19/07/18 19:07

BMW X1 2016

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό VAGKIRK » 03/01/18 23:16

riverael1 έγραψε:Το σωστο θα ηταν να ειχαν ολα τα αμαξια κοφτη στα 130. Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.
Στα 30 χλμ θα ήταν ακόμη καλύτερα λέω εγω, μηδενικές πιθανότητες ατυχημάτων και τραυματισμών.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
VAGKIRK
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 27/11/16 20:35
Last Visit: 16/07/18 23:01

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό axel12p » 03/01/18 23:45

Μη "κολλάτε" στην ταχύτητα ως απόλυτο νούμερο. Προφανώς τα 180 ή 200 ακούγονται (και είναι) αρκετά, αλλά η παρατήρηση μου ήταν ότι με ένα δυνατό αυτοκίνητο θα πας γρηγορότερα παντού. Στον επαρχιακό που με το 1,5 θα πήγαινες με 100 με το δίλιτρο θα πας με 120. Όχι γιατί θέλεις να τρέξεις, αλλά γιατί θα σου δίνει την ίδια ακριβώς αίσθηση που σου δίνει το 1.5 όταν πάει με 100!

Όσο για τους αυτοκινητόδρομους, κάθε αυτοκίνητο έχει μια ιδανική ταχύτητα ταξιδιού, την χρυσή τομή δηλαδή ταχύτητας και άνετου ταξιδιού, χωρίς ζόρισμα του κινητήρα και χωρίς υπερβολικό θόρυβο. Στο 1.5 QQ για παράδειγμα, αυτή είναι γύρω στα 150, όπου ο κινητήρας με 6ή είναι γύρω στις 3000σαλ. Παραπάνω αυξάνει ο θορυβος (κινητήρα και αεροδυναμικός), ενώ χαμηλότερα νιώθεις ότι πηγαίνεις σχετικά αργά. Προφανώς σε ένα δυνατότερο και πιο ποιοτικό αυτοκίνητο όπως η Χ1, η ταχύτητα αυτή είναι μεγαλύτερη. Απλά εκεί μετά μπαίνει η λογική τις περισσότερες φορές και φροντίζεις να πας με πιο λογικές ταχύτητες.
Άβαταρ μέλους
axel12p
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 07/01/03 15:38
Last Visit: 16/07/18 9:27

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό Vasilis Constructor » 04/01/18 0:16

Καλησπέρα σε όλους και απολογούμαι που έχω κυριολεκτικά εξαφανιστεί! Έχω πέσει με τα μούτρα στο Χ1 φόρουμ και έχω χαθεί απο εδώ.
Τέλος πάντων, στο θέμα που συζητάτε, η άποψή μου είναι η εξής. Ποτέ δεν κάνουμε ταρζανιές με συνεπιβάτη. Πόσο περισσότερο όταν πρόκειται για τα παιδιά μας, τα αγγελούδια μας. Όταν είμαστε μόνοι μας, ας κάνουμε ότι τρέλα θέλουμε. Όσο το ζυγίζει ο καθένας μας δηλ. Εγώ έχω πιάσει άπειρες φορές τελική με ότι αμάξι κ να είχα. Μέχρι που έγινα πατέρας! Μετά, το μαγικό πατρικό φίλτρο δεν με αφήνει να κάνω χαζομάρες μεγάλης κλίμακας. Τρέχω καθημερινά με τη Χ1 μου, αλλα εντός ορίων. Τον Emperor τον καταλαβαίνω απολύτως. Το έκανε, το χάρηκε εκείνη τη στιγμή, αλλα ήδη είμαι σίγουρος οτι το έχει μετανιώσει. Οπότε ας ξεκολλήσουμε με αυτό. Επίσης είμαι 100% βέβαιος οτι άν γίνει η στραβή με πάνω απο 150 χλμ/ώρα, ότι αυτοκίνητο και άν οδηγείς, τα κρίσιμα δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσεις θα σου στοιχίσουν πολύ ακριβά. Μετά ποντάρεις σε ποιότητα οχήματος, αερόσακους κλπ καλούδια. Κάθε μέρα διαβάζω για οικογένειες που ξεκληρίστηκαν!!! Δεν αξίζει... Ηρεμία και αυτοσυγκράτηση λοιπόν φιλαράκια μου!
BMW X1 sDrive 18i - F48
'' ο έξυπνος παραδέχεται, ο πονηρός δικαιολογείται, ο βλάξ επιμένει. ''
Άβαταρ μέλους
Vasilis Constructor
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 23/11/16 17:11
Last Visit: 19/03/18 17:43

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό roulis21 » 04/01/18 13:43

Τα φωτα σας,

φιλος εχει BMW X1 sDrive 18i manual και παραπονιεται για το εξης,

σε διασταυρωσεις οπου κοβεις προληπτικα για να δεις αν ερχεται κανεις
πας να φυγεις μετα και αν δε κατεβασεις ταχυτητα (2->1) το αμαξι σβηνει,
το δοκιμασα και εγω και οντως ειναι ετσι, μου εσβησε στη μεση της διασταυρωσης,
το φαινομενο ειναι λιγοτερο εντονο στη ρυθμιση σπορ. (Δε ξερω αν φταιει το starτ stop)
το ειπαμε στο σπανο και δεν εντοπισε τπτ.

Βασικα σε ολες τις διαδρομες και σε ανωφεριες οταν πεφτουν οι στροφες πρεπει να εισαι μια ταχυτητα κατω λες και οδηγεις ατμοσφαιρικο 1200αρι. το εχει εντοπισει κανεις?
Εικόνα
roulis21
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 03/05/03 0:17
Last Visit: 13/07/18 12:20

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 04/01/18 13:58

Λογικό μου ακούγεται! Το αυτοκίνητο δεν έχει αρκετή ροπή τόσο χαμηλά και σβήνει. Απλά πρέπει να κατεβάσει ταχύτητα.
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4511
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 15/07/18 11:43
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό ursus » 04/01/18 14:13

Ισως πρεπει να παιξει λιγο με τον συμπλεκτη, εγω σπανιως χρειαζεται να βαλω 1η κι εχει τυχει στις αρχες να θεωρω οτι χρειαζεται αλλα να μπαινει δυσκολα οποτε μετα το εμαθα.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ursus
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: 16/09/15 13:53
Last Visit: 17/07/18 8:59

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό wantone » 04/01/18 14:34

roulis21 έγραψε:Τα φωτα σας,

φιλος εχει BMW X1 sDrive 18i manual και παραπονιεται για το εξης,

σε διασταυρωσεις οπου κοβεις προληπτικα για να δεις αν ερχεται κανεις
πας να φυγεις μετα και αν δε κατεβασεις ταχυτητα (2->1) το αμαξι σβηνει,
το δοκιμασα και εγω και οντως ειναι ετσι, μου εσβησε στη μεση της διασταυρωσης,
το φαινομενο ειναι λιγοτερο εντονο στη ρυθμιση σπορ. (Δε ξερω αν φταιει το starτ stop)
το ειπαμε στο σπανο και δεν εντοπισε τπτ.

Βασικα σε ολες τις διαδρομες και σε ανωφεριες οταν πεφτουν οι στροφες πρεπει να εισαι μια ταχυτητα κατω λες και οδηγεις ατμοσφαιρικο 1200αρι. το εχει εντοπισει κανεις?


Νορμαλ ειναι λογω μικρης ροπης για το βαρος (δεν τουρμπιζει κατω απο τις 1100 στροφες) και λιγο ασταθειας του 3κυλινδρου. Θελει λιγο περισσοτερο προσοχη αυτη η εκδοση σε αυτες τις περιπτωσεις.
wantone
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6198
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 16/07/18 16:55

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό roulis21 » 04/01/18 14:41

ειναι εκνευριστικο εως επικινδυνο,
ρε ρολαρισμα να κατεβαζω πρωτη σε συγχρονο αυτοκινητο?

σε μερικη ανηφορα με τριτη πηγα να μεινω επιτοπου
Εικόνα
roulis21
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 03/05/03 0:17
Last Visit: 13/07/18 12:20

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό the_ace » 04/01/18 14:49

Σύγχρονο αυτοκίνητο, εν κινήσει -έστω με 5χαω- που να σβήνει με 2α, δεν στέκει, κάτι δεν πάει καλά. Εκτός και αν μιλάμε για ανωφέρεια 10-15%, οπότε εκεί ναι, λογικό να μην μπορεί να τραβήξει. Εδώ δεν μου το κάνει αυτό το Fiesta, φορτωμένο με όλους μας, και με 3η σχέση, προφανώς δεν τραβάει στρωτά και κάνει ένα μικρό λόξυγκα, αλλά συνεχίζει κανονικότατα....
the_ace
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: 16/10/17 15:07
Last Visit: 05/04/18 10:19

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 04/01/18 14:50

Κάθε αυτοκίνητο έχει τις ιδιαιτερότητές του και πρέπει να προσαρμοζόμαστε σε αυτές. Εκτός από θέμα ροπής κινητήρα είναι και θέμα σφονδύλου και κλιμάκωσης.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 41972
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 08/07/18 12:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό Nikos Golf » 04/01/18 14:51

roulis21 έγραψε:ειναι εκνευριστικο εως επικινδυνο,
ρε ρολαρισμα να κατεβαζω πρωτη σε συγχρονο αυτοκινητο?

σε μερικη ανηφορα με τριτη πηγα να μεινω επιτοπου
Απο ενα σημειο και κατω ειναι κουφιο. Ειναι φυσιολογικο. Συμπλεκταρεις ή κατεβαζεις αν δε πιανει χαμηλα
+1 στον Δια
Nikos Golf
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2139
Εγγραφή: 21/12/11 14:09
Last Visit: 17/07/18 1:57
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό roulis21 » 04/01/18 15:23

παιδια λεμε σε απολυτα επιπεδο εδαφος στο κλασικο τσεκαριμα της διασταυρωσης, αμα δε βαλεις πρωτη κινδινευσεις να μεινει σβηστος στη μεση του δρομου, και οταν παει να σου σβησει οσο γκαζι και να πατησεις σε γραφει,

στο σπορ ειναι καλυτερα τα πραγματα σαφως, και λογικα το start-stop δε παιζει ρολο σε ολο αυτο
Εικόνα
roulis21
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 03/05/03 0:17
Last Visit: 13/07/18 12:20

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό The_Emperor » 04/01/18 15:25

Φυσιολογικό μου φαινεται κ μένα. Αν έχεις σχεδόν σταματησει πρέπει να βάλεις πρώτη. Βέβαια κάθε αμάξι έχει τα δικά του!

Ασχετο: θα έχετε παρατηρήσει ότι στο αυτόματο, από στάση είτε επιλέγοντας το D είτε το R το αμάξι κινείται χωρίς καθόλου γκαζι. Μεγάλη ευκολία κ για το παρκάρισμα αυτό, αφού πατάς μόνο φρένο, κ για σταμάτα ξεκίνα σε κίνηση...
One step from the edge youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCBI8hk ... EFHAbHTG3A
Άβαταρ μέλους
The_Emperor
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4408
Εγγραφή: 10/05/10 7:43
Last Visit: 13/07/18 7:27

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό Fanis75 » 04/01/18 15:35

roulis21 έγραψε:παιδια λεμε σε απολυτα επιπεδο εδαφος στο κλασικο τσεκαριμα της διασταυρωσης, αμα δε βαλεις πρωτη κινδινευσεις να μεινει σβηστος στη μεση του δρομου, και οταν παει να σου σβησει οσο γκαζι και να πατησεις σε γραφει,

στο σπορ ειναι καλυτερα τα πραγματα σαφως, και λογικα το start-stop δε παιζει ρολο σε ολο αυτο

Όπως είπα, είναι λογικό και φυσιολογικό και χειροτερεύει από το ηλεκτρονικό γκάζι (για αυτό και βελτιώνεται κάπως στο sport πρόγραμμα). Πολύ απλά ο κινητήρας δεν έχει την ροπή (σε συνδυασμό με το βάρος του στροφάλου - λογικά διπλής μάζας - και την κλιμάκωση του κιβωτίου) για να κινήσει το αυτοκίνητο με τόσο μικρή ταχύτητα και 2α στο κιβώτιο. Και το Kuga θέλει πολύ συχνά 1η ταχύτητα (ελέω βάρους και κινητήρα), σε δρόμους και περιπτώσεις που με άλλο αυτοκίνητο ανέβαινα με 2α.

The_Emperor έγραψε:Ασχετο: θα έχετε παρατηρήσει ότι στο αυτόματο, από στάση είτε επιλέγοντας το D είτε το R το αμάξι κινείται χωρίς καθόλου γκαζι. Μεγάλη ευκολία κ για το παρκάρισμα αυτό, αφού πατάς μόνο φρένο, κ για σταμάτα ξεκίνα σε κίνηση...

Εγγενής λειτουργία των αυτόματων κιβωτίων με μετατροπέα ροπής (τα 2πλου συμπλέκτη δεν το κάνουν αυτό), αφού το "πατινάρισμα" είναι ο τρόπος λειτουργίας του μετατροπέα ροπής (στρόβιλοι που κολυμπάνε σε λάδι). Εξαιρετικά χρήσιμο σε ανηφόρες, παρκάρισμα και κίνηση εκτός δρόμου! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
Fanis75
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4511
Εγγραφή: 12/06/02 17:45
Last Visit: 15/07/18 11:43
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: BMW X1 2016

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 04/01/18 16:56

Fanis75 έγραψε:τα 2πλου συμπλέκτη δεν το κάνουν αυτό


Μερικά το κάνουν. Θέμα προγραμματισμού είναι. :) Προσωπικά δεν μου αρέσει αυτό το feature αν και όντως είναι χρήσιμο στις περιπτώσεις που ανέφερες.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 41972
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 08/07/18 12:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: astra_n, Google Adsense [Bot] και 35 επισκέπτες