι πολύ άνετο.... (πριν είχε 325). Αυτά στην Αμερική όμως...
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να δώσεις τόσα λεφτά? Δεν βολεύεσαι πχ με το νέο RAV4 diesel που μάλλον ικανοποιεί τις ανάγκες σου με αρκετά χιλιάρικά λιγότερα σε τιμή αγοράς αλλά υποπτεύομαι και οικονομικότερο σε έξοδα συντήρησης, κατανάλωσης (και μόνο λόγω 200 κιλών λιγότερων) κλπ.
Νομίζω το πρόβλημα με το diesel είναι υπαρκτό (ιδίως για τους σύγχρονους πετρελειοκινητήρες) αλλά όχι ανυπέρβλητο....
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12487
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 22/10/18 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Re: BMW Χ3 2.0D,ΓΝΩΜΕΣ

Δημοσίευσηαπό meco » 02/02/06 12:46

GTZ έγραψε:Είμαι κάτοικος επαρχίας κάτοχος Laguna 2.0t κοντά στα 190ps (πειραγμένη κάπως :D ).
Εχω κι ενα GolfV 1.4 75PS.
Σκέφτομαι να δώσω το Golf και να πάρω τη X3 2.0D 150ps 330 Nm.
Πάω αρκετές εκδρομές στα βουνά,κάνω και λίγο σκι με τα πιτσιρίκια.
Για καθημερινό αυτοκίνητο θα έχω τη Χ3.Πρόβλημα πάρκιν δεν έχω και δεν τίθεται θέμα μεγέθους με τη Χ3.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ποιότητα του πετρελαίου στην Ελλάδα και η σκληρότητα της ανάρτησης που λένε όλοι,ιδίως στην έκδοση sportive...
Για το μοτέρ δεν τίθεται θέμα:
0-100 10,2",80-120 με 5η 8,2" και με 6η 10.3"
Ροπη λοιπόν απο το ρελαντί αλλά και αξιοπρεπής (για SUV) Vmax=198km/h.

Οι δουλειές πάνε καλά ε? :P :P
Γιατί θέλεις ειδικά X3??? Δεν κοιτάς καλύτερα το new RAV4 ή το GV?

Mε το πετρέλαιο πάντως, αν έχω σωστές πληροφορίες, θα το μετανιώσεις.
2 γνωστοί που είχαν πετρελαιοκίνητα 4κίνητα τα έδωσαν και πήραν βενζινοκίνητα. Ο λόγος κυρίως ήταν η κατανάλωση, που μέσα στην πόλη ξεπερνούσε τους βενζινοκινητήρες και επιπλεόν δεν έγραφαν τόσα χιλιόμετρα σε ένα χρόνο για να κάνουν απόσβεση από αυτά. Σύμφωνα με αυτούς πάντα, έπρεπε να γράφουν τουλάχιστον 30Κ χλμ μέσα σε ένα χρόνο για να τους συμφέρει. Με αντλίες δνε είχαν τέτοια προβλήματα αλλά πρόσεχαν πάντα πολύ από πού έβαζαν καύσιμο.
Προσωπική άποψη ΔΕΝ ΕΧΩ, σου μεταφέρω απλά λεγόμενα πρώην κατόχων.
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6172
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 08/11/18 10:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό IKE » 02/02/06 14:32

Aπ'όσο είδα έχει 40χιλ η 2.0, 45χιλ η 2.0d και 50χιλ η 2.5.

Αν έχεις αμφιβολίες για το πετρέλαιο κλπ καλύτερα πάρε αναλόγως χρημάτων μια απο τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Υπάρχει βέβαια διαφορά στην κατανάλωση αλλα δε νομίζω να είναι τεράστια και στην περίπτωση του 2,5 οι επιδόσεις είναι σε άλλο επίπεδο.
IKE
 

Δημοσίευσηαπό TAGHeuer » 02/02/06 14:55

Την 3.0τρη που οδηγησα στη Θεσσαλονίκη ενος κολητου μου το Νοέμβρη που μας πέρασε εντυπωσιάστηκα !!! :D
Παρόλο που εμφανισιακά δε μου γεμιζει το μάτι (καθαρά προσωπική αποψη)
το αμάξι σε συμπεριφορά είναι καταπληκτικό. (και μάλιστα έτυχε να έχει αυτό το ψιλόβροχο της Θεσσ/κης με απειρη γλύτσα στους δρόμους...)
Βεβαια ήταν τιγκα στα ηλεκρονικά... :roll:
Τι να πω, πολύ καλό (τουλάχιστο το 3.0) :wink:
Και βέβαια χρήση για χιόνια ή βατούς χωματόδρομους (πολύ βατούς... 8) )
Άβαταρ μέλους
TAGHeuer
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 11/04/03 13:00
Last Visit: 22/03/10 11:53

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 02/02/06 17:32

Go for it! Χτες είχα μια κουβέντα με ντόπιο που έχει Cherokee Diesel και την κατανάλωσή του τη βλέπει το ΜΧ μου μόνο όταν κοιμάμαι. Η καλύτερη επιλογή για τέτοια οχήματα είναι το πετρέλαιο. Αφού θα έχεις και τη Laguna για γκάζι, τότε δεν έχεις λόγο να το σκέφτεσαι δεύτερη φορά.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7111
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 11/11/18 10:19
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Δημοσίευσηαπό dr.spiderman » 02/02/06 18:21

παρε την diesel,εξαλλου σε ενα τζιπ η ροπη μετραει,και με οσα γραφεις για τη χρηση που θελεις νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη...το να βρεις το λιγοτερο κακο ντιζελ,ειναι ευκολο,ρωτα ταξι η νταλικερη.σαν αμαξι,ειναι ωραιο,παει μια χαρα,εχει ρεπριζ πολυ καλες,εχει μουρη, και σαν αναρτηση αν και δεν το εχω οδηγησει,δεν νομιζω η bmw να εκανε τη χαζομαρα να το κανει να κοπαναει.δεν συμφωνω με την επιλογη sport εκδοσης..ειναι εκτος δρομου,εκμεταλλευσου στο μεγιστο το ειδος του...τι νοημα εχει η σπορ αναρτηση σε ενα εκτος δρομου?αντε και καλοριζικη!
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
dr.spiderman
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 03/12/05 12:38
Last Visit: 22/05/16 18:25
Τοποθεσία: Θεσ/κη - Βολος

Δημοσίευσηαπό GTZ » 03/02/06 1:50

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας...
Τελικά οδήγησα σήμερα την 3λιτρη βενζινοκίνητη σε έκδοση sportive με τις 18ρες ζάντες...ενός φίλου,φίλου μου:
Ενθουσιάστηκα!
Εκπληκτικό κράτημα και μοτέρ που ζωγραφίζει ψηλά.
Η ανάρτηση είναι σφιχτή,αλλά δεν κατάλαβα κοπάνημα.
Δεν γέρνει,δεν βουτάει.
Οι ρερπρίζ της είναι πολύ καλές και αν δεί κανείς τις ανακοινώσεις της BMW,η 2.0d υπολείπεται μόλις κατά 0,4" και 0,3"της 3.0i στη διαδικασία 80-120 με 5η και 6η αντίστοιχα....
Κατά 99% το παραγγέλνω τις επόμενες μέρες και μάλλον θα προτιμήσω την exclusive που έχει τα πάντα απο εξοπλισμό... :D

p.s.
Kρίμα που οι 4τροχοί αγνοούν και αδιαφορούν ουσιαστικά για πραγματοποίηση τεστ με μοντέλα ντήζελ...
Η επαρχία είναι πληθυσμιακά η άλλη μισή Ελλάδα και ο κόσμος της ενδιαφέρεται ζωηρά για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα,αλλά δυστυχώς οι παρουσιάσεις και τα τεστ τέτοιων αυτοκινήτων είναι σε εβρυικό ακόμη στάδιο...
Κρίμα!
GTZ (GEORGE)
Laguna 2.0Τ initiale 282Hp,430Νm
X3 2.0D Exclusive 195ps,412Nm
Άβαταρ μέλους
GTZ
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 28/01/03 12:46
Last Visit: 19/01/17 23:43

Δημοσίευσηαπό TAGHeuer » 03/02/06 9:57

ΜΠΡΑΒΟ GTZ !!!

Καλή η επιλογή σου. Αντε καλορίζικη να είναι! :D :D
Ζηλεύουμε εμεις οι Αθηναίοι :cry: που δεν έχουμε την επιλογή για ντήζελ :evil:
Ελπίζουμε όμως ..... :roll:
Όντως τα περιοδικά ελεχιστες φορές κάνουν τεστ σε ντήζελ, βέβαια φταίνε νομίζω περισσότερο οι αντ/πίες που δεν τους τα φαίρνουν για τεστ. :x
Άβαταρ μέλους
TAGHeuer
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 11/04/03 13:00
Last Visit: 22/03/10 11:53

Δημοσίευσηαπό face » 03/02/06 11:07

TAGHeuer έγραψε:ΜΠΡΑΒΟ GTZ !!!

Καλή η επιλογή σου. Αντε καλορίζικη να είναι! :D :D
Ζηλεύουμε εμεις οι Αθηναίοι :cry: που δεν έχουμε την επιλογή για ντήζελ :evil:
Ελπίζουμε όμως ..... :roll:
Όντως τα περιοδικά ελεχιστες φορές κάνουν τεστ σε ντήζελ, βέβαια φταίνε νομίζω περισσότερο οι αντ/πίες που δεν τους τα φαίρνουν για τεστ. :x


ποιός φαντάζοταν παλιά ότι θα λέγαμε κάτι τέτοιο....

:)

το κακό είναι ότι δυστυχώς δεν εχουμε ακόμα τα κατάλληλα καυσιμα...

στο stilo πχ υπάρχει ένας 1,9tdi me 140ps kai ροπη στο θεό που έχει κορυφαίες επιδώσεις...όταν το συζητούσα με ένα αντιπρόπωπο και του έλεγα αν μπορούμε να φερουμε κατι τέτοιο, μου έλεγε να ρωτήσω την fiat αν έχει προγραμμα για τα πετρέλαιά μας και κάτι τέτοια....

δεν ξέρω βέβαια αν ισχύει γιατι μου φάνηκε περίεργο..

το ίδιο έχω ακούσει και τα octacia taxi.....γνωρίζει κάποιος καλύτερα..?
Fiat Stilo Abarth 2.4 20v Selespeed
Fiat Barchetta
Άβαταρ μέλους
face
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 671
Εγγραφή: 05/08/05 9:17
Last Visit: 11/06/12 10:42
Τοποθεσία: Βόλος;

Δημοσίευσηαπό TAGHeuer » 03/02/06 11:17

:D :D :D

H Τoyota δεν εισάγει το νέο RAV4 με το καλό ντήζελ των 17τόσο HP, γιατί θέλει πολύ καλό καύσιμο (πετρελαιο), το οποίο βέβαια δε υπάρχει στην Ελλάδα..... :cry:
Ετσι λοιπόν φαίρνει τον μικρό πετρελαιοκινητήρα με τα 136 HP.

Tέλως πάντων, νομίζω οτι θα βγούμε εκτός θεματος. :roll:
Άβαταρ μέλους
TAGHeuer
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 11/04/03 13:00
Last Visit: 22/03/10 11:53

Δημοσίευσηαπό GTZ » 03/02/06 12:24

Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές...
Παράδοση γύρω στο Μάιο αλλά δεν πειράζει...
Μένει τώρα να πουλήσω το Golf V,αν και δεν νομίζω να δυσκολευτώ!
GTZ (GEORGE)
Laguna 2.0Τ initiale 282Hp,430Νm
X3 2.0D Exclusive 195ps,412Nm
Άβαταρ μέλους
GTZ
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 28/01/03 12:46
Last Visit: 19/01/17 23:43

Δημοσίευσηαπό meco » 03/02/06 12:29

GTZ έγραψε:Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές...
Παράδοση γύρω στο Μάιο αλλά δεν πειράζει...
Μένει τώρα να πουλήσω το Golf V,αν και δεν νομίζω να δυσκολευτώ!

Κομμάτι, κομμάτι θα το πουλήσεις??? :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=16485
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6172
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 08/11/18 10:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 03/02/06 12:32

Άντε με το καλό κι από μένα. Πραγματικά πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο. Σε ζηλεύω :lol: ...
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7111
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 11/11/18 10:19
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Επόμενο

Επιστροφή στο Εκτός Δρόμου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες