17/11/18 11:18

Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 11/02/16 15:06

Σε ευχαριστω Syncro για τον χρονο σου! Πολυτιμα οσα εγραψες και δεν γνωριζα σχεδον τπτ. Το μονο που γνωριζα ηταν οτι τα turbo εκεινων των εποχων οπως και τα σχετικα νεοτερα οπως του Punto GT ειχαν το lag στις χαμηλες στροφες κατι που εκανε την οδηγηση λιγοτερο φιλικη, ειδικα στην πολη. Σε αντιθεση με τον μηχανικο υπερσυμπιεστη που δουλευει απο το ρελαντι γιατι αν δεν κανω λαθος παιρνει κινηση απο τον στροφαλο. Και πραγματι. Θα μπορουσε η VW να βαλει τον τουρμπο της Audi. Αλλα οι λογοι που αναφερεις οντως θα κουραζαν εναν οδηγο.
Κριμα που ελλειψη ενημερωσης - εμπειριας απο το εργοστασιο σχετικα με την συντηρηση του υπερσυμπιεστη στα 100.000χλμ το εκανε "αναξιοπιστο" χωρις ομως να ειναι στην ουσια. Μου φαινεται οτι ο μηχανικος υπερσυμπιεστης χρησιμοποιηθηκε ευρεων στην Αμερικη.
3η γενια το Passat! Το θυμαμαι πιτσιρικας που το εβλεπα στην γειτονια, το ειχε γειτονας, μου αρεσε πολυ. Αλλα εκεινα τα χρονια δεν ξερω αν ηρθε στην Ελλαδα σε G60. Θυμαμαι στο Mega (μπορει να γελασουν μερικοι) που ο Μικρουτσικο στο Μεγαλο Παζαρι εδεινε δωρο τα Polo G40 που ηταν γρηγορα. Κοιτουσα στα περιοδικα της εποχης, ειχαν 0-100 (πιτσιρικας τα 0-100 κοιτουσα μονο) σε κατων απο 10 δευτερα! Για τοτε ηταν μεγαλη υποθεση. Οπως θυμαμαι και το Quattro με την τετρακινηση που στα χωματινα ραλι κεντουσε!! Αν δεν κανω λαθος πρωτη η Audi χρησιμοποιησε 4κινηση στα ραλι και τα Quattro με το κυαλι ο ανταγωνισμο τα εβλεπε. Ειχε και μια ομορφουλα οδηγο, μια Γαλλιδα. Ηταν μια μελαχροινη (σγουρομαλλα αν την θυμαμαι καλα). Φοβερο για την εποχη αμαξι.
:)
Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 11/02/16 15:28

Syncro for ever έγραψε:3) H εικόνα με ημερομηνίες, μοντέλα, g40, g60, πλήρης, ελπίζω.

Εικόνα

Οι κινητήρες αυτοί, σε θέματα αξιοπιστίας, δεν μπορούν να συγκριθούν με τους πολύ μετέπειτα TSI, που έχουν και στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και μηχανικό υπερσυμπιεστή. Οι πρώτοι είναι κατασκευές προ του 2.000 και οι δεύτεροι μετά. Για τους γνώστες περί VAG, αυτό εξηγεί πολλά.

Επίσης οι 16βάλβιδοι, σε θέματα αντοχής, είτε με είτε χωρίς g60, δεν μπορούν να συγκριθούν με τους οκταβάλβιδους, με g60, (για χωρίς δεν ξέρω), που συμβαίνει να είναι, (ίσως), ο κινητήρας βενζίνης VAG με την μεγαλύτερη αντοχή όλων των εποχών κινητήρων βενζίνης VAG, κατασκευασμένος σαν κινητήρας τανκ, και με περιφερειακά άριστης ποιότητας.

4)Ο VR6 είναι μικρότερης αντοχής και πολύ βαρύτερος κινητήρας σε σχέση με τον g60, (περίπου 170 kgr. έναντι 120 kgr.), για την ίδια ιπποδύναμη. (Μετράω τσιπαρισμένο τον g60). Έχει, βέβαια, βελούδινη λειτουργία, ενώ o g60, παρ' όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί, (π.χ. τροχαλία με harmonic balancer στον στρόφαλο), έχει το πιο άγριο δούλεμα ενός τετρακύλινδρου.

g60 harmonic balancer
[img]http://www.bar-tek-tuning.com/cosmoshop/pix/a/n/1341395979-23659.jpg][/img]

Σε μία επί πλέον προσπάθεια εξάλειψης των κραδασμών, το b35i Passat, εκτός από υδραυλικές βάσεις κινητήρα, διαθέτει και αμορτισέρ εξάλειψης κραδασμών!

Ιδού:

Εικόνα

Δεν το ηξερα για G60 16vαλβιδο. Ειχε μιλαμε χρονια πριν, καμια 10ετια και βαλε, ενα παλικαρι στην Αθηνα, δεν ξερω επιθετο, για ενα διαστημα τα ειπαμε απο το MIRC, τον λεγανε Σπυρο, με ενα σκουρο ΜΚΙΙ και το ειχε κανει γρηγορο και απο αυτον ειχα μαθει πως οι G60 ηταν 8v. Ειχε και λευκο σαλονι μου φαινεται το αμαξι χωρις ομως το κλασικο διπλοφαναρο. Πρεπει να ηταν γνωστος τοτε στην Αθηνα.
Για τους 1.8 8v μου ειχαν πει δυο παλικαρια που ο ενας ειχε παρει το GTI MKII με τον 8v και ο αλλος με τον 16v. Ο ενας 400.000 χλμ εκανε με τον 8v και προβλημα κανενα. Ενταξει καμια αντλια νερου. Δλδ τα προγραμματισμενα. Ουτε φλαντζα κεφαλης δεν ειχε καψει τπτ. Σκυλι το αμαξι. Ο αλλος με τον 16v που πηγαινε για την εποχη του, γρηγορα, ειχε προβληματα, παραπονα για διαφορα. Ο Γερμανος αντιπαλος της εποχης ηταν το Καντετ το GSI. Μετα το Astra GSI. Αιωνια ας πουμε κοντρα της εποχης. Ποιο ειναι καλυτερο κλπ. Για εμενα ο πρωτοδιδαξασας απο το Golf Mk1. H VW.
Αλλα για το Golf MK1 ειχα μιλησει με εναν παπου τοτε (γυρω στο 1994), συνταξιουχος απο εργοστασιο της VW, μου ειχε πει, σκυλι το αμαξι, αλλα ειχε προβλημα το Mk1 με την λαμαρινα, σκουριαζε ευκολα, γρηγορα, δεν ειχε καλη αντισκωριακη προστασια τεσπα. Το οποιο προβλημα το διορθωσανε στο Mk2.
Για τον VR6 ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο που εγραφε για φτιαξηματα κλπ, πως ηταν ας πουμε ο αγαπημενος οσων θελανε να κανουν γρηγορο το Golfακι τους.
Στο Golf IV οταν ειχε βγει, δεν θυμαμαι το ονομα του ηταν Φιλανδος, Ολανδος απο Van θυμαμαι αρχιζε το ονομα. Αυτος ειχε παρει ενα Golf IV εβαλε Audi 2lτρο; και τον πουσαρισε σε αυτον τον κορμο και τον πηγε στα 1000hp. 1000αλογα για τοτε, ηταν νουμερο μεγαλο. Το αμαξι 4κινητο, ανοιγματα τρομερα, σε βιντεακια το εβλεπα να το ανοιγει και να καθεται πισω η αναρτηση απο το ζορι του τραβγηγματος. Ηταν μαυρου χρωματος, εξατμισεις και στα πλαγια και μου ειπαν οτι το ειχε φερει σε εκθεση και στην Αθηνα ο τυπος αυτος. Δεν μπορεσα ομως να βρω βιντεακι του....
Και αμορτισερ εκτος απο τις υδραυλικες βασεις; Μονον για τις υδραυλικες βασεις ξερω γενικα στα αυτοκινητα. Για αμορτισερ δεν το γνωριζα!
Τελευταία επεξεργασία από Sbr και 11/02/16 15:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 11/02/16 15:33

Sbr έγραψε: Οπως θυμαμαι και το Quattro με την τετρακινηση που στα χωματινα ραλι κεντουσε!! Αν δεν κανω λαθος πρωτη η Audi χρησιμοποιησε 4κινηση στα ραλι και τα Quattro με το κυαλι ο ανταγωνισμο τα εβλεπε. Ειχε και μια ομορφουλα οδηγο, μια Γαλλιδα. Ηταν μια μελαχροινη (σγουρομαλλα αν την θυμαμαι καλα). Φοβερο για την εποχη αμαξι.
:)


AUDI QUATTRO-Michèle Mouton
Εικόνα
(Από την ιστορία της αυτοκίνησης και των αγώνων).
Τελευταία επεξεργασία από Syncro for ever και 11/02/16 17:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 11/02/16 15:38

[
Τελευταία επεξεργασία από Syncro for ever και 15/07/16 14:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 11/02/16 23:06

Ναι Syncro αυτη ηταν! Και εγω σε ευχαριστω φιλε για ολα :)
Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 12/02/16 6:47

Βρηκα τον τυπο που σου ελεγα. Αυτο ειναι το Mk4 λεει καποια τεχνικα κλπ.

Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 12/02/16 10:22

:
Τελευταία επεξεργασία από Syncro for ever και 15/07/16 14:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 12/02/16 13:18

Syncro for ever έγραψε:Καλό αλλά άσχετο.

:lol:

:lol: Βγηκα εκτος δρομου.
Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 12/02/16 21:13

[
Τελευταία επεξεργασία από Syncro for ever και 15/07/16 14:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 12/02/16 23:21

Ενα ειχα πετυχει σε βενζιναδικο. Δεν εχω δει ποτε βιντεακι. Ειναι ομορφο και το country. Δεν ξερω αν φοραει την ιδια τετρακινηση με το Golf II Rallye. Οπως επισης δεν ξερω αν το τριακτινο τιμονι το ειχαν και στις εκδοσεις μονον για δρομο. Εκει θυμαμαι ειχαν 4κτινο τιμονι. Ωραιο το country θα ηταν αν του εβαζαν εκτος απο τους απλους προφυλακτηρες και τους προφυλακτηρες του manhatan. Που ηταν πλαστικοι μεχρι κατω. Το κανανε να δειχνει ακομη ποιο ωραιο. Δεν ξερω ομως αν ειναι πρακτικοι για την Country εκδοση. Το προβολακια Hella κλασικα. Αυτο βγηκε το 1990 υπερηψομενο Golf 4x4 και οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες απο οσο ξερω τελευταια κανουν το ιδιο. Οι ζαντες του country πηγαν να με ψαρωσουν απο μακρια οταν τις εδειχνε. Νομιζα πως ηταν οι ATS, αλλα δεν ειναι. Μαλλον ειναι εργοστασιακες τις VW στο βιντεο. Ομορφες ζαντες, για τοτε δλδ. Οπως και οι bbs του πηγαιναν στις street εκδοσεις. Διδασκε η VW εκεινα τα χρονια. Και η Audi.
Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 13/02/16 0:40

[
Τελευταία επεξεργασία από Syncro for ever και 15/07/16 14:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Sbr » 13/02/16 0:44

Thnx Syncro :)
Call me Steve
Blood for Blood
Buddha
Άβαταρ μέλους
Sbr
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: 15/06/15 14:58
Last Visit: 21/03/16 22:07

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 13/02/16 1:01

Kαι εδώ κάτι κυριολεκτικά μοναδικό:

Passat b35i Syncro Country

Εικόνα

Εικόνα


Bολτίτσα.









:lol:
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 18/02/16 1:41

Συχνή αντίδραση από την μη αναγνωρισιμότητα του αυτοκινήτου και του εμβλήματος "SYNCRO", η έκπληξη στην δήλωση ότι πρόκειται για τετρακίνητο.

Αντιγράφω/μεταφράζω από το Αγγλικό site "VW SYNCRO.UK", ανάλογο περιστατικό, από συμμετοχή κατόχου σε αγώνες dragster:

"Το ένα που έρχεται στο μυαλό μου είναι, όταν ήμουν στο GTi Διεθνές πριν από λίγα χρόνια. Σκέφτηκα ότι θα τρέξει το Syncro κάτω από το 1/4 μίλι. Πήρα το εισιτήριό μου και στη συνέχεια πήγα στην ουρά για την πρώτη μου προσπάθεια. Ο μάγκας έρχεται και παίρνει το εισιτήριό μου, γράφει τον αριθμό μου στο πίσω μέρος, και, στη συνέχεια, με βάζει σε τάξη 2WD.

- "Με συγχωρείτε! Με έχετε βάλει στην κατηγορία 2WD. Αυτό το αυτοκίνητο είναι 4WD..."
-"4WD ?? Είστε σίγουρος;"
-". Ναι φίλε έχω δει τον άξονα κάτω από το αυτοκίνητο. Αν θα παραμείνει στην κατηγορία 2WD, θα είναι εξαπάτηση."

Σκέφτηκα ότι αυτό θα τελειώσει το θέμα. Έχω δηλώσει ότι το αυτοκίνητο είναι 4wd και πώς ξέρω ..... αλλά όχι, δεν με πιστεύει!!! Καλεί τον συνάδελφό του και έχουν μια μικρή συνομιλία από απόσταση ακοής. Ο Dave τότε έρχεται να μου μιλήσει ...

Ο Dave: "Έίναι 4WD είναι αυτό;
-: "Ναι"
Ο Dave:. "Ω ok. Ποιός το έφτιαξε έτσι;"
-: "Η VW πίσω στο 1991, όταν το κατασκεύασε ...."
http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/t ... IC_ID=1760

Εικόνα

:lol:
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

Re: Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)

Δημοσίευσηαπό Syncro for ever » 21/03/16 13:13

Aσυνήθιστο!
Syncro fever
Syncro for ever
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 907
Εγγραφή: 04/05/15 20:09
Last Visit: 07/12/17 18:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εκτός Δρόμου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες